8.5/10
8.1/10

Thales Hengelo

Prima bloemen en service op zich ook goed. Goede en duidelijke site om te bestellen.

Makkelijk te bestellen.

Niet moeten checken of een bos bloemen ook werkelijk afgeleverd is. Dit is ons laatst gebeurd op 2 adressen op dezelfde dag. Is al kort gesloten met jullie.
Je kan op zaterdag niet aangeven om bloemen te laten afleveren.

Jan van der Poel

Onacceptabel slecht.
Wij hadden bloemen besteld welke op een speciale emotionele dag bezorgd hadden moeten worden bij een naaste. Tot onze ontzetting heeft Frederique's Choice echter...

Kom gemaakte afspraken na

Beste heer van der Poel,

Bedankt voor uw bestelling bij Frederique's Choice en het schrijven van uw feedback.

Helaas moeten we constateren dat u niet tevreden bent.
Gisteren heeft een klantenservice medewerker met mevrouw van der Poel gesproken.
Onze medewerker heeft mevrouw van der Poel voorzien van de informatie die hij op dat moment kon inwinnen. Graag zouden we deze kwestie met u oplossen.

Zou u contact met onze klantenservice willen opnemen per mail (info@frederiqueschoice.com) of telefonisch (085-4892130).

Team Frederique's Choice

Albert Zomer

Leverancier van mooie boeketten en (tot voor kort) een goede service. Klantvriendelijk

Mooie boeketten. Leveringen ook in Duitsland

Vroeger werden de bloemen in een waterreservoir geleverd. Helaas de laatste leveringen niet meer. Daardoor willen we de volgende keer weer een andere leverancier zoeken. Was tot dusverre niet nodig. Verder hadden we bij de levering van onze laatste boeketten gebeld over de 10% kortingsactie die we niet in het systeem hadden kunnen invoeren. Er werd ons toen beloofd om eea terug te storten. Dit is echter nooit gebeurd.

Beste heer Zomer,

Bedankt voor uw review.

Helaas moeten we constateren dat u niet tevreden bent over onze after sales, reactie snelheid en info over verloop order. Graag zouden we het gesprek met u aangaan zodat we u in de toekomst een betere service kunnen bieden.

Zou u contact willen opnemen met onze klantenservice? Dit mag via een e-mail (info@frederiqueschoice.com) of telefonisch (085-4892130). Onze medewerkers zijn op de hoogte en helpen u graag verder.

Team Frederique's Choice.

F. Poortinga

Het boeket voor moederdag zou de zaterdag daarvoor worden afgeleverd. Dit is niet gebeurd, terwijl er wel iemand thuis was. De bloemen zijn pas op maandag geleverd, dat vind ik natuurlijk erg...

Het zijn prachtige bloemen! En 2 jaar geleden ging het wél goed naar Duitsland. Alleen was het pakket toen bij mijn moeder een paar dagen blijven staan omdat ze niet in de gaten had dat het bloemen waren.
Weet niet of dat nu duidelijker op de doos staat.

Waarschijnlijk moet de pakketdienst beter gemonitord worden. Dit is eigenlijk geen product wat een paar dagen later ook nog kan worden afgeleverd.

Beste Mevrouw Poortinga,

Bedankt voor uw feedback.

Helaas moeten we constateren dat u niet tevreden bent.
Vanzelfsprekend willen dit graag met u oplossen.
Zou u contact willen opnemen met onze klantenservice (info@frederiqueschoice.com of 085-4892130). Onze medewerker Yesson is op de hoogte en helpt u graag verder.

Met vriendelijke groet, Team Frederique's Choice.

Karin Benning

Zeer goed, bloemen zijn van topkwaliteit en altijd complimenten van de mensen die de bloemen ontvangen dat het zo’n prachtig boeket is.

Goede manier van versturen, bloemen komen altijd vers aan, mooie samenstelling.

Een keer zat de persoonlijke tekst er niet bij. Daardoor wist diegene niet van wie het boeket was.

Victor van Iren

Goede ervaring, geen issues

Heb vernomen dat bloemen lang goed bleven, mooie selectie

Fiducia Accountancy B.V.

In zijn algemeenheid erg tevreden. Goede bloemen, snelle bezorging.

zeer goede kwaliteit bloemen, goed verpakt en bezorgd, bloemen blijven lang goed, dus moet wel erg vers zijn.

De korting voor moederdag kon ik nergens invoeren, althans ik heb het niet kunnen vinden. Dat zit dus niet voldoende duidelijk in de gebruikersinterface. TOen ik daarover mailde met de klantenservice kreeg ik in eerste instantie de opmerking dat ze de factuur niet konden aanpassen. Toen ik daar een beetje kritisch op reageerde kon er in één keer wel een credit nota worden gemaakt. Advies dit gewoon in één keer goed te regelen, dat is beter voor je klantenbinding en klanttevredenheid.

Helma Spierenburg

Prettig.

Snel en correct.

Nee.

Katja

Staan planten op de site die al niet meee besteld kunnen worden.
Hele slechte klachtenafhandeling en de telefoniste was ook niet al te aardig.

De website is mooi maar bij problemen hele slechte service.

Klant is koning heb ik altijd geleerd en bij klachten sta je de klant goed te woord.
Nog een hoop verbeterpunten voor deze webshop.

Ineke

De bloemen vielen enorm tegen: als ik in de winkel bloemen koop, krijg ik 3 boeketten voor hetzelfde geld die dan ook nog eens minstens 2x zo lang staan (zelfs het boeketje uit de supermarkt).

Klachtafhandeling

Als er staat 20 takken verwacht ik een behoorlijk boeket, niet 12 bloemen, 5 grasjes en wat sprieten.