Tahnee Kuypers

Hallo,

Hallo,

1. eerst en vooral is de online tool om je fotoalbum te creëren super geavanceerd, vélé uitgebreiden dan bij de standaard concullaga's. Dit vond ik het grootste plusplunt. Ik moest er even aan wennen en het was nog wat zoeken. Wat ik jullie misschien als tip wil meegeven is een introductiefilmpje dat potentiële klanten kunnen bekijken. Om zo de basis uit te leggen én een filmpje waarin "diepe" geheimen van de tool in details worden uitgelegd. Ik persoonlijk ben er zeker van dat ik er nog meer zou kunnen uithalen.

2. de snelle responce via de chat was super!

3. het fimpje ik toegestuurd kreeg over de cover in de maak, was een zeer leuke! Je klant kijkt ééns zo hard uit om zijn geplaatste bestelling te mogen ontvangen.

4. puntje kritiek (maar het zou ook aan mij kunnen liggen).
Wanner je het boekje aan het maken bent, zou het handig zijn om te kunnen inzoemen... de tool laat dit volgens mij niet toe, dat miste ik soms.

groetjes,

Zeer snelle levering

RH

Heel goed

Sophie

Uitstekende service en mooi product

Ghislaine Roga

Goede ervaring

Snelle levering en goede prijs-kwaliteit

Marja Vrees

Zeer goed

Snelle levertijd, goede kwaliteit en service

Patricia Valcarcel Arevalo

Uitstekend

Goede en makkelijke website, snelle levering,

Milou Buitenhuis

Fijne service en makkelijke website

Kwaliteit service

Veronica Dollekamp

Geweldige site, gebruikersvriendelijk en mooi resultaat

Productie en kwaliteit

Bibianne Lambrechts

Tijdens het maken van mijn fotoboek heb ik contact gehad met de klantenservice over wat vragen dit ging heel soepel en werd direct geholpen. Bij bestelling kwam het boek helaas kapot binnen. Ik heb... Tijdens het maken van mijn fotoboek heb ik contact gehad met de klantenservice over wat vragen dit ging heel soepel en werd direct geholpen. Bij bestelling kwam het boek helaas kapot binnen. Ik heb hiervoor direct contact gehad met een medewerker over de chat. Die bood direct aan een nieuw boek te laten maken. Ondertussen is dat boek ook binnen en die is een stuk mooier qua papier kwaliteit en qua bedrukking. Heel tevreden over hoe ze zijn om gegaan met mijn klacht en hoe ze het hebben opgelost. Wij genieten van een mooi boek! Ik raad fotofabriek zeker aan

Klantenservice