Franky's

Hoe beoordeelt u de kwaliteit van de gerechten?
8.1/10
Hoe beoordeelt u de service en vriendelijkheid van onze medewerkers?
Hoe beoordeelt u de ambiance, inrichting en entourage van ons Bowlingcentrum en Restaurant?
8.1/10

Ik was hier met met ons bedrijf. Met de collega's was het erg gezellig. Wij kregen kippen dij te eten. De kip van een collega (zwanger) en mij waren rauw van binnen. Terwijl die van mij andere... Ik was hier met met ons bedrijf. Met de collega's was het erg gezellig. Wij kregen kippen dij te eten. De kip van een collega (zwanger) en mij waren rauw van binnen. Terwijl die van mij andere collega's aan tafel wel goed waren gebakken. De ober erbij gehaald. Die vond dat de kip goed gebakken was en wij deze zeker konden opeten. Want kippen dij hoort rosé gebakken te zijn. Wij hebben hier nog nooit van gehoord. En het verschil tussen rauw en rosé weet ik echt wel. Dit was echt rauw. De ober kwam op ons een beetje geïrriteerd over en liet dat ook merken. Mijn collega en ik konden wel iets anders krijgen maar wij wilde dit.

Klant vriendelijkheid kan van sommige personeelsleden beter.
De klant op een vriendelijke toon uitleggen hoe het eten bereid is. En niet laten merken dat je boos begint te worden.

Reactie Franky's:

Geachte heer/ mevrouw, Hartelijk dank voor uw feedback! Vervelend om te horen dat u niet tevreden was. Ik vrees dat mijn collega een ongelukkige woordkeuze heeft gebruikt. Met rosé gebakken... Geachte heer/ mevrouw, Hartelijk dank voor uw feedback! Vervelend om te horen dat u niet tevreden was. Ik vrees dat mijn collega een ongelukkige woordkeuze heeft gebruikt. Met rosé gebakken bedoelde hij dat kippendij als eigenschap een roze kleur van binnen heeft terwijl hij gaar van binnen is. Mijn collega had het druk maar dat praat niet goed dat hij u zo heeft aangesproken. Hij is zich ervan bewust en biedt zijn excuses aan. Wij hebben standaard manier van bakken voor alle producten. De kippendij gaat eerst de combisteamer, daarna 2/3 uur in warmhoudlades die het vlees op een veilige kerntemperatuur houd. Vervolgens wordt de kip nog afgemaakt in de houtkooloven waarna het weer getemperatuurd wordt voordat we het uitserveren. Dit is met alle kip gebeurd deze avond (voor de 150 personen). Het blijft lastig om dit over te brengen dus overwegen wij dan ook te stoppen met kippendij. Met vriendelijke groet, Franky’s

Binnenvest

Was een leuk bedrijfs uitje voor ons. Lekker bowlen en eten.

Leuk arrangement en goede combi.

Jammer dat het ijsje van het keuze menu af is.

Zeer matig

Mooie website en entourage

Kok wilde niet koken voor 9 man. Baan was zeker 15 min buiten werking. Niemand van het personeel merkt dat op we moeten zelf klagen. Uiteindelijk een andere baan gekregen nadat er druk aan gewerkt werd . Na 60min ging de baan gewoon uit. Is het nou zo moeilijk om de klant tegemoet te komen en de baan wat langer open te stellen? Er waren nog genoeg banen vrij. Helaas het viel erg tegen.

Reactie Franky's:

Geachte heer/ mevrouw, Hartelijk dank voor uw review. Vervelend om te horen dat u niet tevreden was. Wij proberen onze uiterste best te doen om het iedereen goed naar hun zin te maken, helaas is... Geachte heer/ mevrouw, Hartelijk dank voor uw review. Vervelend om te horen dat u niet tevreden was. Wij proberen onze uiterste best te doen om het iedereen goed naar hun zin te maken, helaas is dit in uw geval niet gelukt. Ik heb daarom de camerabeelden teruggekeken om het e.e.a. uit te zoeken. Uw baan heeft stilgestaan van 16:12 uur – 16:16 uur (4 min. i.p.v. 15 minuten). Neemt niet weg dat dit heel vervelend is. Mijn collega heeft u daarom 10 min. extra speeltijd gegeven wat ook op de camerabeelden terug te zien is. U heeft dus wel degelijk uw 60 + min. kunnen bowlen. U geeft aan dat kok niet voor 9 personen wilde koken”. Onze keuken is, op de frituur na, gesloten op maandag en dinsdag wat duidelijk op onze website vermeldt staat. Los van dit heeft u deze dag, volgens de beelden en collega’s, niet gevraagd of dit alsnog mogelijk was. Van onze kant dus geen onwelwillendheid zoals u dit opschrijft. met vriendelijke groet, Franky's

Saskia

Leuk bedrijf met vriendeljjk personeel

Vriendelijk.
Service gericht

Joop lamers

Heel prettig

Service en gezelligheid

Heb ik niet

Meer dan tevreden!

Bowling in combinatie met speelhal! De kinderen waren laat terug van hun partijtje, omdat er zoveel te doen was!

Jacqueline Zirkzee

Super gezellig en goed georganiseerd

Goede service, leuk personeel, leuk vermaak voor kinderen.

Kipdijen waren niet of nauwelijks gekruid. Pindasaus maakte het goed maar je eet niet alles met saus..

wout bergers sport

Heel erg goed

De snelheid en kwaliteit van het eten e de medewerkers

baan liep een paar keer vast gaat van speeltijd af.meerdere banen.ventilatie beneden restaurant

Esther Reefman

Top, goed verzorgd erg fijne ervaring, kids hebben genoten

ambiance, persooneel, organisatie

enige dat baan 2 keer vast liep, er werd echter adequaat op gereageerd

Astrid

Goede sfeer, bediening kan adequater.

Sfeer, inrichting, glitter tatoeages bij het feestje

Eerder tafel afruimen, enthousiastere houding personeel.