8.3/10
8.5/10
8.3/10
7.7/10

Hans Wielakker

1 bestelde foto is nog te weinig om een oordeel te hebben. De kleuren van d foto waren in ieder geval OK.

Nog niet

Als er via het contactenformulier een vraag wordt gesteld, dan zou het fijn zijn als daar een antwoord op kwam

Zeer matig. Ik ben bezig een feedbackformulier in te vullen maar heb de foto-opdracht nog niet eens binnen. Ook geen bericht van verzending. Na een week.

Nog niet nee

Het zou mooi zijn als je je eigen afbeelding kan zien op de verschillende afdrukmedia. Ik heb eerlijk gezegd geen idee hoe mijn foto er op aluminium of plastic afgedrukt uit komt te zien.

Reactie Fotoprinten.nl:

Bedankt voor uw reactie, we zullen uw feedback zeker meenemen bij de verdere ontwikkeling van de site. Hopelijk is de afdruk wel naar wens.

Prachtig werk, maar slechte website

Reactie Fotoprinten.nl:

Bedankt voor uw feedback. We nemen het mee bij de ontwikkeling van onze website.

safedeliveries.nl

Fotoprinten.nl heeft een schitterend product geleverd. Heel erg mooi.

Goed verpakt en keurig op tijd bezorgd.

Er was een ophangbeugeltje vergeten mee te sturen, maar deze werden na telefonisch contact direct keurig nagezonden. Perfecte service

h van Ekert

Ik heb nog niets ontvangen lastig om nu al iets te zeggen

nee

nee

Goede service, behulpzaam. Product goede kwaliteit

Goede service

Moeilijk in te schatten wat het eindresultaat wordt vanaf de website. Ik twijfelde over de resolutie maar dit was slecht te beoordelen vanaf een thumbnail. Resultaat was uitstekend overigens.

Melinda Schutte

Goed geholpen en ben super blij met het product!

Snelle reactie bij vragen

D Bosman

Ben enorm verrast door de kwaliteit!!! We hebben een mooie foto op plexiglas laten drukken met de afstandhouders geweldig mooi!

Top

Goede kwaliteit en snelle ontvangst

Een mail sturen wanneer het verzonden is. Deze had ik niet ontvangen en is wel fijn om te weten.