Ik gebruikte Freelancer.nl als mijn eerste platform om opdrachten binnen te halen. Sinds 2015 is het platform enorm verbeterd en met de app is het mogelijk overal snel te kunnen reageren op... Ik gebruikte Freelancer.nl als mijn eerste platform om opdrachten binnen te halen. Sinds 2015 is het platform enorm verbeterd en met de app is het mogelijk overal snel te kunnen reageren op opdrachten. De app heeft zeker wat bugs en tekortkomingen op het moment, maar mij is verteld door de klantenservice dat de nieuwe app nog in ontwikkeling is. Ik heb feedback doorgegeven wat meteen naar de IT afdeling is doorgestuurd.

Voor mij werkt Freelancer als verwacht. Ik ben al enige tijd freelancer, dus ik ben gewend dat het best een competitie is om opdrachten binnen te krijgen. Freelancer zijn wordt steeds populairder... Voor mij werkt Freelancer als verwacht. Ik ben al enige tijd freelancer, dus ik ben gewend dat het best een competitie is om opdrachten binnen te krijgen. Freelancer zijn wordt steeds populairder en dat laat aanbod van freelancers op Freelancer.nl zien. Desondanks ben ik erg tevreden en lukt het mij een goed inkomen te werven uit Freelancer.nl.

P. de Jong

De hevige concurrentie was de reden van mijn uitschrijving. Of het over het algemeen de concurrentie zo groot is of alleen in mijn werkveld weet ik niet, maar voor mij was het niet meer rendabel.

De abonnementen zijn aardig duur. Na een tijd ingeschreven te staan, weet ik niet zeker of ik het nou zo waard vind. Ik kijk het nog even aan.

P.

Ik merk dat er een groot aanbod is aan freelancers op Freelancer.nl. Meestal binnen anderhalve dag had ik al veel reacties binnen op opdrachten. Momenteel niet op zoek naar tijdelijke versterking,... Ik merk dat er een groot aanbod is aan freelancers op Freelancer.nl. Meestal binnen anderhalve dag had ik al veel reacties binnen op opdrachten. Momenteel niet op zoek naar tijdelijke versterking, misschien binnenkort...

De service van freelancer stelt me de afgelopen tijd teleur. In mijn werkselectie vind ik niet de juiste opdrachten die passen waar ik goed in ben. Abonnement opgezegd, we proberen het op een andere... De service van freelancer stelt me de afgelopen tijd teleur. In mijn werkselectie vind ik niet de juiste opdrachten die passen waar ik goed in ben. Abonnement opgezegd, we proberen het op een andere manier.

Merel

Ik heb al 3 opdrachten uitgezet op Freelancer.nl. Keer op keer weer de juiste kandidaat gevonden!

Thomas

Veel opdrachten beschikbaar in mijn werkveld: top service

Goede service ontvangen via de chat functie op de website.