8.5/10
8.1/10

Das

Wij hebben al twee keer een boeket naar Heidelberg in Duitsland laten bezorgen. De boeketten waren erg mooi. Misschien wel mooier (voller) dan op de site staat. De verpakking is ook zeer goed. Ook...

De kwaliteit geeft vertrouwen in het feit dat het goed is.

C Westerbeek

Op 17 maart een prachtig boeket ontvangen via postcodeloterij. Nu 18 april staat een deel van de bloemen er nog prachtig bij. Zelfs een gerbera!
Topkwaliteit!!!

Keurig verpakt, mooie samenstelling en zeer goede kwaliteit bloemen!

Odette

Goede kwaliteit bloemen voor een goede prijs

Vriendelijke benadering en dus niet meteen na bestellen een dwingende beoordeling moeten geven?

J.J.Verhaar

Boeket dag te laat bezorgd. Na 3 dagen waren de bloemen al slap en niet de kwaliteit die werd beschreven.

Datum bezorging keuze is te lang. Betere kwaliteit bloemen leveren.

Ria Stas

Heb net mijn postcodeloterij prijs binnen gekregen. Een slecht boeket, hortensiabloem hangt al slap, verschillende bloemen geknakt en takken zonder bloemen.

Lijn1

Mooie boeketten in verschillende prijscategoriën. Ik hoor dat ze mooi verpakt aankomen.

Voldoende keuze, boeketten zien er goed gevuld uit met interessante bloemen, niet truttig.
Communicatie m.b.t. levering prettig. Stijlvolle uitstraling vind ik belangrijk.

ad smulders

Bestelling geplaatst netjes bezorgd prima service en een prima product

Service en klantgericht

Marlyn Neeleman

Omdat ik persé een bepaald aantal rozen wilde hebben, heb ik telefonisch contact gezocht met FC. Ben uitstekend geholpen terwijl ik mijn bestelling gewoon online kon plaatsen. Klasse!

zie hierboven

Ik kreeg de e-mail met de bevestiging van aflevering bijna 2 weken later in mijn mailbox.... En dat terwijl het boeket 2 dagen na de online bestelling keurig is afgeleverd.

vogel

Ik ben beter van jullie gewend

nee

de bloemen waren al bezorgt, ik heb een paar dagen later pas de mails ontvangen van de status vd bezorging

Reactie Frederiques Choice:

Beste,

Bedankt voor het plaatsen van de review. Helaas is deze mail een paar dagen later verzonden door een fout in ons systeem. Onze excuses voor het ongemak en voor de verwarring.

Team Frederique's Choice

Cora Bakker-van der Zon

Prima!

Mooie boeketten

Geen tijdslot bij aflevering door DHL, dat kan beter!