Alexandra B.

Ik reageerde op opdrachten maar kreeg niks te horen. Toen werd ik netjes opgebeld en is mij uitgezegd hoe ik me profiel aantrekkelijker kon maken voor opdrachtgevers. Paar kleine aanpassingen waren... Ik reageerde op opdrachten maar kreeg niks te horen. Toen werd ik netjes opgebeld en is mij uitgezegd hoe ik me profiel aantrekkelijker kon maken voor opdrachtgevers. Paar kleine aanpassingen waren dit en het hielp echt!!!

C.M.

Ik had in het begin een beetje moeite met het aantal mailtjes wat ik van het bedrijf kreeg. Toen contact met ze opgenomen, bleek dat ik mijn profiel niet had afgemaakt en daardoor nog beschikbaar... Ik had in het begin een beetje moeite met het aantal mailtjes wat ik van het bedrijf kreeg. Toen contact met ze opgenomen, bleek dat ik mijn profiel niet had afgemaakt en daardoor nog beschikbaar stond voor alle soort mailtjes. Ben erg blij met de service die ze mij hebben kunnen leveren. Het platform is een aanwinst voor mijn opdrachten.

Jessie

Ik ben erg tevreden over het aantal opdrachten en de service, zeker een aanrader.

Martin

Plaatst zelf opdrachten en reageert dan vervolgens niet. Stuurt wel een automatische mail dat de opdrachtgever (zijzelf) niet reageert en dat je nu zelf maar contact moet opnemen (met hun).... Plaatst zelf opdrachten en reageert dan vervolgens niet. Stuurt wel een automatische mail dat de opdrachtgever (zijzelf) niet reageert en dat je nu zelf maar contact moet opnemen (met hun). Verwarrend en onprofessioneel. Lijkt meer een CV verzamelaar.

Katrien Stoops

De servicemedewerker heeft me op een vriendelijke manier geholpen.

Iza

Goed plaform, genoeg opdracht op binnen kunnen halen!

Jesse

Er ging iets mis met mijn betaling. Waar dat aan lag was voor mij een raad…. freelancer.nl heeft mij goed geholpen.

Ronald

Goed, een aantal mooie klussen uit kunnen halen.