Van lambalgen

Goed opgelost !

Om op mijn andere review terug te komen, is het goed opgelost. Ondanks de foto op glas vertraging had, stuurde ze wel een canvas op om toch cadeau te geven.

Vorige review mag worden genegeerd!

Lambalgen

Heel slecht!

Niks

Communicatie verbeteren en beloftes nakomen!

Chris

Goede service

Wij waren verbaasd en ontevreden over het resultaat van een fotoafdruk (op 60x40 plexiglas). We hebben hierover gemaild en aangegeven dat een eerdere bestelling (twee jaar terug, een foto van onze... Wij waren verbaasd en ontevreden over het resultaat van een fotoafdruk (op 60x40 plexiglas). We hebben hierover gemaild en aangegeven dat een eerdere bestelling (twee jaar terug, een foto van onze andere zoon) veel beter uit de verf kwam.
Zonder gedoe kregen we een tweede afdruk toegezonden, waarvan de kleuren veel beter overeenkwamen met hetgeen we hadden ingezonden. Wat mij betreft heel netjes opgelost!

Het had natuurlijk het beste geweest als het meteen goed was gegaan, maar die dingen kunnen gebeuren. Het is ook moeilijk te zeggen waar het aan gelegen heeft.

Lien Van Eester

2 Weken geleden iets besteld. Nog steeds niet geleverd en hebben al enorm veel mails gestuurd.

Houdt u klanten op de hoogte!

Petra

Wat een super snelle service en wat een prachtig mooi product

snelle levering en kwaliteit

Mea v aan Helvoort

Prachtige foto op plexiglas.

Niet duur, goed ophangsysteem, snelle levering .

Geen verbeterpunten

Alain Stout

Gratis nieuwe na beschadiging, had 4 lijstjes besteld, 2 waren er zwaar beschadigd en onbruikbaar, vervolgens stuurde ze gratis en voor niks alle 4 nieuw op! Onverwachts, verwachtte, alleen die... Gratis nieuwe na beschadiging, had 4 lijstjes besteld, 2 waren er zwaar beschadigd en onbruikbaar, vervolgens stuurde ze gratis en voor niks alle 4 nieuw op! Onverwachts, verwachtte, alleen die beschadigde, dat is wel heel erg super netjes zeg, vandaar alleen maar positieve comments

service

niks

Foto op Glas

Super service!
Nadat ik mijn bestelling had gedaan zag ik dat ik een schrijffout had gemaakt, gebeld met foto op glas en er werd kosteloos een nieuwe glasplaat gemaakt, super toch?
Mijn...
Super service!
Mijn volgende bestelling is natuurlijk weer bij dit bedrijf.

Daniëlle Bijtenhoorn

Goed contact

Fleur

Super goed! Contact is snel en vriendelijk en het is optijd binnen gekomen op de dag waar ik voor had betaald. Mooie kwaliteit en echt heel blij mee! Bedankt ?

Contact en levering

marcel van de burgt

Voor feest foto op glas besteld paar maanden tevoren ruim op tijd dus.

Voor feest foto op glas besteld paar maanden tevoren ruim op tijd dus.

in eerste instantie had ik verkeerde foto aangeleverd waardoor er slechte print kwam. dit gemeld en ik mocht het juiste bestand aanleveren en is gratis nieuwe plaat gemaakt. top

echter deze kwam er net zo slecht uit terug kleuren die niet goed waren een korrelige print

dit weer gemeld en moest een onderzoek komen. dit duurde even maar hier kwam uit dat het een productiefout was. zou weer een nieuwe komen

deze kwam ook echter precies hetzelfde
slechte kleuren en weer korrelig.

weer de klacht neergelegd en ineen waren ze heel de klachtgeschiedenis kwijt...
weer gemaild hoe het gegaan was en krijg ik mail terug. dat het aan het materiaal ligt dat plexiglas altijd afwijkt dit is echter niet waar bij concurfent een ander product besteld ook plexiglas en daar was het niet
ook heb ik een pribt laten maken zelfde groootte en daar zijn de kleuren normaal
als het lukt zal ik de foto erbij posten

en stellen ze 50% korting voor op nieuwe bestelling. dit is natuurlijk iets waar je niks aan hebt alsof je nog een keer daar bestellen zal

kijk en oordeel zelf ik zou er nooit iets bestellen

Verkoop

vertellen dat je product slecht is