Bert

Sinds kort ben ik geen freelancer meer, maar ik kan Freelancer.nl zeker aanraden aan iedereen op zoek naar kwalitatieve opdrachten.

Ik stop met Freelancer.nl. Met alle bemiddelingswebsites eigenlijk! Ik haal er niet uit wat ik er uit wil halen. Ik investeer vanaf nu verder in mezelf.

Maarten

Dit was de eerste keer dat ik gebruik maakte van een service dat je verbindt aan freelancers. Ik heb contact met de klantenservice opgenomen, omdat ik een beetje lost was met wat er precies gevraagd... Dit was de eerste keer dat ik gebruik maakte van een service dat je verbindt aan freelancers. Ik heb contact met de klantenservice opgenomen, omdat ik een beetje lost was met wat er precies gevraagd werd tijdens de opdracht invullen. Goeie service gekregen en de opdracht stond binnen no time online! Ondertussen heeft de freelancer mijn teksten perfect en binnen no time vertaald.

Levi

Werkt erg goed, veel opdrachten binnengehaald met behulp van Freelancer. Zeer tevreden.

Leuk platform: hierdoor heb je de mogelijkheid om mensen buiten je eigen netwerk ontmoeten, wat ook weer de kans vergroot op nieuwe opdrachten!

Katja

Voor mijn kapperszaak was ik op zoek naar iemand die een nieuw logo kon maken. Ik had zelf maar wat kleine ideeën, maar de uitgekozen freelancer heeft me perfect op weg gebracht! Super blij en trots... Voor mijn kapperszaak was ik op zoek naar iemand die een nieuw logo kon maken. Ik had zelf maar wat kleine ideeën, maar de uitgekozen freelancer heeft me perfect op weg gebracht! Super blij en trots op de nieuwe look van mijn zaak. Thanks!

Simone

Voor mij vind ik op Freelancer de perfecte combinatie voor mijn business model. De opdrachten komen voor in lange en korte termijn, op locatie of op afstand en ook grote of kleinere opdrachtgevers.... Voor mij vind ik op Freelancer de perfecte combinatie voor mijn business model. De opdrachten komen voor in lange en korte termijn, op locatie of op afstand en ook grote of kleinere opdrachtgevers. De diversiteit van mijn werk is iets wat mij een zzp’er houdt. Soms werk ik een lange tijd op locatie bij een opdrachtgever, maar de maand daarop heb ik drie korte klussen die ik thuis kan doen. Ik blijf bezig en kan alles flexibel inplannen. Precies zoals ik het wil: TOP!

Ervaring op Freelancer verliep helemaal prima. Fijn contact en vooral ook snel!!! De opdracht was snel ingevuld. Ik zal zeker nog een keer samenwerken met Freelancer.

Charlie

Ik ben heel tevreden met mijn abonnement bij Freelancer.nl. Sinds 2016 ben ik lid. Het is voor mij mogelijk om mijn gehele inkomen te werven uit de opdrachten van het platform. Freelancer is goed in... Ik ben heel tevreden met mijn abonnement bij Freelancer.nl. Sinds 2016 ben ik lid. Het is voor mij mogelijk om mijn gehele inkomen te werven uit de opdrachten van het platform. Freelancer is goed in het weghalen van spam. Op websites van de concurrenten kwam ik toch erg vaak spam tegen. Nog wel een tip: Opdrachten eerder sluiten.

Deze manier van opdrachten binnenhalen werkt goed voor mij. Wel heb ik soms problemen met de app. Deze laadt niet altijd snel en navigeert soms traag. Ik heb deze feedback doorgegeven aan de... Deze manier van opdrachten binnenhalen werkt goed voor mij. Wel heb ik soms problemen met de app. Deze laadt niet altijd snel en navigeert soms traag. Ik heb deze feedback doorgegeven aan de klantenservice. Voor de rest zeer tevreden.