Goede business binnengehaald door middel van de service van Freelancer.

Ik zou het leuk vinden als ik mijn profiel zou kunnen aanpassen. Als grafisch vormgever vind ik de huidige lay-out een beetje statisch en zou graag mijn eigen creativiteit hierin willen verwerken.... Ik zou het leuk vinden als ik mijn profiel zou kunnen aanpassen. Als grafisch vormgever vind ik de huidige lay-out een beetje statisch en zou graag mijn eigen creativiteit hierin willen verwerken. Wellicht denken de freelancer in andere werkvelden daar anders over haha, maar toch een tip! ;-P Voor de rest blijft mijn business lekker draaiend met gebruik van freelancer.nl!!

Kim

Platform voldoet volledig aan mijn eisen!! Al meerdere jaren heb ik een lidmaatschap bij Freelancer.nl. Opdrachten hebben een goed niveau en het browsen door de website vind ik ook erg goed te... Platform voldoet volledig aan mijn eisen!! Al meerdere jaren heb ik een lidmaatschap bij Freelancer.nl. Opdrachten hebben een goed niveau en het browsen door de website vind ik ook erg goed te begrijpen. In tegenstelling tot andere website brengt Freelancer mij de meeste opdrachten.

Freelancer voldoet aan mij verwachtingen. Ik ben tevreden met het platform. In mijn categorie Website & Apps vind ik vooral serieuze opdrachten. Je moet wel on top of your game zijn en snel kunnen... Freelancer voldoet aan mij verwachtingen. Ik ben tevreden met het platform. In mijn categorie Website & Apps vind ik vooral serieuze opdrachten. Je moet wel on top of your game zijn en snel kunnen reageren op opdrachten om je kansen te vergroten. Dit lukt bij mij en leidt vaak tot mooie samenwerkingen!

Peter

Ik heb mij begin van het jaar aangemeld als opdrachtgever op Freelancer.nl. Tot nu toe nog maar één opdracht geplaatst, maar die was wel makkelijk te plaatsen en het aantal reacties was ook goed.... Ik heb mij begin van het jaar aangemeld als opdrachtgever op Freelancer.nl. Tot nu toe nog maar één opdracht geplaatst, maar die was wel makkelijk te plaatsen en het aantal reacties was ook goed. Nu ben ik op zoek naar een tweede freelancer voor een opdracht en heb toch een tip: de mogelijkheid geven zelf door de database te zoeken.

Ik heb mijn abonnement opgezegd. Niet genoeg opdrachten. Kwaliteit van de opdrachten waren ook niet altijd naar wens. Ook kreeg ik weinig terugkoppeling van opdrachtgevers naar wie ik een offerte... Ik heb mijn abonnement opgezegd. Niet genoeg opdrachten. Kwaliteit van de opdrachten waren ook niet altijd naar wens. Ook kreeg ik weinig terugkoppeling van opdrachtgevers naar wie ik een offerte had gestuurd. Jammer.

Jan

Ik heb via deze service een zeer ervaren freelancer kunnen vinden voor de tekortkomingen voor mijn website. Een zeer positieve ervaring gehad dus ik zal gegarandeerd Freelancer.nl vaker gebruiken!

Chantal

Tevreden met de service van Freelancer. Alleen goede ervaringen gehad op het platform.

Patricia

Abonnement gestopt. Ik geloof niet dat je hier voldoende inkomsten kan werven om jezelf te onderhouden of ook maar je belasting te betalen.

Michelle

De opdracht invullen verliep prima. Freelancer gebruikt een simpele manier van de opdracht uploaden. Deze was ook binnen een paar uur goedgekeurd. Contact met de freelancer verliep goed.