Ik beschouw mijn investering in Freelancer.nl als verspild geld. Alleen maar geld uitgegeven, niks verdiend!

Harrie

Ik maak al enkele tijd gebruik van het platform. Ik zou niet perse zeggen dat ik van Freelancer.nl de meeste opdrachten ontvang, maar het is wel een toevoeging aan m’n opdrachten op z’n tijd.

Lisse

Vind het een beetje matig allemaal. Opdrachten zijn niet van hoge kwaliteit en budgetten vaak erg laag. Heel af en toe springt er wel een uitdagende opdracht voorbij, maar dit is best zeldzaam. Ik... Vind het een beetje matig allemaal. Opdrachten zijn niet van hoge kwaliteit en budgetten vaak erg laag. Heel af en toe springt er wel een uitdagende opdracht voorbij, maar dit is best zeldzaam. Ik schrijf mij uit voor de diensten van Freelancer.nl.

Sam

Dit is de eerste keer dat ik gebruik heb gemaakt van Freelancer.nl. Ik heb de juiste kandidaat voor mijn opdracht gevonden. Meestal werken wij niet met freelancers, maar wanneer we weer een job... Dit is de eerste keer dat ik gebruik heb gemaakt van Freelancer.nl. Ik heb de juiste kandidaat voor mijn opdracht gevonden. Meestal werken wij niet met freelancers, maar wanneer we weer een job hebben, zullen we die zeker op het platform plaatsen. Fijne samenwerking gehad.

Freelancer.nl is een kwalitatief platform waar freelancers en opdrachtgevers kunnen matchen. De zoekwijze naar opdrachten is duidelijk, maar vergt wel veel aandacht. Dit komt door het grote aanbod... Freelancer.nl is een kwalitatief platform waar freelancers en opdrachtgevers kunnen matchen. De zoekwijze naar opdrachten is duidelijk, maar vergt wel veel aandacht. Dit komt door het grote aanbod van freelancers op het platform.

Ik ben super tevreden als klant bij Freelancer.nl. Ik haal meerdere opdrachten per maand uit het platform. Platform is duidelijk en klantenservice is goed te bereiken.

Kim

Platform functioneert erg goed en Freelancer.nl is service gericht. Ook al ging er af en toe iets mis in de facturatie, dit werd snel opgelost.

Freelancer.nl doet voor mij wat het hoort te doen. Speelt geen rol als tussenpersoon en laat direct contact over aan de opdrachtgever. Ik betaal voor het abonnement om te kunnen reageren op... Freelancer.nl doet voor mij wat het hoort te doen. Speelt geen rol als tussenpersoon en laat direct contact over aan de opdrachtgever. Ik betaal voor het abonnement om te kunnen reageren op opdrachten en een betere ranking in de database . Geen verdere kostenposten.

Super tevreden!!! Al enige tijd lid bij Freelancer.nl. Op het begin had ik wel wat moeite met het binnenhalen van opdrachten, maar kreeg snel door hoe ik mij het best kon neerzetten. Inmiddels al... Super tevreden!!! Al enige tijd lid bij Freelancer.nl. Op het begin had ik wel wat moeite met het binnenhalen van opdrachten, maar kreeg snel door hoe ik mij het best kon neerzetten. Inmiddels al bijgedragen aan meerdere boekhoudingen.

Deze. Service. Slaat. Nergens. Op. 0 opdrachten in 3 maanden!!!!!!!