Tevreden klant

Uw ervaring

zeer vlotte afwikkeling, correcte levering, goed verpakt

H. Jobse

Mooi op maat gemaakt

Uw ervaring

Het op maat bestelde fotolijstje paste na ontvangst perfect

Ik reageer uit mijn hoofd, maar ik dacht dat het niet meteen 1-2-3 duidelijk was hoe je een op maat gemaakte bestelling moest plaatsen.

anonymous

Matige kwaliteit, goed opgelost door klantenservice.

Uw ervaring

Kwaliteit is niet wat wij verwacht hadden nav de website. 4 lijstjes besteld waarvan 1 met een kras in het glas binnen is gekomen. Tevens zijn de randen van het glas van elk lijstje zeer onregelmatig. Dit valt net binnen de lijst waardoor je het niet ziet, maar waardoor je het gevoel krijgt dat je zeker teveel betaald hebt voor het product. Na contact met klantenservice is het goed opgelost

Zie feedback

Uw ervaring

als een item uitverkocht is, kan je het niet op het verlanglijstje zetten voor als het weer wel leverbaar is.

ik weet niet hoe ik snel naar aangepaste maten ga.

Reactie Fotolijsten-online.nl:

Geachte heer/mevrouw,

Bedankt voor uw review. Via het menu "afmetingen" kunt u "fotolijst op maat" selecteren. Hier kunt u al uw maatwerk invullen, berekenen en bestellen. Eigenlijk heel eenvoudig. Toch zullen wij erover nadenken hoe wij dit nog meer kunnen verduidelijken.
Wat betreft het verlanglijstje is dit inderdaad niet mogelijk omdat de techniek van de webshop dit niet ondersteund. Wel is het iets dat wij gaan meenemen voor de toekomst.

Gilis-Loykens

Bestelling kaders

2eer snelle en correcte levering. Prima dualiteit en zeer mooi

Niets aan te merken

Jan Daniel

Fotolijst review

Uw ervaring

Hoge kwaliteit en ruime sortering

Prijs is stijfjes

Emily

Goede kwaliteit en service

Uw ervaring

Duidelijke website, goede en persoonlijke service. Fijn om nog even nagebeld te worden om te controleren of de bestelling helemaal klopt.

Ik kreeg twee berichten van PostNL met een track en trace code terwijl het om 1 pakket ging. Dat was een beetje verwarrend.

Nicky DeGroof

Verzending na 1 week nog steeds niet aangekomen.

Goed en overzichtelijk

De samenwerking tussen Bpost loopt niet zoals het zou moeten.

Reactie Fotolijsten-online.nl:

Geachte Nicky de Groot,
Wij hebben uw pakket direct de dag erna verstuurd. U bestelde op 13 november in de avond en wij hebben uw pakket direct de 14e verstuurd. Bij navraag bij de vervoerder blijkt het pakket ontraceerbaar te zijn. Ook wij zijn hier uitermate teleurgesteld over.
Daarom gaan wij het niet langer afwachten en u direct een nieuwe zending toesturen. Excuses voor het ongemak. Wij zullen er ter compensatie een extra lijstje bij doen.

S,day

Super mooi fotolijstje

Lang gezocht naar fotolijstje
Op deze site staan echt super mooie lijstjes ,zal hier nog vaker op zoeken

Hemanac Business Support BV.

Onbevangen

Uw ervaring

Voor het eerst gezocht, duidelijk en meteen gevonden.

Niet voor mij, alles was duidelijk aangegeven, kon niet missen