am_de_jong@hotmail.com

Randloze lijsten met antireflectieglas

Uw ervaring

De snelle respons van de klantenservice, nadat ik gevraagd had naar de bezorging. (Deze was vertraagd)

Ik heb een vraag over de ophangmogelijkheden van de randloze lijsten.

Lorjé consultants

Prima, goed gekozen

Uw ervaring

niet specifiek, de lijsten voldoen aan de eisen en aan datgene wat beschreven stond

de verzendsnelheid viel wat tegen, verzending voor 4 uur was bij ons niet het geval. Op zich niet erg, maar suggereer dat dan niet.
Vragen over klantvriendelijkheid en reactiesnelheid zijn niet te beantwoorden als je via internet besteld.

D. van Waert

Uw ervaring

Sterk punt, 1 geleverde lijst was niet conform de bestelling.
Binnen no time werd de juiste lijst nagestuurd, zonder extra kosten.

Gerard van dam

Uw ervaring

Goed verstuurd goed in verpakt goede kwaliteit

Ik zou graag makkelijker de andere beschikbare afmetingen van eenzelfde type lijst kunnen zien

DE COCK

Top

top dient na-verkoop

Arthur

Prima geregeld

Uw ervaring

Goede verzending, wel even bezig geweest om uit te pakken maar met een glasplaat van 90 × 60 kun je geen risico nemen.

geurts

Kleur van de lijsten past niet bij de foto van de website. beige/bruin heeft een groene waas. ophangsysteem is niet bij alle lijsten hetzelfde en van slechte kwaliteit.

kleur is niet hetzelfde als op de foto. ophangsysteem van grote lijst is van slechte kwaliteit en niet hetzelfde als bij kleinere lijsten.

Ewan Moralidis

Twee fotolijstjes gekocht.

Uw ervaring

Ik heb voor het eerst 2 fotolijstjes bij Fotolijsten-online.nl gekocht. De levering was zeer snel, 1 werkdag. Helaas kwam 1 van de lijstjes met een beschadigde (barstje) ruit. Heb dit bij ze gemeld, foto's van de schade gemaild en binnen 2 dagen had ik een compleet nieuwe fotolijst gekregen. Prima Service.

Rob Sloots

Maatwerk

Uw ervaring

passe partout besteld met afwijkende maten. Gelukkig precies geleverd gekregen wat ik gevraagd had