Liefs Patries

Het bestellen was makkelijk en snel. Het product is van goede kwaliteit.

Goede kwaliteit, snel

Mfit

Mooie kwaliteit, levering datum komt enkel niet overeen.

Kwaliteit gebruiksvriendelijk

VB

Mooie kwaliteit fotoalbum (vlakliggend) met mooi stevig papier en een matte afwerking. Snelle levering ondanks een drukke periode. Goed op de hoogte gehouden van de voortgang. Prijs-kwaliteit... Mooie kwaliteit fotoalbum (vlakliggend) met mooi stevig papier en een matte afwerking. Snelle levering ondanks een drukke periode. Goed op de hoogte gehouden van de voortgang. Prijs-kwaliteit verhouding vind ik goed.

Prijs-kwaliteit is erg goed.

Jaap de Best

Een aanrader, prima programma om met veel mogelijkheden een mooi fotoboek te maken.

Prima kwaliteit

carolien de bake

lossen probleem goed en meteen op

Jos van Sonderen

Wat ik echt lastig vind met de online editor dat ik de template niet kan opslaan. En ik dus elke bladzijde weer opnieuw moet opmaken. En ik maak jaarboeken van 150 bladzijden. Het werkt op zich wel... Wat ik echt lastig vind met de online editor dat ik de template niet kan opslaan. En ik dus elke bladzijde weer opnieuw moet opmaken. En ik maak jaarboeken van 150 bladzijden. Het werkt op zich wel goed met die magnetische randen en het is ook heel stabiel. Je kunt je werk weken open laten staan, geen enkel probleem. Het resultaat is mooi, lijkt wel iets meer gerasterd eruit te zien als in eerdere jaren, maar dat kan verbeelding zijn.

Ron

Zeer goed

Mooie afdrukken

erma van Asselt

Mooie afdrukken

Luisa Rosa

Snelle levering, uitstekende kwaliteit

Ruud

Na jaren weer eens een fotoboek aangemaakt en na wat zoekwerk bij Fotofabriek uitgekomen. Erg tevreden over het resultaat. Meteen een ander fotoboek gemaakt en foto's op formaat 20x30 laten... Na jaren weer eens een fotoboek aangemaakt en na wat zoekwerk bij Fotofabriek uitgekomen. Erg tevreden over het resultaat. Meteen een ander fotoboek gemaakt en foto's op formaat 20x30 laten afdrukken. Ook prijstechnisch erg gunstig.

Goede kwaliteit van het fotoboek. Foto's op stevige papier.