Deskundigheid
Nazorg
9.5/10
Communicatie

Mark Glansbeek

Flexibel, hartelijk maar voor deskundig!

Korte lijnen, mee denken en flexibel.

Zeer professioneel en erg vriendelijk. In één woord; Uitstekend!

De service. Persoonlijke service, dat vind je tegenwoordig niet vaak meer.

Ik zou zo niet iets kunnen bedenken. Ik heb vanaf het moment ik de reservering gemaakt heb alleen maar positieve ervaring ondervonden.

Ria Krap

Ik vond het heel leuk om te doen, de foto's zijn heel erg mooi geworden . Ben zeer tevreden . Remco doet het perfect. Een topfotograaf.

Kimberley van der kroon

Wij hebben onze middag als een perfecte middag ervaren. Remco is geweldig met kinderen!! Het verliep hartstikke goed. We hebben een prachtig canvas via remco geregeld. En alle geselecteerde foto's...

Alles was super netjes!! Dus de hele dag was om door een ringetje te halen.

Nee wij hebben geen verbeter tips. Het verliep super! Met een prachtig eind resultaat!!

Nadine

Ik heb zaterdag een foto shoot gedaan en het is een echt aanrader!

Ik vond het erg spannend maar Remco stelde me al snel op mijn gemak. Hij is erg nauwkeurig, creatief en professioneel. Je merkt aan alles dat hij veel passie heeft voor het fotograferen met als resultaat hele mooie foto's! Heel erg bedankt!

Bianca Wijnands

Top
Was gezellig, fijn voor de kinderen en klantvriendelijk

Rustige fotograaf
Duidelijk
Stelde kinderen op het gemak

Esther

Goede ontvangst, fijne manier hoe hij te werk gaat.

Leuke foto deal voor 10 jarig bestaan

Geen punten

Victoria

Prettige en ontspannen ontvangst & behandeling van de opdracht.

Flexibel in kunnen spelen op (deels) gewenste foto-poses, overzichtelijk anbod.

De online reservering zou nauwkeuriger en actueler kunnen, waardoor de afspraak niet verzet had hoeven worden.

Wij hebben diverse bedrijven gecontacteerd voor een offerte voor een familie fotoshoot. Het contact met Fotostudio 87 verliep zo spontaan dat wij besloten hier heen te gaan. Nog nooit hebben wij zo...

Spontaan, leuke sfeer, duidelijke communicatie , goede interactie met kinderen, direct juiste positionering.

Geen!

Rianne

Samen met mijn zusje een geweldig leuke fotoshoot gehad bij Fotostudio 87. De visagie en make-up vond ik goed geslaagd. De fotograaf weet je goed op je gemak te stellen en geeft goede aanwijzingen...

Communicatie per de mail vind ik geweldig, uitgebreide en nette antwoorden en ook nog snel.