A.E. Smit-Nauta

Album gemaakt van de foto's van het verjaardagsfeest van ons nichtje. Ik maak de dubbele pagina's vooraf kant en klaar met Photoshop.

Eerder een andere aanbieding geprobeerd maar ben naar Fotofabriek gegaan vanwege de eenvoudige toegang zonder poespas. Het werd uitermate snel geleverd.

Wendie Korpel

Prima en snelle levering

Scherpe foto's dus precies wat ik bedoelde

A.M. van Oudheusden

Positief

Correcte levering en een goed product

Erica van Mil

Top service

Snelle reactie en levering

Nina

Makkelijk besteld en snel bezorgd

Snelle bezorging

Maryssa Delcourt

Placemat

stevig papier en zeer goede kwaliteit van de foto's

Kees B

Zeer goede service

Kwaliteit hoog, goede service

Lisa Schipper

Goede kwaliteit, maar soms moeizame communicatie. Zo bleek tijden de gekozen extra controle dat niet alle aangeboden designs geschikt voor de aangeboden papiersoorten en moest ik een andere... Goede kwaliteit, maar soms moeizame communicatie. Zo bleek tijden de gekozen extra controle dat niet alle aangeboden designs geschikt voor de aangeboden papiersoorten en moest ik een andere papiersoort kiezen die niet eens op de website staat. Ook zou een foto niet goed staan, die achteraf in mijn account wel goed bleek te staan, maar bij hen niet goed overkwam. Door deze 2 zaken is de bestelling uiteindelijk pas een week later in productie gegaan dan de bedoeling was. Jammer!

Reactie Fotofabriek.nl:

Goedenavond,
Bedankt dat u de tijd heeft genomen om een review te schrijven. Dit waarderen we zeer.
Goedenavond,
Ik zie dat er contact is geweest wat betreft de ligging van het boek, het niet geschikt zijn van het papier begrijp ik helaas niet helemaal, we hebben geattendeerd op een andere optie die wellicht beter bij uw boek zou passen.
Om dit verder te bespreken stuur ik u een mailtje op het bij ons bekende mail adres. Dan komen we er vast en zeker uit.
Fijne avond gewenst.
Team Fotofabriek

Charlene Soto Regalado

1 vergrote foto besteld en had strepen. Echter is dit netjes opgelost.

Nieuwe correcte foto zsm verzonden en zag er goed uit

Joyce Schriek

Extra betaald voor levering voor de volgende dag en bewust voor 16:00 uur de bestelling geplaatst, woensdags besteld en pas op maandag ontvangen.

mooie kwaliteit

Reactie Fotofabriek.nl:

Goedenavond,
Bedankt dat u de tijd heeft genomen om een review te schrijven.
Goedenavond,
Bedankt dat u de tijd heeft genomen om een review te schrijven.
Wat jammer om te lezen dat uw order langer onder weg is geweest bij de post dan gemiddeld. De spoedproductie die u had gekozen is van invloed op de productie tijd van uw order, dit wordt hiermee versneld. De verzending staat hier helaas los van.
Via het bij ons bekende mail adres zal ik u een mailtje sturen om samen te kijken naar een oplossing.
Fijne avond gewenst.
Team Fotofabriek