8.2/10
8.2/10

Jef Daems

Slechte service waardeloze klantenservice

Bestaan niet

Fotocontrole stelt niets voor. Voor €90 fotoproduct laten maken doch is niet te gebruiken door zeer slechte controle. Retour zenden komt niet in aanmerking. Allemaal loze beloften. Waardeloos

Eddie van den Boogaard

Topperrrrr!!!!!! Ik heb bij fotoopglas.nl 2 grote foto's op plexiglas besteld (70 bij 100). Ik zou deze lijsten/foto's vrijdag krijgen, maar woensdag kreeg ik deze al binnen. Aanvankelijk kreeg ik... Topperrrrr!!!!!! Ik heb bij fotoopglas.nl 2 grote foto's op plexiglas besteld (70 bij 100). Ik zou deze lijsten/foto's vrijdag krijgen, maar woensdag kreeg ik deze al binnen. Aanvankelijk kreeg ik bij mijn bestelling geen orderbevestiging, maar na een simpel mailtje kreeg ik die alsnog (ik stuurde dat mailtje zaterdagnacht om 04.00 uur en dezelfde dag, op zaterdag dus, weekend, kreeg ik de bevestiging alsnog)

Het pakket was keurig ingepakt en de prints zien er geweldig uit, ik ben blij en tevreden. Helaas (wet van Murphy ;-)) zat er maar 1 set van het bestelde ophangsysteem bij, terwijl ik twee foto's had besteld. Balen, want ik wilde de foto's gelijk ophangen (overigens heb ik dat opgelost door beide foto's alleen aan de bovenkant te bevestigen. Uiteraard weer gemaild en al 's-avonds kreeg ik een mailtje met bericht dat er morgen iets werd afgeleverd (gelijk de volgende dag dus). 1 dag later kwam de pakketbezorger met 2 SETS OPHANG SYSTEMEN!!!

Kortom IK BEN GEWELDIG TEVREDEN met hoe dit bedrijf omgaat met het oplossen van dingen die niet helemaal goed gaan. Natuurlijk is het vervelend als het je overkomt, maar ik kom deze actie reactie nog maar zelden tegen. Daarbij is de kwaliteit die ze leveren perfect!

Ik ben blij en tevreden, mensen van fotoopglas.nl super bedankt voor de service. Ik zal het iedereen aanraden en voorlopig hangen onze muren even vol, maar als ik weer bestel dan is het op zeker bij jullie!!!!

De kwaliteit en de service

Eigenlijk geen

Max

Helaas een enorme tegenvaller. We zochten ronde plexiglas afdrukken en via Google kwamen we op deze site. Snel besteld, maar vreemd genoeg kregen we geen e-mails over de bestelling en ook werd het... Helaas een enorme tegenvaller. We zochten ronde plexiglas afdrukken en via Google kwamen we op deze site. Snel besteld, maar vreemd genoeg kregen we geen e-mails over de bestelling en ook werd het product later dan aangegeven geleverd. Bovendien bleek het product totaal niet zoals verwacht: in plaats van op plexiglas was de foto op een soort goedkoop mdf gedrukt. De klantenservice geeft aan dat dit duidelijk bij het product staat, maar hier ben ik het absoluut niet mee eens. Pas als je de lange beschrijving uitpluist zie je dat dit niet van plexiglas is. Zeker als de website fotoopglas heet, verwacht je glas. Ik snap dat ze voor ons niks konden betekenen, maar ik gaf aan dat ze de informatie veel duidelijker mogen vermelden. Hier doen ze helaas niks mee, in hun ogen klopt het. Het lijkt bijna om misleiding te gaan en met klachten doen ze helaas niks of vrij weinig.

Duidelijkere productinformatie

Natasja

Kwaliteit is echt heel slecht

Snelle levertijd

Afdrukkwaliteit

Van lambalgen

Goed opgelost !

Om op mijn andere review terug te komen, is het goed opgelost. Ondanks de foto op glas vertraging had, stuurde ze wel een canvas op om toch cadeau te geven.

Vorige review mag worden genegeerd!

Lambalgen

Heel slecht!

Niks

Communicatie verbeteren en beloftes nakomen!

Chris

Goede service

Wij waren verbaasd en ontevreden over het resultaat van een fotoafdruk (op 60x40 plexiglas). We hebben hierover gemaild en aangegeven dat een eerdere bestelling (twee jaar terug, een foto van onze... Wij waren verbaasd en ontevreden over het resultaat van een fotoafdruk (op 60x40 plexiglas). We hebben hierover gemaild en aangegeven dat een eerdere bestelling (twee jaar terug, een foto van onze andere zoon) veel beter uit de verf kwam.
Zonder gedoe kregen we een tweede afdruk toegezonden, waarvan de kleuren veel beter overeenkwamen met hetgeen we hadden ingezonden. Wat mij betreft heel netjes opgelost!

Het had natuurlijk het beste geweest als het meteen goed was gegaan, maar die dingen kunnen gebeuren. Het is ook moeilijk te zeggen waar het aan gelegen heeft.

Lien Van Eester

2 Weken geleden iets besteld. Nog steeds niet geleverd en hebben al enorm veel mails gestuurd.

Houdt u klanten op de hoogte!

Petra

Wat een super snelle service en wat een prachtig mooi product

snelle levering en kwaliteit

Mea v aan Helvoort

Prachtige foto op plexiglas.

Niet duur, goed ophangsysteem, snelle levering .

Geen verbeterpunten