Tim

Ik heb mijn account als freelancer moeten opzeggen, omdat ik weer in loondienst gaan. Ik heb een leuke baan aangeboden gekregen die ik niet kan afslaan. Toch vind ik dat Freelancer.nl wel de credits... Ik heb mijn account als freelancer moeten opzeggen, omdat ik weer in loondienst gaan. Ik heb een leuke baan aangeboden gekregen die ik niet kan afslaan. Toch vind ik dat Freelancer.nl wel de credits verdient want het was zeker de plek waar ik mijn meeste opdrachten binnenkreeg. Aan elke freelancer aan te raden!

Roxanne

4 sterren voor Freelancer.nl! Een tip: meer categorieën maken waar opdrachten maar ook freelancers zich in kunnen plaatsen.

Tamara

Binnen een week had ik de geschikte freelancer gevonden voor het in orde maken van mijn boekhouding. Zelf kreeg ik er steeds minder tijd voor dus het werd tijd om er iemand professioneel voor in te... Binnen een week had ik de geschikte freelancer gevonden voor het in orde maken van mijn boekhouding. Zelf kreeg ik er steeds minder tijd voor dus het werd tijd om er iemand professioneel voor in te huren. Wekelijks zal de boekhouder mijn administratie bijhouden. Top service gekregen van Freelancer.nl.

Pieter

Ik ben part-time freelancer dus ik spendeer niet heel veel tijd op websites voor opdrachten. Toch vind ik Freelancer één van de fijnste platformen. Easy, quick en makkelijk te begrijpen.

Sascha

Leuk telefonisch contact gehad met een accountmanager van Freelancer die mij op weg heeft geholpen over hoe ik het best gebruik kan maken van het platform en opdrachten kan binnenhalen. Mijn profiel... Leuk telefonisch contact gehad met een accountmanager van Freelancer die mij op weg heeft geholpen over hoe ik het best gebruik kan maken van het platform en opdrachten kan binnenhalen. Mijn profiel oogt nu stukken beter dan voorheen toen ik nog geen tips had gekregen. Top klantenservice!

J.

Ik sta ingeschreven onder de categorie multimedia. Als cameraman komen er regelmatig leuke klussen langs voor film en monteer werk. Contact en het zoeken naar opdrachten werkt simpel.

Bob

Ik maak vaker gebruik van Freelancer en het brengt altijd goede kandidaten voor mijn opdrachten. Dit zijn meestal korte opdrachten voor het creëren van branche specifieke blogposts.

Ik weet niet of het aan mij ligt maar ik heb geen opdrachten uit Freelancer kunnen halen ??? Verder vind ik ook de service en het platform moeilijk te begrijpen.

Liza

Ik heb twee hele ervaren content writers gevonden via Freelancer.nl. Ik zocht er eigenlijk één, maar kon eigenlijk geen keuze maken! Met beiden zal een langdurige samenwerking zijn om teksten te... Ik heb twee hele ervaren content writers gevonden via Freelancer.nl. Ik zocht er eigenlijk één, maar kon eigenlijk geen keuze maken! Met beiden zal een langdurige samenwerking zijn om teksten te schrijven voor ons blad.

Goede business binnengehaald door middel van de service van Freelancer.