Je aankoop wordt beschermd

Medewerkers
Deskundigheid
Resultaat
Nazorg

Praktisch en flexibel, ideaal voor freelancers!

Goede website, maar helaas véél te duur. Echt jammer dat er zo een melkkoe van willen maken.
Hierdoor weiger ik dit te gebruiken. Liever Freelancenetwork dan.

Goed functionerende website. Het idee is goed uitgewerkt en biedt een topoplossing voor freelancers.

Véél te duur. Maar liefst 150€ voor 3 maanden. Echt jammer dat er zo een melkkoe van willen maken.
Hierdoor weiger ik dit te gebruiken. Liever Freelancenetwork dan, voor 90€ / 6 maanden.

Energiek met Anouk

Iemand kunnen vinden die voor mij een website kon designen/maken, inclusief reserveringssysteem.

Binnen enkele dagen een freelancer kunnen vinden.

Autocheck

Gemakkelijk en vooral heel snel iemand gevonden. Binnen enkele uren meer dan 15 reacties gekregen. Hiertussen een goede freelancer gevonden waarmee ik volgende week ga beginnen.

Ritschaert

Na meerdere freelancer gesproken het hebben, een goede kandidaat gevonden! Zeer tevreden met het eindresultaat.

geerte

Meerdere opdrachtgevers gevonden via freelancer.be.

Goed aantal opdrachten binnen mijn branche

Na het plaatsen, telefonisch advies gekregen over hoe de opdracht er beter uit kon zien. Na het plaatsen binnen enkele dagen iemand kunnen vinden.

Benedette

Gemakkelijk iemand kunnen vinden die voor mij visitekaartjes en flyers kon ontwerpen.

Na het plaatsen van meerdere opdrachten met verschillende freelancer gecontact gehad, inmiddels heel blij met het eindresultaat.

Friso

Een goede designer gevonden voor mijn huisstijl.