Pieter

Ik ben part-time freelancer dus ik spendeer niet heel veel tijd op websites voor opdrachten. Toch vind ik Freelancer één van de fijnste platformen. Easy, quick en makkelijk te begrijpen.

Sascha

Leuk telefonisch contact gehad met een accountmanager van Freelancer die mij op weg heeft geholpen over hoe ik het best gebruik kan maken van het platform en opdrachten kan binnenhalen. Mijn profiel... Leuk telefonisch contact gehad met een accountmanager van Freelancer die mij op weg heeft geholpen over hoe ik het best gebruik kan maken van het platform en opdrachten kan binnenhalen. Mijn profiel oogt nu stukken beter dan voorheen toen ik nog geen tips had gekregen. Top klantenservice!

J.

Ik sta ingeschreven onder de categorie multimedia. Als cameraman komen er regelmatig leuke klussen langs voor film en monteer werk. Contact en het zoeken naar opdrachten werkt simpel.

Bob

Ik maak vaker gebruik van Freelancer en het brengt altijd goede kandidaten voor mijn opdrachten. Dit zijn meestal korte opdrachten voor het creëren van branche specifieke blogposts.

Ik weet niet of het aan mij ligt maar ik heb geen opdrachten uit Freelancer kunnen halen ??? Verder vind ik ook de service en het platform moeilijk te begrijpen.

Liza

Ik heb twee hele ervaren content writers gevonden via Freelancer.nl. Ik zocht er eigenlijk één, maar kon eigenlijk geen keuze maken! Met beiden zal een langdurige samenwerking zijn om teksten te... Ik heb twee hele ervaren content writers gevonden via Freelancer.nl. Ik zocht er eigenlijk één, maar kon eigenlijk geen keuze maken! Met beiden zal een langdurige samenwerking zijn om teksten te schrijven voor ons blad.

Goede business binnengehaald door middel van de service van Freelancer.

Ik zou het leuk vinden als ik mijn profiel zou kunnen aanpassen. Als grafisch vormgever vind ik de huidige lay-out een beetje statisch en zou graag mijn eigen creativiteit hierin willen verwerken.... Ik zou het leuk vinden als ik mijn profiel zou kunnen aanpassen. Als grafisch vormgever vind ik de huidige lay-out een beetje statisch en zou graag mijn eigen creativiteit hierin willen verwerken. Wellicht denken de freelancer in andere werkvelden daar anders over haha, maar toch een tip! ;-P Voor de rest blijft mijn business lekker draaiend met gebruik van freelancer.nl!!

Kim

Platform voldoet volledig aan mijn eisen!! Al meerdere jaren heb ik een lidmaatschap bij Freelancer.nl. Opdrachten hebben een goed niveau en het browsen door de website vind ik ook erg goed te... Platform voldoet volledig aan mijn eisen!! Al meerdere jaren heb ik een lidmaatschap bij Freelancer.nl. Opdrachten hebben een goed niveau en het browsen door de website vind ik ook erg goed te begrijpen. In tegenstelling tot andere website brengt Freelancer mij de meeste opdrachten.

Freelancer voldoet aan mij verwachtingen. Ik ben tevreden met het platform. In mijn categorie Website & Apps vind ik vooral serieuze opdrachten. Je moet wel on top of your game zijn en snel kunnen... Freelancer voldoet aan mij verwachtingen. Ik ben tevreden met het platform. In mijn categorie Website & Apps vind ik vooral serieuze opdrachten. Je moet wel on top of your game zijn en snel kunnen reageren op opdrachten om je kansen te vergroten. Dit lukt bij mij en leidt vaak tot mooie samenwerkingen!