KM

Zeer triest bedrijf, mijn opzegging was niet verwerkt, factuur weer ontvangen. Op zelfde dag mijn account gewist, nu kon het wel. Geen reactie op mails, telefoon nemen ze niet op, betaallinks werken... Zeer triest bedrijf, mijn opzegging was niet verwerkt, factuur weer ontvangen. Op zelfde dag mijn account gewist, nu kon het wel. Geen reactie op mails, telefoon nemen ze niet op, betaallinks werken niet: DAS incasso brief onderweg..Bah dat dit kan.

Beste KM,
Beste KM,
Zo te zien ben je niet tevreden over ons platform. Dit vinden wij heel jammer om te horen. Misschien kun je ons een mailtje sturen waarin je de reden van je ontevredenheid kunt specificeren.
Wellicht kunnen wij je ergens bij helpen?

We horen graag van je.

Michiel Kouw

Ze hebben blijkbaar alle email-voorkeuren gewist. Want sinds kort krijg ik weer mailtjes van ze. Afmelden gaat niet zonder eerst een nieuw profiel aan te maken. Kortom, SPAM!

Beste Michiel,
Beste Michiel,
Bedankt voor je feedback. Jammer om te horen dat je zo ontevreden bent over ons platform. Neem even contact met ons op via de chat, dan kunnen we met je meekijken waar dit fout ging en je tips geven om meer uit je account te halen.
We horen graag van je!

Bart Pijnenburg

Nu bijna één maand actief op Freelancer.nl als freelancer. Hieruit al snel een eerste opdracht kunnen krijgen. Helaas is het zo dat na de lancering van hun nieuwe platform de prijs voor een... Nu bijna één maand actief op Freelancer.nl als freelancer. Hieruit al snel een eerste opdracht kunnen krijgen. Helaas is het zo dat na de lancering van hun nieuwe platform de prijs voor een maandelijks abonnement met maar liefst 30% is toegenomen zonder enige aankondiging. Hierdoor wordt je geforceerd om een half jaar direct af te sluiten (dan krijg je een korting van bijna 14 euro per maand). Waarom ik freelance is een stukje vrijheid, vrij in te delen van je weken. Wellicht een maand even niet freelancen. Daarom zou ik mijzelf niet binden aan een half jaar abonnement. Jammer, hierdoor overweeg ik nu te stoppen bij dit platform. Ik zou dit alleen aanbevelen als je fulltime freelancer bent.

Beste Bart,
Beste Bart,
Neem even contact met ons op via de chat, dan kunnen we met je meekijken en je tips geven om meer uit je account te halen. Een paar aanpassingen kunnen al tot een enorme verbetering leiden.
We horen graag van je!

Social Media Start

Top Geweldig!

Hi Social media Start,
Heel erg bedankt voor je positieve review. Fijn om te horen dat je zo tevreden bent!

anoniem

Waardeloze service. ik heb er een premium account als freelancer, maar iedere keer als ik een vraag heb kan de klantenservice mij helaas niet helpen of reageert helemaal niet. Hun eigen regels van... Waardeloze service. ik heb er een premium account als freelancer, maar iedere keer als ik een vraag heb kan de klantenservice mij helaas niet helpen of reageert helemaal niet. Hun eigen regels van fatsoen (antwoord op alle reacties op een opdracht) leven zij zelf ook niet na.

Hi Anoniem,
Hi Anoniem,
Jammer dat onze service niet naar verwachting voldoet. In principe reageren wij altijd op alle berichten die binnenkomen. Vervelend dat we uw berichten gemist hebben. Mocht u toch nog vragen hebben, kunt u contact opnemen via onze chatfunctie.
We zorgen er dan voor dat er zsm gereageerd wordt.
Excuses voor het ongemak!

Jacqueline Vlug/Op Rolletjes Producties

Een overzichtelijke en gebruiksvriendelijke website en een superhandige smartphone app.

Hi Jacqueline,
Bedankt voor je positieve review!

Birgit

Goed platform, ik haalde er al verschillende opdrachten hieruit. Alleen vind ik het jammer dat wij als freelancers niet weten wie de klant is, want dat maakt toch wel een verschil uit. Blijkbaar... Goed platform, ik haalde er al verschillende opdrachten hieruit. Alleen vind ik het jammer dat wij als freelancers niet weten wie de klant is, want dat maakt toch wel een verschil uit. Blijkbaar weten de opdrachtgevers dit ook niet want soms schrijven zij de link van hun website en dan staan daar xxx in de plaats. Meer informatie zou ons de kans geven om gerichter te reageren en te laten zien dat je echt een meerwaarde voor die klant bent.

Hi Birgit,
Bedankt voor je review!
Hi Birgit,
Bedankt voor je review!
We snappen je reactie over het geheimhouden van bepaalde gegevens, en dat dit soms vervelend kan zijn. Wij zijn op dit moment bezig dit te verbeteren op het nieuwe platform. Dat platform gaat live tussen Q1 en Q2 2020.

Jonathan

Mooi en overzichtelijk platform! Erg handig voor het vinden van nieuwe opdrachten. Ook de blog is een aanrader om te lezen!

Hi Jonathan,
Bedankt voor je review! Wij zijn ook zeer tevreden over onze blogs;)

Tessa de Graaf

Erg tevreden! Via freelancer.nl mooie opdrachten binnen gehaald voor langere tijd. Het ging wel makkelijker met opdrachten binnen halen als je account helemaal ingevuld is (portfolio, recenties... Erg tevreden! Via freelancer.nl mooie opdrachten binnen gehaald voor langere tijd. Het ging wel makkelijker met opdrachten binnen halen als je account helemaal ingevuld is (portfolio, recenties etc). De klantenservice heeft mij hiermee goed geholpen.

Hi Anne,
Bedankt voor je positieve review!

Robbert Limbeek

In het begin was ik best wel enthousiast en lijkt het allemaal erg mooi. Maar na de eerste 3 maanden betaald te hebben ben ik maar 1x gekozen door een opdrachtgever. Ik heb erg vaak gereageerd op... In het begin was ik best wel enthousiast en lijkt het allemaal erg mooi. Maar na de eerste 3 maanden betaald te hebben ben ik maar 1x gekozen door een opdrachtgever. Ik heb erg vaak gereageerd op opdrachten en het viel mij op dat er veelal dezelfde mensen reageren. Het lijkt alsof deze een soort voorrangspositie hebben binnen dit platform. Wat mij nog meer niet kan bekoren is dat het lijkt alsof er heel veel opdrachten zijn, maar dat er in realiteit elke dag opdrachten opnieuw op worden gezet. Selecteren op opdrachten die vandaag geplaatst zijn kan niet dus je kan eigenlijk ook niet goed zoeken naar nieuwe opdrachten. Al met al heb ik het platform een half jaar de tijd gegeven en zou ik het niet aanbevelen.