Gonnie Hilgers

Ik dacht onderzetters op hout te krijgen maar helaas

nee

maak op de website duidelijk dat de onderzetters niet van hout zijn

Corstjens Nicole

Een zeer goede service. Eerste foto was niet oké en kreeg onmiddellijk een nieuwe . Dit is top!!!! Ik ben enorm dankbaar en zal zeker nog iets laten maken . Terug vertrouwen gekregen in het online... Een zeer goede service. Eerste foto was niet oké en kreeg onmiddellijk een nieuwe . Dit is top!!!! Ik ben enorm dankbaar en zal zeker nog iets laten maken . Terug vertrouwen gekregen in het online kopen . Super ??

Zeer vriendelijk

Geen opmerkingen

Sandra Hafkamp

SUPER SERVICE

Goed in oplossingen

Deze service blijven verlenen

Niki

Goede ervaring! Snel geleverd zelfs in deze drukke tijden. Een bestwel grote foto op hout af laten drukken en niet verwacht dat die zo mooi zou zijn.
Degene voor wie die cadeau was ook heel...
Degene voor wie die cadeau was ook heel erg verrast ermee.

Mooie kwaliteit, snelle levering.

Remco

Slechte kwaliteit, voldoen niet aan hun beloftes op de site

geven aan dat ze de beste kwaliteit leveren en 100% klanttevredenheidsgarantie geven, dit ver te zoeken. Kwaliteit is matig tot slecht te noemen. Bij een concurrent dezelfde laten afdrukken wat vele... geven aan dat ze de beste kwaliteit leveren en 100% klanttevredenheidsgarantie geven, dit ver te zoeken. Kwaliteit is matig tot slecht te noemen. Bij een concurrent dezelfde laten afdrukken wat vele malen beter is.

R.

Wij hebben 2 foto’s besteld bij deze website. Deze hebben we snel in huis gekregen. Alleen bij levering zijn 2 dezelfde foto’s geleverd. Het bedrijf beweert dat wij 2 dezelfde foto’s hebben besteld,... Wij hebben 2 foto’s besteld bij deze website. Deze hebben we snel in huis gekregen. Alleen bij levering zijn 2 dezelfde foto’s geleverd. Het bedrijf beweert dat wij 2 dezelfde foto’s hebben besteld, terwijl wij 2 verschillende hebben besteld. Helaas blijven ze beweren dat het onze fout is en wij krijgen dan ook niet het juiste product thuis gestuurd. Nu zitten wij met 2 dezelfde foto’s ipv de foto’s die wij graag hadden gewild. Na de bestelling hebben wij ook 2 track en trace codes ontvangen, waarvan 1 nooit is aangekomen. Ook wel vreemd hè!? Ik zou niemand aanraden om hier te bestellen. Ze leveren het product wel op tijd en met een leuke korting, maarja wat heb je daar aan als het niet het juiste is. Ze zeggen dood leuk dat het je eigen fout is en je krijgt je geld niet terug en het juiste product niet geleverd.

Prijs is leuk, maarja als je vervolgens niet krijgt wat je besteld dan heb je daar ook niks aan

Lever het juiste product en vermeld niet op de website ‘niet goed geld terug’ want dit is absoluut gelogen

Joyce Klijn

Een mooie foto op hout besteld maar het was niet wat ik verwacht had toen deze binnen kwam. Hierover toen een mail gestuurd en blijkbaar had ik zelf een fout gemaakt tijdens het bestellen. Heel stom... Een mooie foto op hout besteld maar het was niet wat ik verwacht had toen deze binnen kwam. Hierover toen een mail gestuurd en blijkbaar had ik zelf een fout gemaakt tijdens het bestellen. Heel stom van mijzelf en flink balen. Maar Fotoophout.nl vond dat ik een goed punt had en op zondagavond kreeg ik mail dat het opgelost ging worden. Zelfde avond nog mail ontvangen met uiteindelijke resultaat en daar was ik super blij mee. 2 dagen later ontving ik de nieuwe lijst. Top service!

Snelle levering en zeer klantvriendelijk

Bij drukken op knop bestellen het gewenste product groot tonen en vraag stellen ; dit besteld u, klopt dit? Of zo iets.

Claudia

Na het uitpakken bleek de foto een deukje te hebben. Berichtje gestuurd en het werd gelijk opgelost. Helemaal super.

Service

van der Pol

Goede ervaring met Foto op hout. We hadden een foto uitvergroot besteld op hout, helaas zat daar een foutje in. Maar heel netjes opgelost en snel een goed alternatief opgestuurd gekregen. Goed... Goede ervaring met Foto op hout. We hadden een foto uitvergroot besteld op hout, helaas zat daar een foutje in. Maar heel netjes opgelost en snel een goed alternatief opgestuurd gekregen. Goed meegedacht en afgehandeld.

Klantvriendelijk

In drukke tijden rondom bijvoorbeeld moederdag slechter bereikbaar voor contact.

mark van der sluijs

Snelle en nette levering

mooie actie

de plankligging bij kleinere afmetingen scheiding beter laten zien