Offerte
Advies
Medewerkers
Nazorg
Communicatie

Niet echt een goeie ervaring. Te hoge prijs voor wat het is.

Niet echt.

Meer jobs. Prijs aanbod is veel te slecht.

Ten eerste als iemand een grafisch vormgever zoekt in mijn omgeving, dan kom ik niet in de lijst voor. Vreemd ?
Ten tweede de site heeft veel te lang (9 maanden) mijn portfolio niet...

NUL

zorg voor opdrachten

Geen transparante prijszetting. Nadat je een account aanmaakt en alle info (o.a. telnr, CV, prive-gegevens) aan Freelancer doorgegeven hebt, blijkt plots dat je een abonnement moet nemen om...

Transparante prijszetting zodat uw klanten op voorhand weten wat de kost zal zijn om gebruik te maken van uw diensten.

Veel te duur als freelancer, je krijgt ook te weinig jobaanbiedingen. Freelancenetwork.be is beter!

Om langs de kassa te komen zijn ze heel snel, om opdrachten te bezorgen zijn ze echter wat trager.

Zeer duur
Je ontvangt via e-mail aanbiedingen van enkele dagen ervoor die dan reeds gepauzeerd zijn

Praktisch en flexibel, ideaal voor freelancers!

Goede website, maar helaas véél te duur. Echt jammer dat er zo een melkkoe van willen maken.
Hierdoor weiger ik dit te gebruiken. Liever Freelancenetwork dan.

Goed functionerende website. Het idee is goed uitgewerkt en biedt een topoplossing voor freelancers.

Véél te duur. Maar liefst 150€ voor 3 maanden. Echt jammer dat er zo een melkkoe van willen maken.
Hierdoor weiger ik dit te gebruiken. Liever Freelancenetwork dan, voor 90€ / 6 maanden.

Energiek met Anouk

Iemand kunnen vinden die voor mij een website kon designen/maken, inclusief reserveringssysteem.

Binnen enkele dagen een freelancer kunnen vinden.

Autocheck

Gemakkelijk en vooral heel snel iemand gevonden. Binnen enkele uren meer dan 15 reacties gekregen. Hiertussen een goede freelancer gevonden waarmee ik volgende week ga beginnen.

Ritschaert

Na meerdere freelancer gesproken het hebben, een goede kandidaat gevonden! Zeer tevreden met het eindresultaat.