RS

Zeer slecht, oplichtingsbedrijf, de opdrachten zijn voor grote deel fake. Nog maar te zwijgen over het feit dat met het nieuwe systeem ik niet meer kon reageren op opdrachten.

Wel...

Wel betaald, maar niet kunnen reageren. Vanuit hun stelde dat er een fout was in het systeem, dus moest ik nog meer eens een maand extra betalen.

Ik dacht het dus niet, ben momenteel een rechtzaak tegen ze aan het spannen.

Real ICT Solutions

KIJK UIT! na een zelf betaalde Premium abonnement via de app, gaan ze de app uit de lucht halen en daarna schrijven ze €72,60 van mijn creditcard af zonder toestemming of melding. Vervolgens zetten... KIJK UIT! na een zelf betaalde Premium abonnement via de app, gaan ze de app uit de lucht halen en daarna schrijven ze €72,60 van mijn creditcard af zonder toestemming of melding. Vervolgens zetten ze mijn Premium account op pagina 4 of 5, en op pagina 1 zetten ze freelancers die geen Premium account hebben!!
Je meldt dit bij hun aan en ze beantwoorden iets anders die niet was gevraagd. vervolgens een klacht ingediend en wordt nooit meer beantwoord.
De App werkt niet, je Premium account zit ergens achterin, de opdrachtgevers zijn minimaal geworden, geen serieuze opdrachtgevers ( alleen vragen stellen ) en Freelancer.nl steelt je geld. Schade vergoeding door niet werkende app en je account verder dan pagina 4 is niet mogelijk. Dus, heb je geld zat? dan kan je op hun platform zitten. maximaal 2 of 3 projecten per jaar van maximaal €200.
Oh trouwens, de positieve reviews die je hier leest zijn hartstikke NEP !!

Meld je niet aan!
Meld je niet aan!
Een medewerker van freelancer heeft mij gebeld voor korting op een abonnement. Ik twijfelde en toen gaf de medewerker aan dat ik moest bevestigen op de site en ik altijd de afschrijving kon cancelen.
Ik kreeg een factuur waarin gegevens van waarschijnlijk een andere klant in stonden. Contact gehad met de klantenservice en ze zouden alles regelen. De support medewerkers beantwoorden mijn verzoek tot het verwijderen van mijn gegevens niet.
Nu weken later krijg ik sms’jes dat ik een factuur niet betaald heb en dreigen ze met extra kosten. Ga niet in zee met dit bedrijf.

KM

Zeer triest bedrijf, mijn opzegging was niet verwerkt, factuur weer ontvangen. Op zelfde dag mijn account gewist, nu kon het wel. Geen reactie op mails, telefoon nemen ze niet op, betaallinks werken... Zeer triest bedrijf, mijn opzegging was niet verwerkt, factuur weer ontvangen. Op zelfde dag mijn account gewist, nu kon het wel. Geen reactie op mails, telefoon nemen ze niet op, betaallinks werken niet: DAS incasso brief onderweg..Bah dat dit kan.

Michiel Kouw

Ze hebben blijkbaar alle email-voorkeuren gewist. Want sinds kort krijg ik weer mailtjes van ze. Afmelden gaat niet zonder eerst een nieuw profiel aan te maken. Kortom, SPAM!

Bart Pijnenburg

Nu bijna één maand actief op Freelancer.nl als freelancer. Hieruit al snel een eerste opdracht kunnen krijgen. Helaas is het zo dat na de lancering van hun nieuwe platform de prijs voor een... Nu bijna één maand actief op Freelancer.nl als freelancer. Hieruit al snel een eerste opdracht kunnen krijgen. Helaas is het zo dat na de lancering van hun nieuwe platform de prijs voor een maandelijks abonnement met maar liefst 30% is toegenomen zonder enige aankondiging. Hierdoor wordt je geforceerd om een half jaar direct af te sluiten (dan krijg je een korting van bijna 14 euro per maand). Waarom ik freelance is een stukje vrijheid, vrij in te delen van je weken. Wellicht een maand even niet freelancen. Daarom zou ik mijzelf niet binden aan een half jaar abonnement. Jammer, hierdoor overweeg ik nu te stoppen bij dit platform. Ik zou dit alleen aanbevelen als je fulltime freelancer bent.

anoniem

Waardeloze service. ik heb er een premium account als freelancer, maar iedere keer als ik een vraag heb kan de klantenservice mij helaas niet helpen of reageert helemaal niet. Hun eigen regels van... Waardeloze service. ik heb er een premium account als freelancer, maar iedere keer als ik een vraag heb kan de klantenservice mij helaas niet helpen of reageert helemaal niet. Hun eigen regels van fatsoen (antwoord op alle reacties op een opdracht) leven zij zelf ook niet na.

Jacqueline Vlug/Op Rolletjes Producties

Een overzichtelijke en gebruiksvriendelijke website en een superhandige smartphone app.

Reactie Freelancer:

Hi Jacqueline,
Bedankt voor je positieve review!
Groet,
Team Freelancer

Birgit

Goed platform, ik haalde er al verschillende opdrachten hieruit. Alleen vind ik het jammer dat wij als freelancers niet weten wie de klant is, want dat maakt toch wel een verschil uit. Blijkbaar... Goed platform, ik haalde er al verschillende opdrachten hieruit. Alleen vind ik het jammer dat wij als freelancers niet weten wie de klant is, want dat maakt toch wel een verschil uit. Blijkbaar weten de opdrachtgevers dit ook niet want soms schrijven zij de link van hun website en dan staan daar xxx in de plaats. Meer informatie zou ons de kans geven om gerichter te reageren en te laten zien dat je echt een meerwaarde voor die klant bent.

Reactie Freelancer:

Hi Birgit,
Bedankt voor je review!
Hi Birgit,
Bedankt voor je review!
We snappen je reactie over het geheimhouden van bepaalde gegevens, en dat dit soms vervelend kan zijn. Wij zijn op dit moment bezig dit te verbeteren op het nieuwe platform. Dat platform gaat live tussen Q1 en Q2 2020.
Groet,
Team Freelancer