Isabel

De service vind ik een beetje zo en zo. Ben wel tevreden, anders zou ik ook geen klant blijven. Maar het zit wel op het randje. Ik ben niet helemaal overtuigd van het platform. De tarieven van... De service vind ik een beetje zo en zo. Ben wel tevreden, anders zou ik ook geen klant blijven. Maar het zit wel op het randje. Ik ben niet helemaal overtuigd van het platform. De tarieven van opdrachten liggen vaak erg laag en de kwaliteit is er vaak ook niet. Af en toe pak ik dan wel een goede opdracht dus het platform werkt wel, alleen niet efficiënt.

Iris

Ik kan niet geloven hoe iemand hier ook maar een opdracht uit krijgt. De hele tijd reageren dezelfde mensen op opdrachten en de hele tijd krijg ik 0 reactie op mijn offertes. Vreemd!

Chaquelle

Ik ben tevreden met Freelancer. Het duurt vaak wel lang voordat de opdrachtgever op je reacties reageert. Dat is soms best frustrerend, maar dit verschilt ook weer per opdrachtgever.

Leon

Goede service gekregen via de chat op de website. Zojuist een abonnement afgesloten bij Freelancer. Als nieuwe ZZP’er leek Freelancer.nl mij een goede stap. Het platform is overzichtelijk en... Goede service gekregen via de chat op de website. Zojuist een abonnement afgesloten bij Freelancer. Als nieuwe ZZP’er leek Freelancer.nl mij een goede stap. Het platform is overzichtelijk en gemakkelijk te begrijpen.

Joost

Als je reageert op een opdracht weet je niet wie de opdrachtgever is. Ik snap dat dit eens strategische zet is, maar ik heb voornamelijk mijn tijd verdaan om te reageren op opdrachten die het niet... Als je reageert op een opdracht weet je niet wie de opdrachtgever is. Ik snap dat dit eens strategische zet is, maar ik heb voornamelijk mijn tijd verdaan om te reageren op opdrachten die het niet waard zijn. Kwaliteit/budget was vaak niet in balans. Deze manier van werken, is het niet voor mij.

Ik beschouw mijn investering in Freelancer.nl als verspild geld. Alleen maar geld uitgegeven, niks verdiend!

Harrie

Ik maak al enkele tijd gebruik van het platform. Ik zou niet perse zeggen dat ik van Freelancer.nl de meeste opdrachten ontvang, maar het is wel een toevoeging aan m’n opdrachten op z’n tijd.

Lisse

Vind het een beetje matig allemaal. Opdrachten zijn niet van hoge kwaliteit en budgetten vaak erg laag. Heel af en toe springt er wel een uitdagende opdracht voorbij, maar dit is best zeldzaam. Ik... Vind het een beetje matig allemaal. Opdrachten zijn niet van hoge kwaliteit en budgetten vaak erg laag. Heel af en toe springt er wel een uitdagende opdracht voorbij, maar dit is best zeldzaam. Ik schrijf mij uit voor de diensten van Freelancer.nl.

Sam

Dit is de eerste keer dat ik gebruik heb gemaakt van Freelancer.nl. Ik heb de juiste kandidaat voor mijn opdracht gevonden. Meestal werken wij niet met freelancers, maar wanneer we weer een job... Dit is de eerste keer dat ik gebruik heb gemaakt van Freelancer.nl. Ik heb de juiste kandidaat voor mijn opdracht gevonden. Meestal werken wij niet met freelancers, maar wanneer we weer een job hebben, zullen we die zeker op het platform plaatsen. Fijne samenwerking gehad.

Freelancer.nl is een kwalitatief platform waar freelancers en opdrachtgevers kunnen matchen. De zoekwijze naar opdrachten is duidelijk, maar vergt wel veel aandacht. Dit komt door het grote aanbod... Freelancer.nl is een kwalitatief platform waar freelancers en opdrachtgevers kunnen matchen. De zoekwijze naar opdrachten is duidelijk, maar vergt wel veel aandacht. Dit komt door het grote aanbod van freelancers op het platform.