Een geschikte freelancer gevonden op freelancer.nl waaruit een langdurige samenwerking is ontstaan. Tevreden.

Peter

Er wordt snel gereageerd op feedback e.d. en dit wordt ook daadwerkelijk gewaardeerd. Ik had wat opmerkingen over de app, en die zijn meteen doorgestuurd naar het IT team en binnen een dag opgelost.... Er wordt snel gereageerd op feedback e.d. en dit wordt ook daadwerkelijk gewaardeerd. Ik had wat opmerkingen over de app, en die zijn meteen doorgestuurd naar het IT team en binnen een dag opgelost. Fijn om te weten dat er echt wat gebeurd met tips.

Michelle

Makkelijk registratieproces. De website werkt prima. Heb helaas nog geen opdrachten binnengekregen.

Lisa

Prettige manier van opdrachten binnenhalen. Al een lange tijd lid van het platform en het bevalt me prima!

Zeer snel een geschikte freelancer gevonden voor mijn last-minute opdracht.

L. Ley

Hele fijne ervaring gehad met de klantenservice. Erg behulpzaam en gaven meerdere tips over hoe ik het best gebruik maak van het platform.

Super platform! Ik heb een geschikte freelancer gevonden. Ik zal zeker vaker gebruik maken van freelancer.nl

Hans

Ik raad freelancer.nl vooral aan als je opzoek bent naar meerdere klussen. Vooral voor copywriters/schrijvers/etc. zijn het vooral kortlopende opdrachten. Ik ben tevreden met het platform, maar ben... Ik raad freelancer.nl vooral aan als je opzoek bent naar meerdere klussen. Vooral voor copywriters/schrijvers/etc. zijn het vooral kortlopende opdrachten. Ik ben tevreden met het platform, maar ben nu op zoek naar iets langdurigs.

Nog aantal verbeteringen nodig in de app. Hopelijk wordt dit snel opgelost. Voor de rest relevante opdrachten op de website.