Edwin Nunnink

Na het invullen van de verificatiecode kreeg ik de keuze tussen stap terug of stap overslaan. Uiteindelijk is mijn opdracht niet doorgegekomen en ook op mijn chat is na meer dan een uur nog niet... Na het invullen van de verificatiecode kreeg ik de keuze tussen stap terug of stap overslaan. Uiteindelijk is mijn opdracht niet doorgegekomen en ook op mijn chat is na meer dan een uur nog niet gereageerd 😕

Fijne service. Freelancer.nl voldoet aan bijna alles wat ik van een job board verwacht. Genoeg opdrachten in mijn werkveld, makkelijke communicatie. Ik zou wel graag de contactgegevens vooraf willen... Fijne service. Freelancer.nl voldoet aan bijna alles wat ik van een job board verwacht. Genoeg opdrachten in mijn werkveld, makkelijke communicatie. Ik zou wel graag de contactgegevens vooraf willen zien om eigenlijk meteen te weten waar ik op reageer. Voor de rest, zeer tevreden!

Roos

Sinds dit jaar ben ik ZZP’er. Het was best een grote stap van het bedrijfsleven naar het ZZP leven, maar met behulp van Freelancer heb ik al een aardig netwerk kunnen opbouwen waar ik regelmatig... Sinds dit jaar ben ik ZZP’er. Het was best een grote stap van het bedrijfsleven naar het ZZP leven, maar met behulp van Freelancer heb ik al een aardig netwerk kunnen opbouwen waar ik regelmatig nieuwe opdrachten uit haal. Werkt super voor mijn business!

Marianne

Door Freelancer.nl werf ik een aantal opdrachten per maand die mijn gehele inkomen ondersteunen. Ik zou niks aan Freelancer veranderen. Het is een duidelijk platform en met een grote diversiteit aan... Door Freelancer.nl werf ik een aantal opdrachten per maand die mijn gehele inkomen ondersteunen. Ik zou niks aan Freelancer veranderen. Het is een duidelijk platform en met een grote diversiteit aan opdrachten in mijn branche!

Isabel

De service vind ik een beetje zo en zo. Ben wel tevreden, anders zou ik ook geen klant blijven. Maar het zit wel op het randje. Ik ben niet helemaal overtuigd van het platform. De tarieven van... De service vind ik een beetje zo en zo. Ben wel tevreden, anders zou ik ook geen klant blijven. Maar het zit wel op het randje. Ik ben niet helemaal overtuigd van het platform. De tarieven van opdrachten liggen vaak erg laag en de kwaliteit is er vaak ook niet. Af en toe pak ik dan wel een goede opdracht dus het platform werkt wel, alleen niet efficiënt.

Iris

Ik kan niet geloven hoe iemand hier ook maar een opdracht uit krijgt. De hele tijd reageren dezelfde mensen op opdrachten en de hele tijd krijg ik 0 reactie op mijn offertes. Vreemd!

Chaquelle

Ik ben tevreden met Freelancer. Het duurt vaak wel lang voordat de opdrachtgever op je reacties reageert. Dat is soms best frustrerend, maar dit verschilt ook weer per opdrachtgever.

Leon

Goede service gekregen via de chat op de website. Zojuist een abonnement afgesloten bij Freelancer. Als nieuwe ZZP’er leek Freelancer.nl mij een goede stap. Het platform is overzichtelijk en... Goede service gekregen via de chat op de website. Zojuist een abonnement afgesloten bij Freelancer. Als nieuwe ZZP’er leek Freelancer.nl mij een goede stap. Het platform is overzichtelijk en gemakkelijk te begrijpen.

Joost

Als je reageert op een opdracht weet je niet wie de opdrachtgever is. Ik snap dat dit eens strategische zet is, maar ik heb voornamelijk mijn tijd verdaan om te reageren op opdrachten die het niet... Als je reageert op een opdracht weet je niet wie de opdrachtgever is. Ik snap dat dit eens strategische zet is, maar ik heb voornamelijk mijn tijd verdaan om te reageren op opdrachten die het niet waard zijn. Kwaliteit/budget was vaak niet in balans. Deze manier van werken, is het niet voor mij.