Silvia

Erg fijn platform om geschikte opdrachten te selecteren. Het erop reageren is ook goed en snel te doen. Er is zeker wat concurrentie op de website, maar dat is niet te voorkomen.

Joeri

Zeer tevreden. Klantenservice reageerde snel op vragen.

Ik heb een premium abonnement bij Freelancer.nl. Met dit abonnement kan ik op alle opdrachten reageren, maar verschijn ik ook hoger in de database bij een zoekopdracht. Dit heeft erin geresulteerd... Ik heb een premium abonnement bij Freelancer.nl. Met dit abonnement kan ik op alle opdrachten reageren, maar verschijn ik ook hoger in de database bij een zoekopdracht. Dit heeft erin geresulteerd dat ik ook regelmatig benaderd wordt door opdrachtgevers die zelf in de database hebben gezocht. Je betaalt ongeveer een tientje meer per maand voor zo een abonnement, maar ik haal er alle voordelen uit.

Ik ben al een tijdje lid bij Freelancer en dat is me tot nu toe goed bevallen. Ik heb contact gehad met meerdere opdrachtgevers en deze waren allen positieve ervaringen waar sommige tot een... Ik ben al een tijdje lid bij Freelancer en dat is me tot nu toe goed bevallen. Ik heb contact gehad met meerdere opdrachtgevers en deze waren allen positieve ervaringen waar sommige tot een samenwerking leidden. Daarnaast was de klantenservice erg goed te bereiken voor de vragen die ik had.

Erg tevreden met de service van Freelancer.nl. De dagelijkse emails met interessante opdrachten zijn een goede hulp bij het zoeken naar opdrachten.

Jesse

Het is een investering , maar de inschrijfkosten van Freelancer.nl zijn het geheel waard. Het platform heeft opdrachten in meerdere categorieën. Jammer dat je niet meteen de gegevens van... Het is een investering , maar de inschrijfkosten van Freelancer.nl zijn het geheel waard. Het platform heeft opdrachten in meerdere categorieën. Jammer dat je niet meteen de gegevens van opdrachtgevers ziet, maar het is wel fijn dat je die uiteindelijk krijg. Zo krijg je toch wel de bevestiging dat je hebt gereageerd op kwaliteit.

Om eerlijk te zijn was ik eerst erg sceptisch over de service die o.a. Freelancer.nl biedt, waar opdrachtgevers en freelancers elkaar kunnen vinden voor jobs. Echter met een klein netwerk was ik wel... Om eerlijk te zijn was ik eerst erg sceptisch over de service die o.a. Freelancer.nl biedt, waar opdrachtgevers en freelancers elkaar kunnen vinden voor jobs. Echter met een klein netwerk was ik wel genoodzaakt gebruik te maken van een externe partij. Tot mijn verbazing was de service eigenlijk beter dan gedacht. In mijn categorie Grafisch & Design zat het vol met opdrachten die mij aanstonden en de communicatie ging rechtstreeks met de opdrachtgever. Heel wat opdrachten later, maak ik nog steeds graag gebruik van Freelancer en mijn eigen vergrote netwerk!

Els

Een geweldige freelance docent gevonden voor onze taalcursus op Freelancer.nl. Edwin maakte de lessen zo vermakelijk terwijl het ook nog erg leerzaam was. Merci Edwin!

Joelle

Door het freelancer zijn, maar ook door actief te zijn op het Freelancer.nl platform ben ik er meer achter gekomen wat voor werk mij enthousiast maakt. Na mijn commerciële economie studie had ik... Door het freelancer zijn, maar ook door actief te zijn op het Freelancer.nl platform ben ik er meer achter gekomen wat voor werk mij enthousiast maakt. Na mijn commerciële economie studie had ik niet meteen een idee van wat mij nou echt trekt. Op dit moment geef ik aan meerdere bedrijven advies op marketing vraagstukken. Elk bedrijf en elke scenario is zo anders, maar ik merk dat ik me hier geweldig in ontwikkel. Freelancer heeft me niet alleen opdrachten opgeleverd, maar ook indirect wat inzicht!