Claudia Uivel

Super service, snelle levering en foto heeft prachtige kwaliteit op plexiglas

Snelle levering, deskundig

Marinus

Zeer tevreden (nog maar 1 keer besteld via deze weg)! Mijn Klant was erg tevreden. Product binnen gewenste levertijd binnen gekregen. zag er strak en netjes uit. Over de foto (foto op plexiglas) zat... Zeer tevreden (nog maar 1 keer besteld via deze weg)! Mijn Klant was erg tevreden. Product binnen gewenste levertijd binnen gekregen. zag er strak en netjes uit. Over de foto (foto op plexiglas) zat een beschermlaag voor de verzending, deze was weliswaar beschadigd aan de buitenkant maar niet aan het product, dus heeft zijn werk goed gedaan!

Zeker bereid om in de toekomst vaker via dit bedrijf te bestellen!

snelle levering, product zag er mooi uit

kon geef factuur in mijn mailbox vinden

arnold van oosterhout

Bereikbaarheid, service en productie

Buist

?spoedproductie-spoedbezorging? ERG MATIG

Service !!!!

Product met spoedproductie en spoedbezorging service besteld! Hiervoor ook betaald !!!

Niets gehoord , niemand belt mij terug en 1,5 week na bestelling niets...
Service !!!!

Niets gehoord , niemand belt mij terug en 1,5 week na bestelling niets gehoord van fotoopglas.nl. Waar blijft mijn bestelling en wat is de “spoed” service een regelrechte ramp!! Houd je klanten op de hoogte en hoe kun je in deze tijd tot 12:00 bereikbaar zijn als je de boel niet op orde hebt !!

Zwaar ontevreden.

Jef Daems

Slechte service waardeloze klantenservice

Bestaan niet

Fotocontrole stelt niets voor. Voor €90 fotoproduct laten maken doch is niet te gebruiken door zeer slechte controle. Retour zenden komt niet in aanmerking. Allemaal loze beloften. Waardeloos

Eddie van den Boogaard

Topperrrrr!!!!!! Ik heb bij fotoopglas.nl 2 grote foto's op plexiglas besteld (70 bij 100). Ik zou deze lijsten/foto's vrijdag krijgen, maar woensdag kreeg ik deze al binnen. Aanvankelijk kreeg ik... Topperrrrr!!!!!! Ik heb bij fotoopglas.nl 2 grote foto's op plexiglas besteld (70 bij 100). Ik zou deze lijsten/foto's vrijdag krijgen, maar woensdag kreeg ik deze al binnen. Aanvankelijk kreeg ik bij mijn bestelling geen orderbevestiging, maar na een simpel mailtje kreeg ik die alsnog (ik stuurde dat mailtje zaterdagnacht om 04.00 uur en dezelfde dag, op zaterdag dus, weekend, kreeg ik de bevestiging alsnog)

Het pakket was keurig ingepakt en de prints zien er geweldig uit, ik ben blij en tevreden. Helaas (wet van Murphy ;-)) zat er maar 1 set van het bestelde ophangsysteem bij, terwijl ik twee foto's had besteld. Balen, want ik wilde de foto's gelijk ophangen (overigens heb ik dat opgelost door beide foto's alleen aan de bovenkant te bevestigen. Uiteraard weer gemaild en al 's-avonds kreeg ik een mailtje met bericht dat er morgen iets werd afgeleverd (gelijk de volgende dag dus). 1 dag later kwam de pakketbezorger met 2 SETS OPHANG SYSTEMEN!!!

Kortom IK BEN GEWELDIG TEVREDEN met hoe dit bedrijf omgaat met het oplossen van dingen die niet helemaal goed gaan. Natuurlijk is het vervelend als het je overkomt, maar ik kom deze actie reactie nog maar zelden tegen. Daarbij is de kwaliteit die ze leveren perfect!

Ik ben blij en tevreden, mensen van fotoopglas.nl super bedankt voor de service. Ik zal het iedereen aanraden en voorlopig hangen onze muren even vol, maar als ik weer bestel dan is het op zeker bij jullie!!!!

De kwaliteit en de service

Eigenlijk geen

Max

Helaas een enorme tegenvaller. We zochten ronde plexiglas afdrukken en via Google kwamen we op deze site. Snel besteld, maar vreemd genoeg kregen we geen e-mails over de bestelling en ook werd het... Helaas een enorme tegenvaller. We zochten ronde plexiglas afdrukken en via Google kwamen we op deze site. Snel besteld, maar vreemd genoeg kregen we geen e-mails over de bestelling en ook werd het product later dan aangegeven geleverd. Bovendien bleek het product totaal niet zoals verwacht: in plaats van op plexiglas was de foto op een soort goedkoop mdf gedrukt. De klantenservice geeft aan dat dit duidelijk bij het product staat, maar hier ben ik het absoluut niet mee eens. Pas als je de lange beschrijving uitpluist zie je dat dit niet van plexiglas is. Zeker als de website fotoopglas heet, verwacht je glas. Ik snap dat ze voor ons niks konden betekenen, maar ik gaf aan dat ze de informatie veel duidelijker mogen vermelden. Hier doen ze helaas niks mee, in hun ogen klopt het. Het lijkt bijna om misleiding te gaan en met klachten doen ze helaas niks of vrij weinig.

Duidelijkere productinformatie

Natasja

Kwaliteit is echt heel slecht

Snelle levertijd

Afdrukkwaliteit

Van lambalgen

Goed opgelost !

Om op mijn andere review terug te komen, is het goed opgelost. Ondanks de foto op glas vertraging had, stuurde ze wel een canvas op om toch cadeau te geven.

Vorige review mag worden genegeerd!