Laura

Groot aanbod mooie fotolijsten

Uw ervaring

Bestelling was heel goed verpakt. Je hoeft niet bang te zijn dat er iets breekt.

Staat levering binnen 24 uur. Mits op voorraad. Dat duurde bij mij wel paar dagen. Jammer

Ria Overbeek

Zwaar teleurstelling

Ik heb vaker producten gekocht via internetbedrijven maar nog nooit meegemaakt dat ik voor retourneren en verzendkosten moest betalen en dat er een aanpassingstarief in rekening werd gebracht, dus vandaar die zware teleurstelling.

Marinus de Korte

Een uitstekende website is Fotolijsten-online.nl

Uw ervaring

U kan gemakkelijk uw keuze maken door aan te geven waar de lijst of passepartout aan moet voldoen

Nee, houden zo

Yvonne

Snelle levering en mooi product

Uw ervaring

Je hebt veel keus. Ik had 3 lijsten besteld. Ze waren precies wat ik had verwacht en snel geleverd.

Jan Santman

Wissellijsten

Erg duidelijke website

Geen opmerkingen

Ineke

Top!

- overzichtelijke website
- duidelijke informatie wanneer artikel niet op voorraad is
- keurig en zeer goed verpakt

Kadenza Annelies Botman

Mooie lijsten, prima kwaliteit

Snelle levering, klant vriendelijk

n.v.t.

Moose

Uitstekende service!

Uw ervaring

In verband met een overlijden had ik met spoed een tweetal foto- lijsten nodig. Na contact te hebben opgenomen werd mijn bestelling met voorrang behandeld en had ik deze de volgende dag in huis.
Uitstekende service!

Janneke

Mooie lijsten

Uw ervaring

Het zou fijn zijn als er producten niet op voorraad zijn dat dit ook op de site zichtbaar is. Zodat mensen vooraf weten dat het langer duurt als 1 dag .
Wij hadden ze donderdag voor 16.00 besteld en pas de week erop donderdag de lijsten binnen.
Verder wel goed verpakt de lijsten zagen er goed uit.

Het zou fijn zijn als dingen niet op voorraad zijn dat dit aangegeven staat online,zodat je niet nadat je betaald hebt een mail krijgt dat ze helaas niet op voorraad zijn .