Erik

Top service!!! Freelancer.nl brengt een groot deel van mijn maandelijkse opdrachten binnen.

Sjoerd

Ik had een drie maanden abonnement afgesloten om na de eerste week erachter te komen dat deze site niks qua inkomsten voor mij kan betekenen. In mijn categorie weinig tot geen opdrachten

Ik heb mijn netwerk aanzienlijk kunnen vergroten met de hulp van Freelancer.nl. Hierdoor werf ik ook opdrachten van vorige opdrachtgevers en mensen in mijn netwerk. Deze manier van opdrachten... Ik heb mijn netwerk aanzienlijk kunnen vergroten met de hulp van Freelancer.nl. Hierdoor werf ik ook opdrachten van vorige opdrachtgevers en mensen in mijn netwerk. Deze manier van opdrachten binnenhalen werkt goed voor mij.

Timothy

Mij is Freelancer.nl aangeraden door een vriend. Mij leek het voorheen verwarrend om gebruik te maken van meerdere platformen zoals deze, maar het blijkt toch goed te werken voor mij. Ik werf... Mij is Freelancer.nl aangeraden door een vriend. Mij leek het voorheen verwarrend om gebruik te maken van meerdere platformen zoals deze, maar het blijkt toch goed te werken voor mij. Ik werf meerdere maar ook zeer verschillende opdrachten door deze manier van zoeken en reageren.

Jennifer

Het aanbod van Freelancer.nl is erg groot. Veel verschillende soorten opdrachten en opdrachtgevers betreden het platform. De contactgegevens van de opdrachtgevers krijg je niet meteen, wat ik bij... Het aanbod van Freelancer.nl is erg groot. Veel verschillende soorten opdrachten en opdrachtgevers betreden het platform. De contactgegevens van de opdrachtgevers krijg je niet meteen, wat ik bij meerdere website ondervonden heb. Jammer dat toch wel vaak de opdrachtgevers geen terugkoppeling bieden als jij niet geselecteerd bent. Dit is niet perse iets waar Freelancer.nl meteen invloed op heeft, maar ik geef het toch mee als feedback.

Regelmatig vind ik uitdagende jobs op het Freelancer platform. Als een developer met wat aantal jaren ervaring laat ik de kleine klussen liever staan, ik doe het nu echt om uitgedaagd te worden.... Regelmatig vind ik uitdagende jobs op het Freelancer platform. Als een developer met wat aantal jaren ervaring laat ik de kleine klussen liever staan, ik doe het nu echt om uitgedaagd te worden. Deze vind ik gelukkig op het platform! Verder vind ik het platform simpel en duidelijk, ik maak er graag gebruik van.

Platform wordt steeds verbeterd en ik merk daar de voordelen zeker van. De app mogelijkheden zijn uitgebreid en werken ook beter. Ook vind ik geen spam tussen de opdrachten meer.

Hele fijne ervaring met Freelancer.nl gehad. Ik heb gebruik kunnen maken van een kortingsactie om een premium lid te worden. Het invullen van het profiel is simpel en het platform is duidelijk. Het... Hele fijne ervaring met Freelancer.nl gehad. Ik heb gebruik kunnen maken van een kortingsactie om een premium lid te worden. Het invullen van het profiel is simpel en het platform is duidelijk. Het oogt zeer professioneel!

De prijs kwaliteit verhouding van Freelancer vind ik kloppen. Het is geen goedkoop abonnement maar je krijgt er wel wat voor terug!

Andrea

Professioneel platform om tijdelijke vacatures op te vullen. Al 3 keer heb ik een zeer gekwalificeerde kandidaat bij Freelancer.nl gevonden.