98% van de klanten beveelt dit bedrijf aan.

Informatie op de website
8.6/10
Bestelgemak
8.9/10
Snelheid levering
9.1/10
Info over verloop order
9.1/10
Klantvriendelijkheid
9.1/10
Reactiesnelheid
9.2/10

971 Reviews

Robert van Wijk
9/10

Perfect!

Uw ervaring

Zeer goed/veilig verpakt

Verbeterpunten of tips

nee


Paul
8/10

Goede kwaliteit

Uw ervaring

op maat maken, goede service, goed contact

Verbeterpunten of tips

verpakkingsmateriaal? De passe-partouts kwamen een beetje gekneusd aan. Ondanks de zorgvuldige wijze van inpakken


Ed Wilschut
9/10

Uiterst zorgvuldige levering van een mooie fotolijst

Uw ervaring

Zorgvuldig en zorgzaam verpakt, goede kwaliteit

Verbeterpunten of tips

Nope


G. Busselman
9/10

Alles prima!

Uw ervaring

Het product voldoet geheel aan de verwachting, graag een opmerking over de verpakking. Bij onze
voordeur viel het pakket uit de handen van de gehaaste bezorger op straat. Grote schrik uiteraard,
maar toen ik bij het uitpakken zag hoe fantastisch het verpakt zat, dacht ik: 'je kunt dit, bij wijze van
spreken, rustig op één hoog uit het raam gooien.....'

Verbeterpunten of tips

Zou het niet weten.


Alexander
9/10

Vlot en grondig

Verbeterpunten of tips

Zéér zorgvuldig ingepakt, misschien wel iets té.


Vd berg
10/10

Heel tevreden!

Uw ervaring

Snelle en goede levering. Product keurig verpakt (met veel bescherming)

Verbeterpunten of tips

Geen


M.J.G.A.Raymakers
8/10

Bestelde paspartout

Uw ervaring

Goed verpakt en verstuurd

Verbeterpunten of tips

Ik had gevraagd om een zwarte binnenkant van de paspartout, als dat mogelijk was. Heb ik niet gekregen dus was niet mogelijk denk ik. Ik had het wel fijn gevonden als ik daar een berichtje van had gekregen of een briefje bij de bestelling had gehad, waar in me verteld was dat dit helaas niet mogelijk is voor jullie bedrijf.

Reactie Fotolijsten-online.nl:

Geachte mevrouw Raymakers,
We zien dat u inderdaad deze melding heeft gemaakt. Blijkbaar zijn wij vergeten u even te bellen/mailen hierover. Excuses hiervoor want normaliter doen wij dit wel.
Wij hebben inderdaad alleen passe-partouts met een witte kern en geen zwarte.


Richard Koekenbier
10/10
(Bewerkt)

Snelle levering, uitermate zorgvuldig verpakt.

Uw ervaring

Snelle levering en product voldoet aan alle verwachtingen.


Ralph van der Vliet / De Print Galerij
9/10

Accuraat, snel, professioneel, kortom alles in orde!

Uw ervaring

Goede heldere communicatie!


Close encounters
9/10

Snel en netjes

Uw ervaring

De bestelde lijst met passe-partout werd goed verpakt en snel aangeleverd.