Cindy

Ik ben tevreden met de opdrachten in de Tekst en Vertaling selectie op het platform. Afgelopen opdrachten succesvol voltooid en budget was altijd in overleg met de opdrachtgever. Werkt goed voor... Ik ben tevreden met de opdrachten in de Tekst en Vertaling selectie op het platform. Afgelopen opdrachten succesvol voltooid en budget was altijd in overleg met de opdrachtgever. Werkt goed voor mij.

Leroy

Al een maand lid. Meerdere reacties uitgebracht, met een op dit moment lopende opdracht als resultaat. Hoop dat dit zich zo verder ontwikkelt. De UI zou wel wat mogen verbeteren.

Larissa

Grote diversiteit aan opdrachten in mijn werkveld. Al een aantal opdrachten binnengehaald. Top!

Binnen zeer korte tijd meerdere gesprekken met opdrachtgevers gehad. Motiverend, ik blijf een gebruiker van freelancer.nl!

Eliza

Freelancer biedt een mooie service. Ik ben al een tijdje ingeschreven als vertaler heb ik al meerdere toffe opdrachten binnengehaald.

Harriet Bourgonje

Ik ervaar periodes met meer en dan soms minder opdrachten. Mijn ervaring is dus wisselend. Wanneer ik een overvloed aan opdrachten heb, top! Wanneer dat niet zo is, baal ik wel een beetje. Wel zijn... Ik ervaar periodes met meer en dan soms minder opdrachten. Mijn ervaring is dus wisselend. Wanneer ik een overvloed aan opdrachten heb, top! Wanneer dat niet zo is, baal ik wel een beetje. Wel zijn het vaak hele leuke opdrachten in mijn werkveld, dus ik kijk het zeker nog een tijdje na.

Jorrit v/d W

Goeie service, waren makkelijk bereikbaar via telefoon.

Ik ben erg tevreden met Freelancer.nl. Niet iedere opdrachtgever reageerd, maar heb al een aantal mooie opdrachten binnen gekregen.