Je aankoop wordt beschermd

9.7/10
Nazorg
9.5/10

Yentl Dobbe

Wij hebben een hele goede en vooral leuke ervaring met fotostudio 87. Wij komen er al 4 jaar. Elke jaar een gezinsshoot. En ook nog met de rest van de familie en vrienden. Wij zijn dan ook zeer...

De fotograaf is heel leuk met kinderen en neemt ook de tijd. Erg fijn!

Nvt

Alexandra Stiehl

Wederom een erg positieve ervaring met een mooi resultaat. Ondanks dat het even anders liep dan gepland en ik alleen op de foto ben gegaan i.p.v. samen met mijn partner ben ik blij met het...

Aandacht voor wensen van de klant

Misschien nog wat meer voorbeelden vooraf vragen hoe de klant graag op de foto staat / in welke soort 'pose' hij/zij zich graag ziet op de foto.

Fijne samenwerking. Mooie foto's. Ontspannen sfeer. Professionele benadering.

Sympathieke, persoonlijke benadering

Esther Jooren

Ik heb hier een fotoshoot laten doen omdat ik
blogs schrijf en daar foto's bij gebruik. Het was een prima ervaring!

Rust en professionaliteit. Je wordt prima begeleid. Het resultaat is jouzelf op zijn best.

Van mij mocht de verwarming iets hoger die dag, verder prima

Reactie Fotostudio 87:

Hoi Esther,

Bedankt voor je mooie review! We zullen in het vervolg de kachel iets meer opstoken ;-)

Groeten,

Remco
Fotostudio 87

Linda Kuipers

Ontzettende leuke foto shoot gehad we hebben allemaal genoten

Zeer profesioneel en alles mag niets moet

Ik vind het format van de foto die je krijgt niet handig, er zijn bijna geen lijstjes te krijgen in dat formaat

Hilde Hoogterp

Het resultaat, de foto's, vond ik teleurstellend. Ze zijn 'hard', elke oneffenheid, hoe klein ook, wordt duidelijk getoond.
Eerdere fotosessies geven/gaven een 'zachter' resultaat. Zijn...

N.v.t.

Zie bovenstaand.

Reactie Fotostudio 87:

Hallo Hilde,

Bedankt voor je review. Het is natuurlijk super fijn om te zien dat je het gezellig vond en alle informatie duidelijk was maar uiteindelijk is het 't resultaat waar je ook blij mee moet zijn!

Ik heb je zojuist even een mailtje gestuurd om de mogelijkheden uit te leggen over het verzachten van de details in de foto.

Groeten,

Remco
Fotostudio 87

Hele prettige fotograaf, snelle service en zelfs hondenkoekjes voor dr hond die bang was. Top!

Snelle levertijd, service en vriendelijke fotograaf.

Jammerdat we 20,- euro extra moesten betalen omdat we de hond ook op de foto wilde. Verder, top!

Een leuke fotoshoot gedaan met de twee kinderen. Hij gaat leuk met kinderen om en krijgt ze altijd aan het lachen!

Krijgt kinderen altijd wel aan het lachen

Doubleyou

De fotoshoot bij Fotostudio 87 was een plezierige ervaring. Goede en fijne fotograaf die meedenkt over de foto's en je op je gemak stelt. Ook een ruim aanbod in mogelijkheden om foto's te bestellen.

Meedenken in het maken van een mooie foto.

Wellicht nog van te voren kledingtips geven passend bij de geboekte shoot. (Do's and don'ts). Kan natuurlijk heel algemeen blijven maar dan hebben klanten een indicatie.

Aaffien Fokke

Wij zijn met ons gezin van 10 personenen waaronder 2 kleintjes geweest. We werden hartelijk ontvangen en het was een erg gezellige fotoshoot met als resultaat prachtige foto's.

Ja, om de kleintjes op hun gemak te stellen werden alles uit de kast gehaald, super leuk!