Peter

Ik heb mij begin van het jaar aangemeld als opdrachtgever op Freelancer.nl. Tot nu toe nog maar één opdracht geplaatst, maar die was wel makkelijk te plaatsen en het aantal reacties was ook goed.... Ik heb mij begin van het jaar aangemeld als opdrachtgever op Freelancer.nl. Tot nu toe nog maar één opdracht geplaatst, maar die was wel makkelijk te plaatsen en het aantal reacties was ook goed. Nu ben ik op zoek naar een tweede freelancer voor een opdracht en heb toch een tip: de mogelijkheid geven zelf door de database te zoeken.

Ik heb mijn abonnement opgezegd. Niet genoeg opdrachten. Kwaliteit van de opdrachten waren ook niet altijd naar wens. Ook kreeg ik weinig terugkoppeling van opdrachtgevers naar wie ik een offerte... Ik heb mijn abonnement opgezegd. Niet genoeg opdrachten. Kwaliteit van de opdrachten waren ook niet altijd naar wens. Ook kreeg ik weinig terugkoppeling van opdrachtgevers naar wie ik een offerte had gestuurd. Jammer.

Jan

Ik heb via deze service een zeer ervaren freelancer kunnen vinden voor de tekortkomingen voor mijn website. Een zeer positieve ervaring gehad dus ik zal gegarandeerd Freelancer.nl vaker gebruiken!

Chantal

Tevreden met de service van Freelancer. Alleen goede ervaringen gehad op het platform.

Patricia

Abonnement gestopt. Ik geloof niet dat je hier voldoende inkomsten kan werven om jezelf te onderhouden of ook maar je belasting te betalen.

Michelle

De opdracht invullen verliep prima. Freelancer gebruikt een simpele manier van de opdracht uploaden. Deze was ook binnen een paar uur goedgekeurd. Contact met de freelancer verliep goed.

Alex

Het platform werkt heel erg goed. Voorheen altijd in loondienst gewerkt. Ik ben heel blij dat ik voor het ZZP’er leven ben gegaan. Momenteel ben ik heel druk met opdrachten en deels zijn die door... Het platform werkt heel erg goed. Voorheen altijd in loondienst gewerkt. Ik ben heel blij dat ik voor het ZZP’er leven ben gegaan. Momenteel ben ik heel druk met opdrachten en deels zijn die door freelancer geworven

Prettige websites, makkelijk te begrijpen. Opdrachten binnenhalen kost aardig wat tijd maar ik vind wel dat Freelancer.nl één van de website is die wel echt leuke opdrachten heeft. Dat is zeker de... Prettige websites, makkelijk te begrijpen. Opdrachten binnenhalen kost aardig wat tijd maar ik vind wel dat Freelancer.nl één van de website is die wel echt leuke opdrachten heeft. Dat is zeker de hoofdreden waarom ik mijn abonnement houd.

Sjoerd

Mijn website had wat aanpassingen nodig. Geen grote dingen, maar ik had zelf even geen tijd om er aan te zitten. Snel een freelancer gevonden via Freelancer.nl die het werk binnen enkele dagen had... Mijn website had wat aanpassingen nodig. Geen grote dingen, maar ik had zelf even geen tijd om er aan te zitten. Snel een freelancer gevonden via Freelancer.nl die het werk binnen enkele dagen had afgerond. Werkte super efficiënt!

Ik merk dat je eigenlijk wel dagelijks moet reageren om een aantal opdrachten eruit te halen. Het aanbod van freelancers groeit sterk en dat zie ik ook aan de concurrentie op Freelancer. Sommige... Ik merk dat je eigenlijk wel dagelijks moet reageren om een aantal opdrachten eruit te halen. Het aanbod van freelancers groeit sterk en dat zie ik ook aan de concurrentie op Freelancer. Sommige opdrachten staan wel erg lang open dat ik me soms afvraag of de opdrachtgever daar echt nog iemand voor zoekt. Heel tevreden met de service, maar wellicht kan het team hier wat mee.