Product Reflex

Onmisbaar voor mijn onderneming. Ik zit nu enkele jaren op freelancer, en ik kan het iedereen aanbevelen. De verwachting die ik van tevoren had was wel heel anders dan de realiteit. De realiteit is... Onmisbaar voor mijn onderneming. Ik zit nu enkele jaren op freelancer, en ik kan het iedereen aanbevelen. De verwachting die ik van tevoren had was wel heel anders dan de realiteit. De realiteit is namelijk dat freelancer eerder gezien kan worden als ''de ontmoetingsplek'' voor opdrachtgever- freelancer.

Dat wil dus zeggen dat je grote multinationals treft, tot particulieren die gisteren zijn begonnen. Na een aantal jaar heb ik het gros van mijn vaste ploeg aan opdrachtgevers op freelancer ontmoet. Van alle honderden opdracht reacties werk ik nu samen met de bedrijven die 100% matchen met mijn bedrijf.

Een aanrader dus

Evelien

Ik werd gebeld of ik een betaald abonnement wilde nemen op Freelancer. De jongen had het meerdere keren over 50 euro. Uiteindelijk bleek dat, na afsluiting, incl btw 60 euro te zijn; dus dat vond ik... Ik werd gebeld of ik een betaald abonnement wilde nemen op Freelancer. De jongen had het meerdere keren over 50 euro. Uiteindelijk bleek dat, na afsluiting, incl btw 60 euro te zijn; dus dat vond ik al niet zo netjes. Verder zij hij dat de tarieven heel redelijk liggen. Ik ben Upwork gewend, daar vragen ze soms erg weinig, dus betere tarieven sprak me wel aan. Nou, dat valt tegen! Ik zag net een opdracht voor 0,06 cent per woord. Ik blijf dus liever bij Upwork zitten, daar betaal ik alleen als ik daadwerkelijk een opdracht krijg. Nu een maand 60 euro aan Freelancer betaald en heb helemaal niets binnen.

Shirley

Goede service, met een uitgebreid aanbod opdrachten!

Jasmin

Wat een leuk bedrijf, super handig als freelancer om opdrachten binnen te slepen. Al een paar keer opdrachten vervuld. De premium accounts bieden zeker goede kwaliteit, dus je betaald wel 80 euro,... Wat een leuk bedrijf, super handig als freelancer om opdrachten binnen te slepen. Al een paar keer opdrachten vervuld. De premium accounts bieden zeker goede kwaliteit, dus je betaald wel 80 euro, maar krijgt er ook wat voor terug.
Tevens is de klantenservice goed te bereiken, ik had 1 keer een probleem en zij hebben het binnen no time weten op te lossen.
Kortom, top bedrijf!!

Alexandra B.

Ik reageerde op opdrachten maar kreeg niks te horen. Toen werd ik netjes opgebeld en is mij uitgezegd hoe ik me profiel aantrekkelijker kon maken voor opdrachtgevers. Paar kleine aanpassingen waren... Ik reageerde op opdrachten maar kreeg niks te horen. Toen werd ik netjes opgebeld en is mij uitgezegd hoe ik me profiel aantrekkelijker kon maken voor opdrachtgevers. Paar kleine aanpassingen waren dit en het hielp echt!!!

Hi Alexandra,
Dankjewel voor de positieve review. Fijn dat je zo tevreden bent en een opdracht binnen hebt gehaald. Succes met de volgende!

C.M.

Ik had in het begin een beetje moeite met het aantal mailtjes wat ik van het bedrijf kreeg. Toen contact met ze opgenomen, bleek dat ik mijn profiel niet had afgemaakt en daardoor nog beschikbaar... Ik had in het begin een beetje moeite met het aantal mailtjes wat ik van het bedrijf kreeg. Toen contact met ze opgenomen, bleek dat ik mijn profiel niet had afgemaakt en daardoor nog beschikbaar stond voor alle soort mailtjes. Ben erg blij met de service die ze mij hebben kunnen leveren. Het platform is een aanwinst voor mijn opdrachten.

Hi C.M,
Dankjewel voor de positieve review. Fijn dat je zo tevreden bent. We doen ons best een goede service te verlenen. Fijn dat je dit waardeert.
Succes met het vinden van...
Hi C.M,
Succes met het vinden van freelancers.

Jessie

Ik ben erg tevreden over het aantal opdrachten en de service, zeker een aanrader.

Hi Jessie,
Dankjewel voor de positieve review. Fijn dat je zo tevreden bent en al een aantal opdrachten binnen hebt gehaald.

Web Dimensions B.V.

Slecht, oplichters

Hi Web Dimensions B.V.,
Vervelend om te horen dat je het idee hebt dat wij oplichters zijn. We zijn benieuwd waar dit precies aan ligt en kijken graag naar een oplossing.
Neem even...
Hi Web Dimensions B.V.,
Neem even contact met ons op via de chat, dan kunnen we met je meekijken en je tips geven om meer uit je account te halen. Een paar aanpassingen kunnen al tot een enorme verbetering leiden.
We horen graag van je!

Martin

Plaatst zelf opdrachten en reageert dan vervolgens niet. Stuurt wel een automatische mail dat de opdrachtgever (zijzelf) niet reageert en dat je nu zelf maar contact moet opnemen (met hun).... Plaatst zelf opdrachten en reageert dan vervolgens niet. Stuurt wel een automatische mail dat de opdrachtgever (zijzelf) niet reageert en dat je nu zelf maar contact moet opnemen (met hun). Verwarrend en onprofessioneel. Lijkt meer een CV verzamelaar.

Hi Martin,
Vervelend om te horen dat je het idee hebt dat het bij ons platform om Scam gaat en dat wij deze opdrachten zelf plaatsen.
Wij krijgen dagelijks nieuwe opdrachten binnen en oude...
Hi Martin,
Wij krijgen dagelijks nieuwe opdrachten binnen en oude opdrachten worden automatisch 'gesloten' wanneer de opdrachtgever geen freelancer kiest na een aantal weken. Het zou dus niet zo moeten zijn dat je weinig nieuwe opdrachten ziet. Misschien staat er iets niet goed in je instellingen.
Je kunt ons een chatbericht sturen (via de homepage) dan kijken we graag met je mee.
We horen graag van je!