Babette Lips

Niet goed

Reactie Fotolijstenhandel:

Goedemorgen Babette,
Hartelijk dank voor de review.
Uiteraard betreuren we deze gang van zaken ten zeerste dus onze excuses hiervoor.
Ik heb een aantal keren geprobeerd om telefonisch...
Goedemorgen Babette,
Hartelijk dank voor de review.
Ik heb een aantal keren geprobeerd om telefonisch contact te zoeken maar helaas zonder succes.
Deze bestelling was blijven hangen in het systeem dus vandaar dat hij nog steeds niet geleverd is.
In dit geval gaan we hem alsnog met spoed verzenden en ik zal er een setje krijtstiften bij doen ter compensatie.
Nogmaals onze excuses voor het ongemak en mochten er verder nog vragen zijn hoor ik dat uiteraard graag.
Linsey

Maartje van Heugten

Snelle en goede service

Mathieu Reintjens

Snelle verzending, product zoals omschreven

Dominique van vliet

Goede communicatie en goed product geleverd

Monique

Zeer goede en snelle service

Paul van Dijk

Niet goed, kunt prima bestellen, het bestelde artikel lijkt op voorraad te zijn in het systeem maar blijkt niet zo te zijn. Dus in plaats van een snelle levering heb ik hier weken op moeten wachten.

Reactie Fotolijstenhandel:

Goedemiddag Paul,
Goedemiddag Paul,
Hartelijk dank voor de review.
Uiteraard betreuren we deze mening ten zeerste en hebben ook een aantal keren geprobeerd om contact te zoeken, tot op heden zonder succes.
Helaas hebben wij vanwege corona te maken met vertragingen op sommige artikelen dus onze excuses hiervoor.
Wij vinden het jammer dat u anders suggereert en wellicht dat u nog even contact met ons op zou kunnen nemen: dan kan er het een en ander worden toegelicht.
In ieder geval alvast bedankt en wij horen graag van u!
Linsey

Martijn

Mooie industriele lamp, snel geleverd.