Willem Vincente

Website is onvoldoende vanwege de belofte morgen bezorgd. Indien dit niet waar gemaakt kan worden moet het ook niet op de website vermeld worden.

Goede verpakking

Smits

Perfecte lijst, mooi hout

Uw ervaring

Snelle levering, kwalitatief hoogwaardig product!

Van den Boom

Levering fotolijstjes

Overzichtelijke website.
Snel gevonden wat ik zocht

Sneller levering is aan te raden!
Direct een track&trace gehad, maar een week later nog geen lijstje gezien?

Reactie Fotolijsten-online.nl:

Geachte heer,

Zoals u zelf al schrijft heeft u direct een trackandtrace gehad van ons. Dat het vervolgens bij Postnl fout gaat kunnen wij helaas niets aan veranderen. Ook wij balen hier natuurlijk van.

Weber

Degelijke lijst. Je merkt dat je voor kwaliteit hebt betaald.

Ruim assortiment.

Verzendkosten verminderen/afschaffen.

Willy

Prima lijst. Snel geleverd.

Overzichtelijke website.

Geen. Alles is duidelijk.

Birgit Pechtold

Goede service

Uw ervaring

Ik ben geholpen door Jeroen. Wat een geweldig advies. Hij heeft voor mijn foto's de passe-partout en lijsten helemaal uitgezocht zodat ik ze alleen nog maar in hoefde te lijsten.

Daniëlle

Fotolijst

Bij veel andere bedrijven kan je spullen gratis retourneren of tegen een kleine bijdrage. In dit geval moet je het aangetekend retour sturen wat je dus minimaal 15 euro kost. Ik zou eigenlijk graag een andere fotolijst van de website bestellen, maar dit weerhoudt mij ervan om een nieuwe bestelling bij jullie te plaatsen. Stel het is weer niet wat ik zoek dan maak ik nog meer kosten.

Tilly van Peer - Rijswijk ZH

Maatwerk passepartout

Uw ervaring

-Uitgebreid assortiment lijsten in alle prijsklassen, zowel in standaard- als maatwerkmodellen
-Maatwerk passepartout wordt perfect op maat geleverd
-Zeer snelle levering
-Solide verpakking van de levering
-Prima informatie over afleveringsdatum/tijdstip via Postnl

Niet speciaal, misschien wat meer kleuren bij maatwerkpassepartouts, pasteltinten.

Mirjam van Eijsden

Snelle levering, maar glas beschadigd

Groot assortiment

Ondanks de goede verpakking, was het glas van de fotolijst toch beschadigd. Gelukkig viel dit binnen de lijst en was dit niet zichtbaar. Hierdoor waren er heel veel kleine glassplinters, waardoor het inlijsten bemoeilijkt werd.

Marjolein S

Fotolijst

Uw ervaring

Duidelijke omschrijving van het product met goede foto, de aangeschafte lijst ziet er prima uit