Lidy Maaskamp

Mijn fotoboek ziet er mooier uit dan verwacht. Aanrader!!!

Joke

Supermakkelijke tool om mijn kalender samen te stellen. Onvergelijkbaar met alle andere aanbieders.

Ongelooflijk snelle levering! En dan ook nog een goede kwaliteit. Chapeau.

Esther Bardoel

Ik vond het een erg fijn programma om in te werken

Prijs kwaliteit vind ik erg goed

Olaf Hoeks

Hadden mindere verwachtingen want de foto's waren niet van top kwaliteit maar het is ons heeeel goed bevallen!

Kwaliteit van het product

Robert Harmsen

We zijn heel tevreden over het fotoboek. Gebruiksvriendelijk programma. De software geeft prima waarschuwingen wanneer de resolutie van foto's matig of slecht is. Wat mij betreft zou die... We zijn heel tevreden over het fotoboek. Gebruiksvriendelijk programma. De software geeft prima waarschuwingen wanneer de resolutie van foto's matig of slecht is. Wat mij betreft zou die waarschuwing nog net iets scherper gezet kunnen worden dan nu gedaan wordt (met name pagina grote foto's moeten echt een hoge resolutie hebben willen ze ook superscherp afgedrukt worden)

bart roozekrans

Makkelijk system, zelfs vanuit je mobile telefoon. Snelle productie.

Snelheid, gemak

Reactie Fotofabriek.nl:

Goedemorgen,
Bedankt voor uw review.
Ik lees alleen maar positieve punten, echter heeft u ons wel enigszins laag beoordeeld.
Is er misschien toch iets waar u ontevreden over bent?...
Goedemorgen,
Bedankt voor uw review.
Is er misschien toch iets waar u ontevreden over bent?
Ik heb u een mailtje gestuurd.
Uw reactie zien we heel graag tegemoet.
Fijne dag!
Vriendelijke groet,
Team Fotofabriek

Michel Vandenplas

Bestelling van fotoboek

nacontrole

Wendy

Prima service, snelle afhandeling.

Uitgebreid, duidelijk programma dat je download om het fotoboek te maken. Er wordt aangegeven wanneer de resoluties niet goed genoeg zijn, waardoor je het kan aanpassen en het resultaat mooi was.

Bert Goorden

Er zat vuil tussen de foto en het glas stof zaagsel resten achterkant

Goede kleuren

Leen van der Burgh

Prima werkbaar, duidelijk en snel

Fijn om met InDesign te kunnen werken