Frederiques Choice

Frederiques Choice Ook benieuwd naar feedback over de webshop Frederiques Choice? Bekijk de ervaringen en reviews op deze site. Powered by The Feedback Company2281
92 % van de klanten beveelt dit bedrijf aan.
Klanten beoordelen Frederiques Choice met 8.7/10. Gebaseerd op 2281 ervaringen.

ingrid cortjens
ingrid cortjens

Snelheid, waar voor je geld, komen afspraken na en leveringen uitstekend

Zou u dit bedrijf aanbevelen?Ja

Frederiques choice......ik kwam er mee in aanraking nadat ik van mijn dochter een prachtig boeket kreeg thuisbezorgd. de kwaliteit van de bloemen was geweldig. ik heb heel lang mogen genieten van dit boeket. dat deed mij besluiten om voor een andere gelegenheid zelf gebruik te maken van frederique. een mooi boeket uitgezocht......persoonlijke woorden op het kaartje erbij en het wordt allemaal uitstekend verzorgd.

Jacqueline Luiting
Jacqueline Luiting

Makkelijk bestellen en snelle levering

In de toekomst de vazen met verschillende soorten uitbreiden en planten keuze erbij ?!

Zou u dit bedrijf aanbevelen?Ja

Prachtig vogelhuisje besteld, de musjes hebben er al gebruik van gemaakt! een mooi uitzicht en iets bijzonders! ik ben er erg blij mee!.

Silvia schilling
Zeer slecht (2/10)
Silvia schilling

Reactie Frederiques Choice:

Beste Lunchroom ter Borg,

Bedankt voor uw review. Helaas is de review negatief.
Zou u contact willen opnemen met onze klantenservice. We zijn er van overtuigd dat we u op de juiste manier kunnen compenseren, en de negatieve review kunnen om zetten naar een positieve.

Score voor Frederiques Choice:1/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen?Nee

Heb woensdag bloemen bestelt zijn nu noch niet angekomen. wel duur betaald.

Evelin Witt
Zeer slecht (2/10)
Evelin Witt

Zie mijn verhaal boven!

Zie mijn verhaal boven!

Reactie Frederiques Choice:

Beste mevrouw de Witt,

We vinden het erg vervelend dat u erg teleurgesteld bent, nogmaals onze excuses hiervoor. We hebben telefonisch contact gehad en hebben u een passende oplossing geboden.

Team Frederique's Choice

Score voor Frederiques Choice:1/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen?Nee

Van mijn vriendin, mevrouw marion schunk in bad nauheim, duitsland heb ik tot mijn verdriet moeten horen dat het door "frederique's choice" op 18 mei 2017 geleverde verjaardagsbouquet reeds bij aankomst in een erbarmelijke toestand verkeerde én met de vaas boven op de rozen bezorgd werd! mijn vriendin heeft er diverse foto's van gemaakt die ik u graag wil laat toekomen. .
blijkbaar is uw partner in hamburg en ook die in ahrensburg bij hamburg wel veel betrouwbaarder. want mijn bestellingen van 15 februari én van 18 april 2017 waren van uitstekende topkwaliteit en hebben de ontvangers veel vreugde bereid..
dat is in krasse tegenstelling tot de kwaliteit van de in bad nauheim bezorgde bloemen. de bouqetten brachten daar reeds voor derde(!!!) keer teleurstelling en ergernis in plaats van de gewenste vreugde en plezier. .
ik schreef reeds drie keer een mail over mijn klacht aan het bedrijf maar heb tot nu toe nog niet eens een reactie vernomen! mijn teleurgestelling is groot en mijn vertrouwen verdwene. graag hoor ik hoe het bedrijf mijn schade wil vergoeden.

T.j.m.Bende
Goed (8/10)
T.j.m.Bende

Bijzonder dat het ook buiten Nederland geleverd kan worden. Bravo!!

De tijd van afleverenB.v.Welk dag deel??

Score voor Frederiques Choice:4/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen?Ja

De eerste keer dat ik er gebruik van maak.

Marja Aarsbergen-Jongepier

Was niet tevreden over het boeket. heb meerdere malen contact hierover gehad met de klantenservice. zeer vriendelijk behandeld en uitermate tevreden met de oplossing. prachtig veldboeket gelregen dat helemaal aan mijn verwachtingen voldoet.

Spillebeen
Goed (8/10)
Spillebeen

Netjes verpakt. Meestal maar gisteren niet
op tijd geleverd

Verzendkosten zijn ietsjes aan de hoge kant

Score voor Frederiques Choice:4/5

Meestal erg goed .
gisteren waren er in beide pakketten bloemen afgebroken..
met moederdag geen gratis vazen gekregen.

Blankendaal Coldstores BV
Blankendaal Coldstores BV

Alles staat duidelijk aangegeven en meerdere foto's van de producten en hoe het verpakt wordt.

Zou u dit bedrijf aanbevelen?Ja

Overzichtelijke website en de bestelling komt geheel overeen met de bloemen op de website staan..
mooie bloemen en tevreden mensen.

Els de Regt
Els de Regt

snelle levering en goed verpakt en ziet er allemaal goed verzorgd uit

nee niet echt, alles is ok

Score voor Frederiques Choice:4.5/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen?Ja

Ja veel ervaring heb ik nog niet maar ik had een bloemenbon gekregen en vandaar dat ik bij dit bedrijf kwam , maar dat met die bloemenbon is niet gelukt. maar wel heb ik de tulpengieter bij dit bedrijf gekocht die ik al heel lang graag wilde hebben. de gieter is heel leuk in de kleur wit . eens wil ik toch ook bloemen bij dit bedrijf bestellen, ben er wel benieuwd naar hoe de kwaliteit zal zijn, alles ziet er wel heel mooi uit..

Das
Das

duidelijke berichtgeving via de mail en in werkelijkheid nog mooier dan op de site.

Misschien de berichtgeving of het boeket al onderweg was. In de mail werd er gesproken over een mailtjes van het vervoer. Dat hebben we gemist. Verder erg tevreden. ga zo door, we gaan er zeker meer gebruik van maken.

Zou u dit bedrijf aanbevelen?Ja

Zeer overzichtelijk en de foto's van het boeket dat ik liet bezorgen klopt. zelfs in het echt nog veel mooier.

Bedrijfsinformatie

Frederique’s Choice: het eerste bloemenmerk ter wereld.

Grondlegger van het bedrijf is Frederique van der Wal, voormalig topmodel en Nederlands stijlicoon.

Sinds april 2008 online te bestellen. Vers van de kweker naar de consument.

Alle boeketten worden handgebonden, centraal in eigen binderij met zorg samengesteld.

Toonaangevend in stijl, kwaliteit en verpakking. Alle boeketten worden op water verstuurd in een biologisch afbreekbare vaas en in een luxe verzenddoos. Niet gewoon een bos
Adres
Zirkoonstraat 4