19913 beoordelingen

8.5/10
Bezorgsnelheid
Informatie over de status van de bestelling
Reactiesnelheid klantenservice

19913 Reviews

Nvt

Mwa

Ik vond het eind resultaat slecht

Goedemiddag,

Wat jammer dat u niet tevreden bent met uw bestelling, Ik zal via de mail contact met u opnemen om samen opzoek te gaan naar een gepaste oplossing.

Met vriendelijk groeten,

Koos

Ik had veel goede berichten gehoord over Fotofabriek, helaas is onze canvas afdruk niet geworden zo wij gehoopt hadden, mijn geüploade foto was veel lichter bij de afdruk veel te donker........jammer.

Ja, het zag er wel goed verzorgt uit

Goedemiddag,

Wat jammer om te horen dat u de afdruk niet mooi vindt. We gaan via de mail contact met u opnemen, om samen opzoek te gaan naar een oplossing.

Met vriendelijke groeten,

Team Fotofabriek

De fotofabriek kan mijn bestelde XL album helaas niet leveren zonder erg golvende pagina's. Na 3 pogingen nog steeds geen fotoboek met vlakke pagina's. Bij zo'n groot en duur album geen gezicht en...

Prima software, snelle levering. Klantenservice prima te bereiken.

Tip: Geen producten aanbieden die je niet netjes kan leveren.

Goedemiddag,

Wat jammer om te horen dat u niet tevreden bent over uw fotoboek. Wij hebben ondertussen al mail contact met elkaar en zijn samen opzoek naar een gepaste oplossing.

Met vriendelijke groeten,

Team Fotofabriek

Het boek wat ik bestelde werd geleverd met een verkeerd afgedrukte foto te zijn. Dit bleek door een uploadfout in de software van fotofabriek te komen. Hierover gemaild en na een paar mails heen en...

Wanneer de fout bij de fabrikant ligt dit niet afschuiven op de klant.

Goedemiddag,

Wat jammer om te horen dat u niet tevreden bent over onze klantenservice. Mijn collega die u heeft geholpen zal u persoonlijk benaderen om samen tot een oplossing te komen.

Vermoedelijk is er een miscommunicatie ontstaan en dit willen wij graag oplossen,

Vriendelijke groeten,

Team Fotofabriek

Tevreden, maken van een notitieboek met foto.

Goede prijs, snelle levering en goed op de hoogte gehouden. Product ziet er mooi uit, handig om een proefafdruk te zien.

Het programma voor het uploaden van de foto en deze goed te plaatsen werkte erg lastig, had ook meer uitleg bij gemogen. Uiteindelijk een stukje van de foto afgesneden wat ik niet had verwacht, gelukkig op de achterkant.

De kleurenafdrukken zijn gemiddeld van kwaliteit. De zwart/wit afdrukken kunnen veel beter. Wit moet echt wit zijn en zwart echt zwart. Dat is het niet.

Klantvriendelijke medewerkers

Zwart/wit afdrukken moeten veel beter.

Mooi resultaat van het bestelde fotoboek!Ben zeer tevereden!

Goed, geen slechte punten ervaren

veel mogelijkheden, maar het was de eerste keer dat ik een digitaal fotoalbum maakte en heb dan ook geen vergelijk.

Heel goed bevallen

Chat werkt super