Prettige websites, makkelijk te begrijpen. Opdrachten binnenhalen kost aardig wat tijd maar ik vind wel dat Freelancer.nl één van de website is die wel echt leuke opdrachten heeft. Dat is zeker de... Prettige websites, makkelijk te begrijpen. Opdrachten binnenhalen kost aardig wat tijd maar ik vind wel dat Freelancer.nl één van de website is die wel echt leuke opdrachten heeft. Dat is zeker de hoofdreden waarom ik mijn abonnement houd.

Sjoerd

Mijn website had wat aanpassingen nodig. Geen grote dingen, maar ik had zelf even geen tijd om er aan te zitten. Snel een freelancer gevonden via Freelancer.nl die het werk binnen enkele dagen had... Mijn website had wat aanpassingen nodig. Geen grote dingen, maar ik had zelf even geen tijd om er aan te zitten. Snel een freelancer gevonden via Freelancer.nl die het werk binnen enkele dagen had afgerond. Werkte super efficiënt!

Ik merk dat je eigenlijk wel dagelijks moet reageren om een aantal opdrachten eruit te halen. Het aanbod van freelancers groeit sterk en dat zie ik ook aan de concurrentie op Freelancer. Sommige... Ik merk dat je eigenlijk wel dagelijks moet reageren om een aantal opdrachten eruit te halen. Het aanbod van freelancers groeit sterk en dat zie ik ook aan de concurrentie op Freelancer. Sommige opdrachten staan wel erg lang open dat ik me soms afvraag of de opdrachtgever daar echt nog iemand voor zoekt. Heel tevreden met de service, maar wellicht kan het team hier wat mee.

Bert

Sinds kort ben ik geen freelancer meer, maar ik kan Freelancer.nl zeker aanraden aan iedereen op zoek naar kwalitatieve opdrachten.

Ik stop met Freelancer.nl. Met alle bemiddelingswebsites eigenlijk! Ik haal er niet uit wat ik er uit wil halen. Ik investeer vanaf nu verder in mezelf.

Maarten

Dit was de eerste keer dat ik gebruik maakte van een service dat je verbindt aan freelancers. Ik heb contact met de klantenservice opgenomen, omdat ik een beetje lost was met wat er precies gevraagd... Dit was de eerste keer dat ik gebruik maakte van een service dat je verbindt aan freelancers. Ik heb contact met de klantenservice opgenomen, omdat ik een beetje lost was met wat er precies gevraagd werd tijdens de opdracht invullen. Goeie service gekregen en de opdracht stond binnen no time online! Ondertussen heeft de freelancer mijn teksten perfect en binnen no time vertaald.

Levi

Werkt erg goed, veel opdrachten binnengehaald met behulp van Freelancer. Zeer tevreden.

Leuk platform: hierdoor heb je de mogelijkheid om mensen buiten je eigen netwerk ontmoeten, wat ook weer de kans vergroot op nieuwe opdrachten!

Katja

Voor mijn kapperszaak was ik op zoek naar iemand die een nieuw logo kon maken. Ik had zelf maar wat kleine ideeën, maar de uitgekozen freelancer heeft me perfect op weg gebracht! Super blij en trots... Voor mijn kapperszaak was ik op zoek naar iemand die een nieuw logo kon maken. Ik had zelf maar wat kleine ideeën, maar de uitgekozen freelancer heeft me perfect op weg gebracht! Super blij en trots op de nieuwe look van mijn zaak. Thanks!

Simone

Voor mij vind ik op Freelancer de perfecte combinatie voor mijn business model. De opdrachten komen voor in lange en korte termijn, op locatie of op afstand en ook grote of kleinere opdrachtgevers.... Voor mij vind ik op Freelancer de perfecte combinatie voor mijn business model. De opdrachten komen voor in lange en korte termijn, op locatie of op afstand en ook grote of kleinere opdrachtgevers. De diversiteit van mijn werk is iets wat mij een zzp’er houdt. Soms werk ik een lange tijd op locatie bij een opdrachtgever, maar de maand daarop heb ik drie korte klussen die ik thuis kan doen. Ik blijf bezig en kan alles flexibel inplannen. Precies zoals ik het wil: TOP!