8.2/10
8.2/10

Alain Stout

Gratis nieuwe na beschadiging, had 4 lijstjes besteld, 2 waren er zwaar beschadigd en onbruikbaar, vervolgens stuurde ze gratis en voor niks alle 4 nieuw op! Onverwachts, verwachtte, alleen die... Gratis nieuwe na beschadiging, had 4 lijstjes besteld, 2 waren er zwaar beschadigd en onbruikbaar, vervolgens stuurde ze gratis en voor niks alle 4 nieuw op! Onverwachts, verwachtte, alleen die beschadigde, dat is wel heel erg super netjes zeg, vandaar alleen maar positieve comments

service

niks

Foto op Glas

Super service!
Nadat ik mijn bestelling had gedaan zag ik dat ik een schrijffout had gemaakt, gebeld met foto op glas en er werd kosteloos een nieuwe glasplaat gemaakt, super toch?
Mijn...
Super service!
Mijn volgende bestelling is natuurlijk weer bij dit bedrijf.

Daniëlle Bijtenhoorn

Goed contact

Fleur

Super goed! Contact is snel en vriendelijk en het is optijd binnen gekomen op de dag waar ik voor had betaald. Mooie kwaliteit en echt heel blij mee! Bedankt ?

Contact en levering

marcel van de burgt

Voor feest foto op glas besteld paar maanden tevoren ruim op tijd dus.

Voor feest foto op glas besteld paar maanden tevoren ruim op tijd dus.

in eerste instantie had ik verkeerde foto aangeleverd waardoor er slechte print kwam. dit gemeld en ik mocht het juiste bestand aanleveren en is gratis nieuwe plaat gemaakt. top

echter deze kwam er net zo slecht uit terug kleuren die niet goed waren een korrelige print

dit weer gemeld en moest een onderzoek komen. dit duurde even maar hier kwam uit dat het een productiefout was. zou weer een nieuwe komen

deze kwam ook echter precies hetzelfde
slechte kleuren en weer korrelig.

weer de klacht neergelegd en ineen waren ze heel de klachtgeschiedenis kwijt...
weer gemaild hoe het gegaan was en krijg ik mail terug. dat het aan het materiaal ligt dat plexiglas altijd afwijkt dit is echter niet waar bij concurfent een ander product besteld ook plexiglas en daar was het niet
ook heb ik een pribt laten maken zelfde groootte en daar zijn de kleuren normaal
als het lukt zal ik de foto erbij posten

en stellen ze 50% korting voor op nieuwe bestelling. dit is natuurlijk iets waar je niks aan hebt alsof je nog een keer daar bestellen zal

kijk en oordeel zelf ik zou er nooit iets bestellen

Verkoop

vertellen dat je product slecht is

Lauke

Zeer slechte service en te late levering

biedt geen snellere verzending aan voor extra geld als je dit niet kan waarmaken. Daarnaast mag de klantenservice meer meedenken met de klant en zoeken naar oplossingen.

Gregory

Dit was een kado voor mijn vrouw.
Geweldige kwaliteit helderheid was perfect en ben van plan om meer bestellingen te plaatsen

De sterke punten waren voor mij de duidelijkheid van de website en de keuzes.

nvt

Ken

Ik ben zeer tevreden over het product, Ik had een foto besteld voor buiten, de kwaliteit is hoog. Het enige minpuntje dat ik heb is de levering. Ik had een vlugge levering gevraagd (en extra... Ik ben zeer tevreden over het product, Ik had een foto besteld voor buiten, de kwaliteit is hoog. Het enige minpuntje dat ik heb is de levering. Ik had een vlugge levering gevraagd (en extra hiervoor betaald!) en op de website beloofde men me dat ik de foto op 15 november toegestuurd zou krijgen. Ik had deze foto nl. nodig voor 18 november. Bleek dat de foto pas verstuurd is op de 15e in de avond. Ik heb deze dan ook pas ontvangen op 19 november, 1 dag te laat dus.

Mooie foto in hoge kwaliteit

de leveringsduur. Als men een spoedverzending aanbiedt op de website waarvoor men extra dient te betalen, kan het niet dat het product 4 dagen te laat wordt geleverd, Ik had evengoed de gewone... de leveringsduur. Als men een spoedverzending aanbiedt op de website waarvoor men extra dient te betalen, kan het niet dat het product 4 dagen te laat wordt geleverd, Ik had evengoed de gewone levering laten doorgaan en had de foto waarschijnlijk op dezelfde datum toegestuurd gekregen.

Borges

WoW! Ik ben heel blij met het eindresultaat! En dat niet alleen, de vragen die ik had werden telefonisch goed en persoonlijk afgehandeld. Ik kreeg duidelijke antwoorden en werd precies zo geholpen... WoW! Ik ben heel blij met het eindresultaat! En dat niet alleen, de vragen die ik had werden telefonisch goed en persoonlijk afgehandeld. Ik kreeg duidelijke antwoorden en werd precies zo geholpen dat ik 2 super mooie foto’s op glas vandaag heb mogen ontvangen. De verzending was snel en het eindresultaat is echt boven mijn verwachting! WoW!!

Telefonisch goed bereikbaar, denk graag met je mee, staan je goed te woord, website is duidelijk, snel en je kan vanaf je mobiel met de juiste kwaliteit foto uiteraard snel en makkelijk een... Telefonisch goed bereikbaar, denk graag met je mee, staan je goed te woord, website is duidelijk, snel en je kan vanaf je mobiel met de juiste kwaliteit foto uiteraard snel en makkelijk een bestelling plaatsen. En buiten dat, het eindresultaat is echt een blikvanger geworden!

Geen!!

Ronald

Eigen foto op plexiglas af laten drukken bij fotoopglas.nl aangezien deze website verreweg het goedkoopst is. Kwaliteit is prima en levertijd is zeer snel.

Selectieprogramma op de website is erg goed ontwikkeld. Service na levering is goed.

Wellicht meer opties voor montage aanbieden.

Ben Van dongen

Het is een ervaring op zich. Ik had het nog niet zo gezien ik vind het schitterend. Hij is mooi helder van kleur en hang stevig aan de muur
Dit zal beslist niet de laatste zijn
Het is...
Dit zal beslist niet de laatste zijn
Het is ook snel geleverd. Ik ben heel tevreden met dit bedrijf

Ik had de foto verkeerd bestelddus heb hem voor de tweede keer besteld nu goed
Daar door zouden ze me tegemoet komen en dat vind ik heel fijn

Het is al heel goed wat kan er dan beter