Offerte
Medewerkers
Nazorg
Communicatie

Ronyy

Werkelijk slechtste freelance platform waar ik ooit heb meegewerkt

Je moet een betalend account aanmaken alvorens je kan reageren op jobposts. Dit wordt niet gecommuniceerd.
Continu worden er oude jobposts als nieuw geplaatst. De kwaliteit van de jobposts is ondermaats. Ik heb nooit 1 reactie gekregen maar er wel +10 uitgestuurd. Ik ben zelf een expert in mijn vakgebied dus deed mijn wenkbrauwen fronsen.
Zelf een opdracht geplaatst en daar kwam ik in contact met een Pools en Ukraïns agency.

Renovia

Het is een dating-app voor beroepen met fake profielen. Te mijden. Een zeer duur interim kantoor dat woeker-marges neemt.

vlotte Nederderlander die Lars, maar de waarheid is waarschijnlijk ver te zoeken

Liever geen fake profielen zoals Leen de interieurarchitect.

Sam Tulpinck

Heel negatieve ervaring

Misleiding van klanten: oude opdrachten worden als nieuw gelabeld, en datum van opdracht wordt gewoon aangepast naar een nieuwe datum.
Extreem duur, abonnnement wordt stilzwijgend...
Extreem duur, abonnnement wordt stilzwijgend verdergezet.
Weinig opdrachten

Liselot

Wat een verbetering heeft de update gebracht op het platform! Ik ben al 3 jaar lid van Freelancer.be en het heeft mij heel veel opdrachten opgeleverd. Ik vond alleen de vorige website altijd een... Wat een verbetering heeft de update gebracht op het platform! Ik ben al 3 jaar lid van Freelancer.be en het heeft mij heel veel opdrachten opgeleverd. Ik vond alleen de vorige website altijd een beetje verouderd. Tot ze twee weken geleden een nieuw platform hebben geïntroduceerd. Er waren een paar foutjes in het begin maar naar een paar berichtjes kon ik weer verder. Ben super geholpen en vond het fijn dat ik met echte mensen in contact was ipv een robotmachine.

De communicatie! Je werd geholpen door een echt persoon zo fijn!!

De problemen van de update waren jammer maar erg fijn dat dit zo snel werd opgelost

Stef De Reys

Zeer teleurgesteld in deze misleiding

De community manager probeert vele zaken die mislopen bij dit bedrijf te redden maar de communicatie komt tekort

Dit is misleiding. Freelancer.be loopt te koop met vele opdrachten en vele freelancers maar de meeste opdrachten zijn hol, lijken niet te bestaan of worden van het web geplukt. De freelancers kan je... Dit is misleiding. Freelancer.be loopt te koop met vele opdrachten en vele freelancers maar de meeste opdrachten zijn hol, lijken niet te bestaan of worden van het web geplukt. De freelancers kan je niet contacteren en als ze effectief reageren blijken ze niet op de hoogte van activiteiten. Deze site kost veel geld met nul return en het is erg dat in deze tijd arbeidskrachten zich effectief op de arbeidsmarkt willen inzetten, er zo van hen wordt geprofiteerd.

Glenn De Lissnyder

Absoluut NIET tevreden over mijn premium lidmaatschap met Freelancer. Het lidmaatschap werd opgezegd maar hier is blijkbaar iets verkeerd gegaan. Mijn account werd geblokkeerd waarop ik geen toegang... Absoluut NIET tevreden over mijn premium lidmaatschap met Freelancer. Het lidmaatschap werd opgezegd maar hier is blijkbaar iets verkeerd gegaan. Mijn account werd geblokkeerd waarop ik geen toegang meer had op mijn account om dit opnieuw te proberen. Freelancer eist nog steeds een bedrag van €60 voor 1 maand lidmaatschap startende op 04/10, voor een geblokkeerd account waar ik geen toegang tot heb en ook geen gebruik meer van wens te maken (vandaag 21/10). Absoluut niet te spreken over deze service.

helaas geen

eerlijkheid en klantentevredenheid

Sarah

Kost veel geld voor niks

De opdrachten die ik binnenkrijg zijn relevant (in tegenstelling tot vroeger).

De prijs, de manier van werken, ...

Patrick de buck

Zeer slecht, bedriegers!

Heb ik nog niet gevonden

Haal geen geld van de mensen hun rekening zonder toestemming!

KAPMES GCV

Geldwolven zonder meer

Als je geld wilt verdienen moet je aandelen van hen kopen.

Alles kan beter. Ik raad het ten sterkste af aan iedereen.

De Eerlijke Consument

Afschuwelijk bedrijf! ► OPGEPAST, alstublieft, want dit is een betalende website. Zonder de aankoop van een abonnement is het onmogelijk om als freelancer of bedrijf aan de slag te gaan, laat staan... Afschuwelijk bedrijf! ► OPGEPAST, alstublieft, want dit is een betalende website. Zonder de aankoop van een abonnement is het onmogelijk om als freelancer of bedrijf aan de slag te gaan, laat staan te reageren op vacatures. ALLES is betalend.

De communicatie hierover gebeurt echter pas ná de aanmelding via e-mail, telefoon,... Dit is een klassiek voorbeeld van data phising (stelen van gegevens) en oneerlijke handel.

Onacceptabele afschuwelijkheid.

Geen.

- Oneerlijke handel
- Data phishing (illegaal stelen van persoonlijke gegevens)
- Misleiding van de consument