8.2/10
8.2/10

Rene Peetoom

Kwaliteit en prijs zijn zeer goed! Snelle levering en keurig volgens afspraak.

Goede ervaring, nu voor 2e keer bestelling hier gedaan. Netjes en correct geleverd, binnen een paar dagen geleverd.

nvt

Het bevestigingsmateriaal is wel erg duur, werkelijke prijs is nog geen euro!
Dit mag wel gratis meegeleverd worden.

Maarten Caesens

Bij de selectie van de keuze van om transperante te kunnen te verkrijgen had ik driemal voor dit verkozen maar werd toch 1 van de 3 dekkend beschreven bij de factuur. Dit gemeld bij jullie kreeg ik... Bij de selectie van de keuze van om transperante te kunnen te verkrijgen had ik driemal voor dit verkozen maar werd toch 1 van de 3 dekkend beschreven bij de factuur. Dit gemeld bij jullie kreeg ik het bericht dat dit geen waar was. Achter aantal dagen kreeg ik de melding dat ze het toch aangepast hadden. Danku!! Was toch wat verwarrend!

Kwaliteit van het matriaal!

interne organisatie

Kwaliteit product is niet optimaal

Snelle levertijd en goed resultaat.

Foto op plexiglas besteld.

Uitstekende printkwaliteit. Snelle levering.

Geen.

Ruud Lukkezen

Foto op aluminium laten afdrukken. Goed verzorgd, goede kwaliteit Op tijd en volgens afspraak geleverd.
Enige opmerking die ik wil plaatsen is dat we op de website een vraag hebben toegevoehd over het product, en gevraagd hebben om ons voor de productie even te bellen. Dat is helaas niet gebeurt. Pas na de mail dat ons product in productie was genomen hebben we daar zelf over moeten bellen.
Alles is uiteindelijk wel goed gekomen.
We zijn blij met de foto.

Kwaliteit

Reageren op verzoek om even te bellen als er vragen zijn. Onze vraag stond ook niet vermeld op de opdrachtbevestiging. Dan kun je zien dat de vraag is aangekomwn.

Nick v Rijswijk

Goed bedrijf.

De internet site mag qua personaliseren wat beter en netter mogen.

Johan

Ben erg blij met het geleverde product! Mooie printkwaliteit en een strak en net afgewerkt stuk wanddecoratie. Uitstekende prijs, zeker gezien ik zelf hoogte en breedte kon kiezen.

Melissa Prins

Super resultaat! Bestellen al bijna 5 jaar bij fotoopglas.nl en altijd goede service

1 keer iets mis gegaan tijdenset bestellen, ipv gaten in de foto voor het ophangsysteem kregen we het ophangsysteem zonder gaten. Kosteloos een nieuwe foto gekregen!