A.B. Warkor

Ik was op zoek naar een verjaardagskalender met een bepaalde thema. Probeer die dan maar te vinden. Ik was blij dat ik bij dit bedrijf zelf de verjaardagskalender kon creëeren. Dat ging redelijk... Ik was op zoek naar een verjaardagskalender met een bepaalde thema. Probeer die dan maar te vinden. Ik was blij dat ik bij dit bedrijf zelf de verjaardagskalender kon creëeren. Dat ging redelijk eenvoudig. En het eindresultaat was geweldig. Mooi kwaliteit!

Makkelijk te maken! Prijs is goed! Materiaal is goed! Snelle levering!

Jan Bruins

Heel netjes product afgeleverd

Keuze om het boek te controleren op eventuele fouten

J Luijten

Goede kwaliteit tegen een scherpe prijs en snel geleverd

David

De fotofabriek gebruikt om een fotoboek te laten maken en een foto te laten inlijsten. De website werkt snel en makkelijk. Opties voor fotoboeken zijn gigantisch. Voor ingelijste foto's is er weinig... De fotofabriek gebruikt om een fotoboek te laten maken en een foto te laten inlijsten. De website werkt snel en makkelijk. Opties voor fotoboeken zijn gigantisch. Voor ingelijste foto's is er weinig mogelijk. Service heel netjes; Toen de fotolijst kapot bleek te zijn, is heel snel een nieuwe toegestuurd.

Gebruiksgemak website en service.

carola de Lijster

Het is een goed programma waar veel mogelijk is en ik kon het op mijn telefoon, iPad en computer bewerken. Het boekje is heel leuk geworden.

Galema

Super kwaliteit en snelle service!

Snelle service!

Erik Bruijns

Perfect. Snelle levering, prima kwaly

Dirk van Vuuren

Goeie prijs/kwaliteit

zeer goed bereikbare klantendienst

Margot

Het was even zoeken hoe dit systeem werkt maar daarna was het makkelijk om de foto's te plaatsen op de plekken die je wilt. Vergeet niet af en toe de save knop te gebruiken.

Makkelijk schuiven van de gedownloade foto's

Christel Buijs

Perfect. Snelle levering en een mooi product!

Snelle levering, kwaliteit product.