Ismail

Top meedenkende medewerkers

Hi Ismail,
Bedankt voor je review!
Fijn dat je tevreden bent over de service.
Fijn weekend alvast!
Groet,

Liselot - Dsgnstories

Op Freelancer staan veel en relevante opdrachten. De site is gebruiksvriendelijk en overzichtelijk.

Hi Liselot,
Bedankt voor je review!
Fijn om te horen dat je tevreden bent over ons platform.
Fijne dag!

Ggrowth

Ingeschreven om opdrachten te vinden. Helaas niks wat bij mij past, dus ook weer uitgeschreven. Belangrijk om wel uit te schrijven, ookal denk je dat jouw abonnement automatisch afloopt.

Amanda

Slechte service

Hi Amanda,
Bedankt voor je review.
Jammer dat je niet tevreden bent over onze service.
Hi Amanda,
Bedankt voor je review.
Jammer dat je niet tevreden bent over onze service.
Als je vragen hebt, sta ik altijd klaar om te bellen of te mailen. Dit kan via support@freelancer.nl

Michael

Vol neppe opdrachten + paywall

Hi Michael,
Hi Michael,
Bedankt voor je review.
Jammer dat je niet tevreden bent met het platform. Overigens klopt het niet wat je zegt. Alle opdrachten, freelancers en opdrachtgevers zijn geverifieerd en door ons gecontroleerd. Je mag altijd langskomen op kantoor om een kijkje te nemen.
Als je vragen hebt, sta ik altijd open om te bellen of te mailen. Dit kan via support@freelancer.nl

BMC

Treurig, pure ergenis, hebben geen (!) telefonische helpdesk/receptie, aanmaken profiel blijkt lastig, malle 'chat'-dienst die specifieke vragen niet beantwoord. Afmelden voor ongevraagde berichten... Treurig, pure ergenis, hebben geen (!) telefonische helpdesk/receptie, aanmaken profiel blijkt lastig, malle 'chat'-dienst die specifieke vragen niet beantwoord. Afmelden voor ongevraagde berichten lukt (nog steeds) niet.

Product Reflex

Onmisbaar voor mijn onderneming. Ik zit nu enkele jaren op freelancer, en ik kan het iedereen aanbevelen. De verwachting die ik van tevoren had was wel heel anders dan de realiteit. De realiteit is... Onmisbaar voor mijn onderneming. Ik zit nu enkele jaren op freelancer, en ik kan het iedereen aanbevelen. De verwachting die ik van tevoren had was wel heel anders dan de realiteit. De realiteit is namelijk dat freelancer eerder gezien kan worden als ''de ontmoetingsplek'' voor opdrachtgever- freelancer.

Dat wil dus zeggen dat je grote multinationals treft, tot particulieren die gisteren zijn begonnen. Na een aantal jaar heb ik het gros van mijn vaste ploeg aan opdrachtgevers op freelancer ontmoet. Van alle honderden opdracht reacties werk ik nu samen met de bedrijven die 100% matchen met mijn bedrijf.

Een aanrader dus

Beste,
Heel erg bedankt voor je review.
Wat fijn om te horen dat je zo tevreden bent over ons platform!
Ik wens je nog veel succes en een fijne week toe.
Met vriendelijke...
Beste,
Heel erg bedankt voor je review.
Wat fijn om te horen dat je zo tevreden bent over ons platform!
Ik wens je nog veel succes en een fijne week toe.

Evelien

Ik werd gebeld of ik een betaald abonnement wilde nemen op Freelancer. De jongen had het meerdere keren over 50 euro. Uiteindelijk bleek dat, na afsluiting, incl btw 60 euro te zijn; dus dat vond ik... Ik werd gebeld of ik een betaald abonnement wilde nemen op Freelancer. De jongen had het meerdere keren over 50 euro. Uiteindelijk bleek dat, na afsluiting, incl btw 60 euro te zijn; dus dat vond ik al niet zo netjes. Verder zij hij dat de tarieven heel redelijk liggen. Ik ben Upwork gewend, daar vragen ze soms erg weinig, dus betere tarieven sprak me wel aan. Nou, dat valt tegen! Ik zag net een opdracht voor 0,06 cent per woord. Ik blijf dus liever bij Upwork zitten, daar betaal ik alleen als ik daadwerkelijk een opdracht krijg. Nu een maand 60 euro aan Freelancer betaald en heb helemaal niets binnen.

Peter Joosten

Geen goede ervaring

Hi Peter,
Bedankt voor je review.
Jammer dat je geen goede ervaring hebt gehad met het platform.
Hi Peter,
Bedankt voor je review.
Jammer dat je geen goede ervaring hebt gehad met het platform.
Voor vragen/ hulp kan je altijd terecht bij support@freelancer.nl, ik help je graag!

Shirley

Goede service, met een uitgebreid aanbod opdrachten!

Hi Shirley,
Heel erg bedankt voor je review!
Fijn dat je tevreden bent met de service.
Ik wens je nog veel plezier op het platform!
Nienke van...
Hi Shirley,
Heel erg bedankt voor je review!
Fijn dat je tevreden bent met de service.
Ik wens je nog veel plezier op het platform!