FotoOpHoutStunter

FotoOpHoutStunter Ook benieuwd naar feedback over de webshop FotoOpHoutStunter? Bekijk de ervaringen en reviews op deze site. Powered by The Feedback Company56
Uitstekend (10/10)
98 % van de klanten beveelt dit bedrijf aan.
Klanten beoordelen FotoOpHoutStunter met 8.9/10. Gebaseerd op 56 ervaringen.

Annemieke
Annemieke

Service. Het formaat was eerst niet juist voor de foto die ik had aangeleverd. Ik kreeg een snelle reactie met een nieuw voorstel.

Geen, ga zo door.

Zou u dit bedrijf aanbevelen?Ja

Wij zijn super tevreden over de service, kwaliteit en prijs van fotoophoutstunter. wij hebben inmiddels drie keer een bestelling geplaatst.

Tine van de Velde
Tine van de Velde

Hoe snel de opdracht is verwerkt!

Ik wilde een foto op canvas , het was niet heel makkelijk om daar te komen op de site.

Zou u dit bedrijf aanbevelen?Ja

Ik werd getipt door een vriendin ..
het resultaat is erg mooi en ik werd steeds op hoogte gehouden hoe ver ze waren met de opdracht..
doorlooptijd 3 dagen : supersnel!.

Zou u dit bedrijf aanbevelen?Ja

Goede ervaring. site is duidelijk overzichtelijk. service ook goed. foto op hout van top kwaliteit.

Ed
Ed

Het Topdoek Team doet zijn werk uitstekend

Zou u dit bedrijf aanbevelen?Ja

Goede service( wordt met de klant meegedacht) en prima kwaliteit.

N.v.t.

Snelle levering. en afhaal punt waar je een bericht van krijgt wanneer je h et op kunt halen

Goed.

Michel
Michel

Fijn dat onze cadeaubon voor FotoOpCanvas ook geldig gemaakt kon worden voor een foto op hout via deze website.

Het was niet helemaal duidelijk of er een ophangsysteem bijgeleverd werd dus hebben we die er bij besteld. In de doos zaten echter twee zakjes met het ophangsysteem. Misschien was bijbestellen dus toch niet nodig geweest?

Zou u dit bedrijf aanbevelen?Ja

Met een gekregen cadeaubon voor het eerst kennisgemaakt met fotoophoutstunter en we zijn zeer tevreden met het resultaat! mooi hout, mooie print en netjes geleverd.

Anneloes
Anneloes

Zoals jullie opvalt heb ik alles 5 sterren gegeven. Mijn complimenten voor alles.
Als ik weer eens een foto op hout wil of het aan iemand zou moeten aanraden. Zijn ze bij jullie op de goede plek.

Blijf klanten op de hoogte houden. Net zoals jullie al doen. Ga zo door!

Zou u dit bedrijf aanbevelen?Ja

Een goede kwaliteit van het product en snelle services. ik wist precies wat ik kon verwachten van jullie. daarnaast heb ik iemand erg blij gemaakt met jullie product. waarvoor dank.

N.v.t.

Jw wordt netjes op de hoogte gehouden over de status van het product

Misschien mogelijk maken binnen 3 werkdagen te leveren

Zou u dit bedrijf aanbevelen?Ja

Handig met bestellen en netjes geleverd. zeer tevreden over de prijs kwaliteit verhouding!.

Gerard Ruiters
Gerard Ruiters

Prima website! Erg gebruiksvriendelijk.

Mijn laatste bestelling heeft vlekken/strepen/resten van iets wat daar niet hoort. Ben ontevreden over mijn laatste levering. Eerdere ervaringen zijn wel goed geweest.

Score voor FotoOpHoutStunter:1.00/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen?Ja

Eerder positief, laatste bestelling negatieve ervaring. hoe zit het met de kwaliteits controle?.

Helesicova Petra
Helesicova Petra

Makkelijk te bestellen, ook voor mensen die niet sterk met de pc zijn, mooie afwerking

We zijn op zoek geweest naar oud uitziend hout, dus niet van die perfecte randen - sloophout achtig....dat missen we nog bij jullie, voor de rest prima

Reactie FotoOpHoutStunter:

Hallo Petra,

Bedankt voor het invullen van deze review.
Fijn om te lezen dat je alles ervaart als gebruiksvriendelijk.

We hebben steigerhout in het assortiment, dit is echter nog redelijk netjes uitziend. Dat is bewust, omdat het anders erg lastig is om daar een mooie afdruk op te printen.

Mocht je hier meer informatie over willen dan kun je ook altijd nog contact opnemen via: info@fotoophoutstunter.nl We helpen je graag.

Randy van Malsen
FotoOpHoutStunter.nl

Zou u dit bedrijf aanbevelen?Ja

Ik had een krantartikel op hout bestelt, mooi afgewerkt, goed leesbaar, snel geleverd, ben tevreden!.

Bedrijfsinformatie

FotoOpHoutStunter drukt jouw mooiste foto op hout. Met meer dan 10 jaar ervaring in het bedrukken van fotoproducten profiteer je bij ons van de beste kwaliteit!
Adres
Jumaweg 4