Guido La Rooij

Duidelijke site, concurrerende prijs, prima verpakt, mooie passe-partouts.

Marie-José Jacobs

Ik had een witte passe-partout besteld. Helaas was deze minder wit dan de lijst en prent. Erg jammer. Zou fijn zijn om iets meer te weten over welke kleur wit het is.
Wel zeer snelle en...
Wel zeer snelle en correcte levering.

Reactie Fotolijst.nl:

Bedankt dat u de moeite heeft genomen om een review te schrijven. Jammer dat u niet helemaal tevreden bent over uw passe-partout. U had gerust contact met ons mogen opnemen zodat we wellicht naar... Bedankt dat u de moeite heeft genomen om een review te schrijven. Jammer dat u niet helemaal tevreden bent over uw passe-partout. U had gerust contact met ons mogen opnemen zodat we wellicht naar een oplossing konden zoeken. Ik begrijp dat de kleur niet helemaal juist is. Welke kleur zoekt u precies? Ik hoor het graag als we u kunnen helpen.

P.J. Reinders

Uitstekend

Jan

Betrouwbare leverancier. Materiaal zijn met zorg verpakt

lonneke Schreurs

Mooie paspartout en snelle levering

Koos van Bilsen

Onduidelijke website

Reactie Fotolijst.nl:

Goedemiddag, bedankt voor uw feedback. Wat jammer dat u niet helemaal tevreden bent. We hebben per mail en telefonisch contact gehad en u zo goed mogelijk proberen te helpen. Ook nu helpen we u... Goedemiddag, bedankt voor uw feedback. Wat jammer dat u niet helemaal tevreden bent. We hebben per mail en telefonisch contact gehad en u zo goed mogelijk proberen te helpen. Ook nu helpen we u graag! Mocht u vragen hebben dan kunt u altijd weer contact met ons opnemen. Voor nu wens ik u een fijne dag. Vriendelijke groet, Rosanne

Aart de Jonge

Verrassend mooie lijstjes! En ook nog eens voordelig.

Thomas Poederbach

Zoals altijd prima en snel