Frederiques Choice

Frederiques Choice Ook benieuwd naar feedback over de webshop Frederiques Choice? Bekijk de ervaringen en reviews op deze site. Powered by The Feedback Company2266
Uitstekend (10/10)
92 % van de klanten beveelt dit bedrijf aan.
Klanten beoordelen Frederiques Choice met 8.7/10. Gebaseerd op 2266 ervaringen.

Frank Frich
Frank Frich

Ik ben niet de koper, maar de ontvanger. Direct na ontvangst heb ik bij Frederiques Choice mijn ongenoegen geuit.
Mijn klacht werd serieus en professioneel behandeld. Met een nadruk op de snelheid waarmee dit gedaan werd. Heb vandaag een nieuwe bos bloemen ontvangen van een lokale bloemist :-)

Zoals ik al eerder schreef, bij internationale bestellingen in Scandinavië lokale bloemisten gebruiken. Er bestaat namelijk geen enkele garantie voor de snelheid waarmee een internationaal pakket besteld wordt. Dit door de grootte van het land en de manier waarop de post in Zweden functioneert. Bezorgen twee dagen na verzending uit Duitsland zal in bijna heel Zweden een utopie blijven.

Zou u dit bedrijf aanbevelen?Ja

Heb vandaag in zweden een bos bloemen ontvangen van vrienden in nederland. weet niet wat het gekost heeft en ook niet wanneer het besteld is. de bos bloemen was vanuit duitsland in een kartonnen doos verpakt vandaar naar zweden verstuurd. werd door mij 7 dagen na de verzenddatum ontvangen. helaas kan ik geen foto bijvoegen, maar het zag er uit om te huilen. rechtstreeks de vuilnisbak in. de enige goede manier in scandinavië, ivm met de afstanden, is om lokale bloemisten te gebruiken zoals interflora doet. na een klacht ingediend te hebben werd er snel en professioneel gehandeld om eea recht te trekken.

Rob
Rob

Prachtige producten, goede aanlevering

Zou u dit bedrijf aanbevelen?Ja

Prima website en ook al eerder besteld..

Gerda van Kooten
Voldoende (6/10)
Gerda van Kooten

De service toen bleek dat het kaartje van de afzender er niet bij zat. Zijn erg vriendelijk aan de telefoon.

Mocht de boodschap niet doorgekomen zijn misschien eerst de klant bellen voordat de bloemen bezorgd worden. In dit geval dus zonder kaartje.

Beste mevrouw van Kooten,

Erg vervelend om te lezen dat u niet tevreden bent over onze service. In ons systeem staat bij uw bestelling geen tekst weergegeven voor een persoonlijke boodschap. Het gebeurt regelmatig dat er geen persoonlijke boodschap toegevoegd wordt. Graag zou ik de oorzaak dan ook persoonlijk willen uitleggen. Zou u contact willen opnemen met onze klantenservice? Wij zijn te bereiken op het telefoonnummer: 085-4892130.

Team Frederique's Choice

Score voor Frederiques Choice:3/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen?Ja

De website is erg overzichtelijk en gemaksvriendelijk. de bloemen die ik heb laten bezorgen bij mijn 85 jarige tante waren schitterend. enige nadeel was dat het kaartje dat ik erbij geschreven had niet bij de bestelling zat. erg jammer. wat daar de oorzaak van is geweest...?.

Ad Ad Bakermans
Zeer slecht (2/10)
Ad Ad Bakermans

Goed verpakt

Betere kwaliteit bloemen

Beste mevrouw Bakermans,

Allereerst onze excuses. Vervelend om te lezen dat u niet lang hebt kunnen genieten van de bloemen. Uiteraard is dit niet de kwaliteit die u van ons mag verwachten en daarom wil ik u graag een passende oplossing aanbieden. Zou u daarom contact met onze klantenservice willen opnemen? U kunt ons telefonisch bereiken op werkdagen tussen 9:00 en 17:00 uur op het nummer: 085-4892130 of per mail naar: info@frederiqueschoice.com.

Graag zie ik uw reactie tegemoet.

Team Frederiques Choice

Score voor Frederiques Choice:1/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen?Nee

Boeket was goed verpakt het was n mooi boeket. ik heb de bloemen gekregen als n bedankje van mijn kinderen..
ik heb er niet lang plezier van gehad. ik heb de bloemen verzorgt zoals het hoort en zo als ik mijn bloemen altijd verzorg. na 3 dagen was het jammer genoeg geen mooi boeket meer..
een aantal bloemen waaronder de gebera en de zonnebloem (had na een dag bruine blaadjes) hingen slap. 1 roos is niet open gegaan en had bruine randjes, de kleine witte bloemetjes (margrietjes?) waren n beetje ingedroogd. heel jammer. ik ga het niet tegen mijn zoon zeggen dat vind ik veel te sneu..
ik weet niet of het n duur boeket was of via een of andere aanbieding..
voor mij geen frederiques choice meer..
mvg, .
g. bakermans.
mainelaan 32.
eindhoven.

Ernest Weil
Ernest Weil

Ze doen wat ze zeggen. Geweldige kwaliteit

Mogelijk site aanpassen om veranderingen makkelijk aan te brengen in bestelling

Score voor Frederiques Choice:5/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen?Ja

Nadat ik via internet mijn bestelling niet kon uitvoeren door mij onbekende oorzaak ben ik telefonisch zeer goed geholpen om toch mijn bloemen bezorgd te krijgen.

Iris
Iris

De informatie over de bezorging zou wat eerder doorgegeven kunnen worden. Ik maakte me nu de hele dag zorgen of de bloemen wel op tijd bezorgd zouden worden.

Zou u dit bedrijf aanbevelen?Ja

Ik heb bloemen en chocola laten bezorgen bij mijn tante in duitsland. het was erg belangrijk dat de bloemen op tijd bezorgd zouden worden en dit is gebeurd.

J.H.W. Rozier
J.H.W. Rozier
Zou u dit bedrijf aanbevelen?Ja

Van het begin van mijn contact met frederique´s choice ben ik zeer te spreken over de service en de bezorging van de bloemen.

walter verdel
Slecht (3/10)
walter verdel

nee

Controle naar de leverancier verscherpen

Geachte Heer/Mevrouw,

Graag bedanken wij u voor de genomen moeite om ons feedback te geven.
Helaas moet ik constateren dat u niet tevreden bent over onze producten en//of services.

Ik verzoek u om contact met onze klantenservice op te nemen. Wij kunnen en willen u graag een gepaste oplossing bieden.

Frederique's Choice klantenservice: 085-4892130

Team Frederique's Choice

Score voor Frederiques Choice:1.5/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen?Nee

Net boeket ontvangen van de postcode loterij, bloemen zijn zeker niet vers en veel tweede soort. de rozen blaadjes zijn verbrand en de alstroemeria's zijn echt zielig dun en slap. erg veel kort groenblad ., jammer gemiste kans voor die centen.

Els Boelhouwers
Els Boelhouwers

Heel handig:vanaf moment dat je je bestelling bevestigd word je op de hoogte gehouden van waar je pakket zich bevind, bv "uw pakket is verzameld", "uw pakket wordt voor verzending gereed gebracht". Enz..

Prima zo, ik zou het niet weten.

Score voor Frederiques Choice:5/5

Zoals altijd: goed.

Ineke Cohenno-Kleerekoper
Ineke Cohenno-Kleerekoper

De originaliteit en uitstekende presentatie.

Score voor Frederiques Choice:4.5/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen?Ja

Mijn ervaringen zijn positief.

Bedrijfsinformatie

Frederique’s Choice: het eerste bloemenmerk ter wereld.

Grondlegger van het bedrijf is Frederique van der Wal, voormalig topmodel en Nederlands stijlicoon.

Sinds april 2008 online te bestellen. Vers van de kweker naar de consument.

Alle boeketten worden handgebonden, centraal in eigen binderij met zorg samengesteld.

Toonaangevend in stijl, kwaliteit en verpakking. Alle boeketten worden op water verstuurd in een biologisch afbreekbare vaas en in een luxe verzenddoos. Niet gewoon een bos
Adres
Zirkoonstraat 4