Peter van Amsterdam

Niet goed, de software werkt niet. ik kon geen tekst plaatsen. uiteinde fotos van tekst gemaakt en die geplaatst. wilde switchen van softcover naar hard cover. moest ik alles weer op nieuwe doen.... Niet goed, de software werkt niet. ik kon geen tekst plaatsen. uiteinde fotos van tekst gemaakt en die geplaatst. wilde switchen van softcover naar hard cover. moest ik alles weer op nieuwe doen. Geen automatische opslaan. Ik snap het niet dit is jullie core bussiness, zorg dat het goed werkt

Bedankt voor uw review.
Wat ontzettend jammer om te lezen dat u niet tevreden bent over ons en onze software.
U geeft aan dat u opnieuw moest beginnen om uw softcover om...
Bedankt voor uw review.
U geeft aan dat u opnieuw moest beginnen om uw softcover om te kunnen zetten naar hardcover, echter is dat zeker niet nodig (gelukkig).
U kunt een softcover omzetten naar hardcover in de winkelwagen.
Dit keer heeft u gewerkt via onze offline software, voor de volgende keer is het voor u misschien prettiger om te werken via onze online editor.
Verder kunt u natuurlijk ons (klantenservice) voor alle vragen die u heeft (ook het niet kunnen toevoegen van tekst) elke dag bereiken via telefoon, chat of mail.
Ik heb u voor de verheldering ook nog een mailtje gestuurd.
Uw reactie zien we graag tegemoet.
Fijne dag!

Steven Veninga

Slechter ervaring met een print op aluminium. Ik wist niet dat het echt op aluminium werd geprint. Dacht dat er nog een extra laag op zat waarop de foto zou worden geprint. Spijt van mijn... Slechter ervaring met een print op aluminium. Ik wist niet dat het echt op aluminium werd geprint. Dacht dat er nog een extra laag op zat waarop de foto zou worden geprint. Spijt van mijn weggegooide 27 euro. Ik hoopte nog op - niet goed geld terug -, maar de klantenservice kon me alleen tegemoet komen met een korting als ik de foto ergens anders op liet printen. Dat komt dan toch al weer gauw op zo'n 16 euro. Al met al wordt het dan een foto van 41 euro en dat is het me niet waard. Jammer.

De bestelling verliep vlot en de levering was snel, daarom had ik ook gekozen voor Fotofabriek.

Goedemiddag,
Bedankt voor uw review.
Jammer om te lezen dat u niet tevreden bent over uw print op aluminium.
Inmiddels is er mailcontact geweest.
We willen u graag tegemoet komen...
Goedemiddag,
Bedankt voor uw review.
Jammer om te lezen dat u niet tevreden bent over uw print op aluminium.
Inmiddels is er mailcontact geweest.
We willen u graag tegemoet komen bij een print op een ander materiaal.
Uw reactie op dit mailtje zien we nog graag tegemoet.
Voor nu eerst een prettige dag gewenst!

Sman

Mooi product, duidelijke site, opdracht mooi uitgevoerd en snelle levering.

Hans Kokken

Eerste album prima, tweede minder, (zie aparte mail naar uw serviceafdeling)

Goedemorgen,
Bedankt voor uw review op feedbackcompany.
Inmiddels hebben we mailcontact met u gehad over uw album.
Er is een herdruk naar u verstuurd, hopelijk is deze wel naar wens...
Goedemorgen,
Bedankt voor uw review op feedbackcompany.
Inmiddels hebben we mailcontact met u gehad over uw album.
Er is een herdruk naar u verstuurd, hopelijk is deze wel naar wens (net zoals het eerste boek).
Ik wens u voor nu eerst een prettige dag verder en veel plezier van het extra album.

Lidy Maaskamp

Mijn fotoboek ziet er mooier uit dan verwacht. Aanrader!!!

Joke

Supermakkelijke tool om mijn kalender samen te stellen. Onvergelijkbaar met alle andere aanbieders.

Ongelooflijk snelle levering! En dan ook nog een goede kwaliteit. Chapeau.

Esther Bardoel

Ik vond het een erg fijn programma om in te werken

Prijs kwaliteit vind ik erg goed

Olaf Hoeks

Hadden mindere verwachtingen want de foto's waren niet van top kwaliteit maar het is ons heeeel goed bevallen!

Kwaliteit van het product

Robert Harmsen

We zijn heel tevreden over het fotoboek. Gebruiksvriendelijk programma. De software geeft prima waarschuwingen wanneer de resolutie van foto's matig of slecht is. Wat mij betreft zou die... We zijn heel tevreden over het fotoboek. Gebruiksvriendelijk programma. De software geeft prima waarschuwingen wanneer de resolutie van foto's matig of slecht is. Wat mij betreft zou die waarschuwing nog net iets scherper gezet kunnen worden dan nu gedaan wordt (met name pagina grote foto's moeten echt een hoge resolutie hebben willen ze ook superscherp afgedrukt worden)

bart roozekrans

Makkelijk system, zelfs vanuit je mobile telefoon. Snelle productie.

Snelheid, gemak

Bedankt voor uw review.
Ik lees alleen maar positieve punten, echter heeft u ons wel enigszins laag beoordeeld.
Is er misschien toch iets waar u ontevreden over bent?...
Bedankt voor uw review.
Is er misschien toch iets waar u ontevreden over bent?
Ik heb u een mailtje gestuurd.
Uw reactie zien we heel graag tegemoet.
Fijne dag!