Jacqueline Vlug/Op Rolletjes Producties

Een overzichtelijke en gebruiksvriendelijke website en een superhandige smartphone app.

Birgit

Goed platform, ik haalde er al verschillende opdrachten hieruit. Alleen vind ik het jammer dat wij als freelancers niet weten wie de klant is, want dat maakt toch wel een verschil uit. Blijkbaar... Goed platform, ik haalde er al verschillende opdrachten hieruit. Alleen vind ik het jammer dat wij als freelancers niet weten wie de klant is, want dat maakt toch wel een verschil uit. Blijkbaar weten de opdrachtgevers dit ook niet want soms schrijven zij de link van hun website en dan staan daar xxx in de plaats. Meer informatie zou ons de kans geven om gerichter te reageren en te laten zien dat je echt een meerwaarde voor die klant bent.

Jonathan

Mooi en overzichtelijk platform! Erg handig voor het vinden van nieuwe opdrachten. Ook de blog is een aanrader om te lezen!

Anne

Erg tevreden! Via freelancer.nl mooie opdrachten binnen gehaald voor langere tijd. Het ging wel makkelijker met opdrachten binnen halen als je account helemaal ingevuld is (portfolio, recenties... Erg tevreden! Via freelancer.nl mooie opdrachten binnen gehaald voor langere tijd. Het ging wel makkelijker met opdrachten binnen halen als je account helemaal ingevuld is (portfolio, recenties etc). De klantenservice heeft mij hiermee goed geholpen.

Robbert Limbeek

In het begin was ik best wel enthousiast en lijkt het allemaal erg mooi. Maar na de eerste 3 maanden betaald te hebben ben ik maar 1x gekozen door een opdrachtgever. Ik heb erg vaak gereageerd op... In het begin was ik best wel enthousiast en lijkt het allemaal erg mooi. Maar na de eerste 3 maanden betaald te hebben ben ik maar 1x gekozen door een opdrachtgever. Ik heb erg vaak gereageerd op opdrachten en het viel mij op dat er veelal dezelfde mensen reageren. Het lijkt alsof deze een soort voorrangspositie hebben binnen dit platform. Wat mij nog meer niet kan bekoren is dat het lijkt alsof er heel veel opdrachten zijn, maar dat er in realiteit elke dag opdrachten opnieuw op worden gezet. Selecteren op opdrachten die vandaag geplaatst zijn kan niet dus je kan eigenlijk ook niet goed zoeken naar nieuwe opdrachten. Al met al heb ik het platform een half jaar de tijd gegeven en zou ik het niet aanbevelen.

Edwin Nunnink

Na het invullen van de verificatiecode kreeg ik de keuze tussen stap terug of stap overslaan. Uiteindelijk is mijn opdracht niet doorgegekomen en ook op mijn chat is na meer dan een uur nog niet... Na het invullen van de verificatiecode kreeg ik de keuze tussen stap terug of stap overslaan. Uiteindelijk is mijn opdracht niet doorgegekomen en ook op mijn chat is na meer dan een uur nog niet gereageerd 😕

Fijne service. Freelancer.nl voldoet aan bijna alles wat ik van een job board verwacht. Genoeg opdrachten in mijn werkveld, makkelijke communicatie. Ik zou wel graag de contactgegevens vooraf willen... Fijne service. Freelancer.nl voldoet aan bijna alles wat ik van een job board verwacht. Genoeg opdrachten in mijn werkveld, makkelijke communicatie. Ik zou wel graag de contactgegevens vooraf willen zien om eigenlijk meteen te weten waar ik op reageer. Voor de rest, zeer tevreden!

Roos

Sinds dit jaar ben ik ZZP’er. Het was best een grote stap van het bedrijfsleven naar het ZZP leven, maar met behulp van Freelancer heb ik al een aardig netwerk kunnen opbouwen waar ik regelmatig... Sinds dit jaar ben ik ZZP’er. Het was best een grote stap van het bedrijfsleven naar het ZZP leven, maar met behulp van Freelancer heb ik al een aardig netwerk kunnen opbouwen waar ik regelmatig nieuwe opdrachten uit haal. Werkt super voor mijn business!

Marianne

Door Freelancer.nl werf ik een aantal opdrachten per maand die mijn gehele inkomen ondersteunen. Ik zou niks aan Freelancer veranderen. Het is een duidelijk platform en met een grote diversiteit aan... Door Freelancer.nl werf ik een aantal opdrachten per maand die mijn gehele inkomen ondersteunen. Ik zou niks aan Freelancer veranderen. Het is een duidelijk platform en met een grote diversiteit aan opdrachten in mijn branche!