Michiel Kouw

Ze hebben blijkbaar alle email-voorkeuren gewist. Want sinds kort krijg ik weer mailtjes van ze. Afmelden gaat niet zonder eerst een nieuw profiel aan te maken. Kortom, SPAM!

Bart Pijnenburg

Nu bijna één maand actief op Freelancer.nl als freelancer. Hieruit al snel een eerste opdracht kunnen krijgen. Helaas is het zo dat na de lancering van hun nieuwe platform de prijs voor een... Nu bijna één maand actief op Freelancer.nl als freelancer. Hieruit al snel een eerste opdracht kunnen krijgen. Helaas is het zo dat na de lancering van hun nieuwe platform de prijs voor een maandelijks abonnement met maar liefst 30% is toegenomen zonder enige aankondiging. Hierdoor wordt je geforceerd om een half jaar direct af te sluiten (dan krijg je een korting van bijna 14 euro per maand). Waarom ik freelance is een stukje vrijheid, vrij in te delen van je weken. Wellicht een maand even niet freelancen. Daarom zou ik mijzelf niet binden aan een half jaar abonnement. Jammer, hierdoor overweeg ik nu te stoppen bij dit platform. Ik zou dit alleen aanbevelen als je fulltime freelancer bent.

anoniem

Waardeloze service. ik heb er een premium account als freelancer, maar iedere keer als ik een vraag heb kan de klantenservice mij helaas niet helpen of reageert helemaal niet. Hun eigen regels van... Waardeloze service. ik heb er een premium account als freelancer, maar iedere keer als ik een vraag heb kan de klantenservice mij helaas niet helpen of reageert helemaal niet. Hun eigen regels van fatsoen (antwoord op alle reacties op een opdracht) leven zij zelf ook niet na.

Jacqueline Vlug/Op Rolletjes Producties

Een overzichtelijke en gebruiksvriendelijke website en een superhandige smartphone app.

Hi Jacqueline,
Bedankt voor je positieve review!

Birgit

Goed platform, ik haalde er al verschillende opdrachten hieruit. Alleen vind ik het jammer dat wij als freelancers niet weten wie de klant is, want dat maakt toch wel een verschil uit. Blijkbaar... Goed platform, ik haalde er al verschillende opdrachten hieruit. Alleen vind ik het jammer dat wij als freelancers niet weten wie de klant is, want dat maakt toch wel een verschil uit. Blijkbaar weten de opdrachtgevers dit ook niet want soms schrijven zij de link van hun website en dan staan daar xxx in de plaats. Meer informatie zou ons de kans geven om gerichter te reageren en te laten zien dat je echt een meerwaarde voor die klant bent.

Hi Birgit,
Bedankt voor je review!
Hi Birgit,
Bedankt voor je review!
We snappen je reactie over het geheimhouden van bepaalde gegevens, en dat dit soms vervelend kan zijn. Wij zijn op dit moment bezig dit te verbeteren op het nieuwe platform. Dat platform gaat live tussen Q1 en Q2 2020.

Jonathan

Mooi en overzichtelijk platform! Erg handig voor het vinden van nieuwe opdrachten. Ook de blog is een aanrader om te lezen!

Hi Jonathan,
Bedankt voor je review! Wij zijn ook zeer tevreden over onze blogs;)

Anne

Erg tevreden! Via freelancer.nl mooie opdrachten binnen gehaald voor langere tijd. Het ging wel makkelijker met opdrachten binnen halen als je account helemaal ingevuld is (portfolio, recenties... Erg tevreden! Via freelancer.nl mooie opdrachten binnen gehaald voor langere tijd. Het ging wel makkelijker met opdrachten binnen halen als je account helemaal ingevuld is (portfolio, recenties etc). De klantenservice heeft mij hiermee goed geholpen.

Hi Anne,
Bedankt voor je positieve review!

Robbert Limbeek

In het begin was ik best wel enthousiast en lijkt het allemaal erg mooi. Maar na de eerste 3 maanden betaald te hebben ben ik maar 1x gekozen door een opdrachtgever. Ik heb erg vaak gereageerd op... In het begin was ik best wel enthousiast en lijkt het allemaal erg mooi. Maar na de eerste 3 maanden betaald te hebben ben ik maar 1x gekozen door een opdrachtgever. Ik heb erg vaak gereageerd op opdrachten en het viel mij op dat er veelal dezelfde mensen reageren. Het lijkt alsof deze een soort voorrangspositie hebben binnen dit platform. Wat mij nog meer niet kan bekoren is dat het lijkt alsof er heel veel opdrachten zijn, maar dat er in realiteit elke dag opdrachten opnieuw op worden gezet. Selecteren op opdrachten die vandaag geplaatst zijn kan niet dus je kan eigenlijk ook niet goed zoeken naar nieuwe opdrachten. Al met al heb ik het platform een half jaar de tijd gegeven en zou ik het niet aanbevelen.