Fotolijsten-online.nl

Fotolijsten-online.nl Ook benieuwd naar feedback over de webshop Fotolijsten-online.nl? Bekijk de ervaringen en reviews op deze site. Powered by The Feedback Company747
98 % van de klanten beveelt dit bedrijf aan.
Klanten beoordelen Fotolijsten-online.nl met 9.1/10. Gebaseerd op 747 ervaringen.

J Krebbers
J Krebbers

gewoon

Super !.

h. van Pottelberghe-Hoen
h. van Pottelberghe-Hoen

Uw ervaring

Vooral de simpele overzichtelijke omschrijving

Beveelt u dit bedrijf aanJa

Duidelijke instructie en snelle bezorging.

S. Tierates

Edwin
Matig (5/10)
Edwin

Uw ervaring

Ik heb een houten lijstje gekocht via fotolijsten-online, maar de kwaliteit is niet zo goed: 1) De houten elementen zitten niet recht tegen elkaar waardoor je in twee van de vier hoeken een houten rand ziet, 2) Het glas was beschadigd.

Reactie Fotolijsten-online.nl:

Geachte Edwin,

U kunt ons altijd rechtstreeks benaderen als er iets niet goed is gegaan. Het kan eens voorkomen dat een lijstje iets mankeert.

Score voor Fotolijsten-online.nl:2.5/5
Beveelt u dit bedrijf aanNee

Matig lijstje.

M. Körnmann
M. Körnmann

Uw ervaring

ondanks het feit dat ik iets na de vastgestelde tijd belde, werd mijn lijst toch de volgende dag bezorgt, zodat de foto met lijst op tijd bij de begrafenis gebruikt konden worden.

nee. lijst was heel goed verpakt.

Beveelt u dit bedrijf aanJa

Een heel goede beoordeling!.

Galeria van Pia
Galeria van Pia

Uw ervaring

Deze week twee passe partoutes besteld. Helemaal TOP. Ik belde, heerlijke, behulpzake medewerker. Vriendelijk en attent. Kreeg de opdracht mooi op tijd binnen. Goed gesneden, mooi karton en heel goed verpakt. Ben zeer tevreden. Ga zeker meer bestellen. Dank en complimenten.
Pia van Mil, beeldend kunstenaar.

Pia van Mil, beeldend kunstenaar.

Beveelt u dit bedrijf aanJa

Deze week twee passe partoutes besteld. helemaal top. ik belde, heerlijke, behulpzake medewerker. vriendelijk en attent. kreeg de opdracht mooi op tijd binnen. goed gesneden, mooi karton en heel goed verpakt. ben zeer tevreden. ga zeker meer bestellen. dank en complimenten..
pia van mil, beeldend kunstenaar..

N.E.
Goed (8/10)
N.E.

Uw ervaring

Prettig dat er werd aangegeven dat de levering iets langer zou duren.

Was handig geweest wanneer ik bij de bestelling al had kunnen zien dat een produkt er langer over zou doen.

Score voor Fotolijsten-online.nl:4/5

Update.

Inge
Inge

Uw ervaring

Ik had met spoed een fotolijst met passe-partout nodig . De vriendelijke medewerker heeft mij een goed advies gegeven en mij vervolgens geholpen met de op te voeren maten voor de passe-partout. Hij heeft mijn bestelling meteen verwerkt en ervoor gezorgd dat ik de volgende dag de lijst met passe-partout netjes verpakt huis had!

Top-service!!.

I. Nijssen
I. Nijssen

Uw ervaring

Snelle levering. Duidelijk wanneer een product niet leverbaar was of een bepaalde levertijd had.

Goed.

B F van der Jagt
B F van der Jagt

Uw ervaring

Zeer prettige hulp bij t uitzoeken van pass-partout en lijst. Er zat een vlekje op een van de pass-partouts en direct werd een nieuwe gestuurd, zonder ook maar enig gezeur!!Fotolijsten worden heel erg zorgvuldig veroakt voor transport. Snelle aflevering

Uitstekende service.

Bedrijfsinformatie

Uw fotolijst kopen doet u bij de grootste lijsten webwinkel van Europa! Grote voorraad en snelle levering van uw fotolijst!

Wilt u uw interieur aankleden met mooie fotolijsten? Zoekt u een leuk en origineel cadeau? Dan bent u bij ons aan het juiste adres. Hier vindt u het grootste aanbod in alle denkbare maten en kleuren.
Adres
Melkrijder 21C