Jiske

Hoewel de prijs van het premium wel flink is gestegen, nog steeds lid gebleven. Mijn profiel is goed vindbaar in google, en door een goed opgebouwd profiel krijg ik ook meerdere opdrachten binnen.

Lidewij

Door mijn opdracht met meerdere freelancers in gesprek geweest, en uiteindelijk met een freelancer in zee gegaan.

Joost

Een opdracht geplaatst voor het maken van een logo en binnen enkele uren een geschikte kandidaat gevonden.

Zeno

Als programmeur veel opdrachten binnengehaald met freelancer.nl.

F. Van der Waal

Meerdere opdrachten geplaatst over een langere periode, en voor het meerendeel van de opdrachten een freelancer gevonden.

Ventingen

Gisteren een opdracht geplaatst om mijn bestaande website op een nieuw systeem te zetten, nu al meerdere reacties.

Jolan

Goede duidelijke maar vooral ook handige website. Door mijn uitgebreide profiel ben ik makkelijk te vinden.

Rossanne

Het vinden van freelancers via een opdracht is simpel. Zelf zoek ik tegenwoordig meer door de database om een geschikte kandidaat te vinden.

Goedhardt & Dorresteijn

Het vinden van freelancers is gemakkelijk, het plaatsen van een opdracht en de communicatie is snel en handig.

Rein

Veel opdrachten binnen Website en apps, grafisch en design en tekst en vertaling. Voor mij zeer handig en snel, wanneer je niet in deze branches zit misschien iets minder.