Marnix van Andel

Snelle service, jammer dat foto's allemaal een klein randje rondom missen

Snelle service

Beste Marnix,
Bedankt voor uw review van de Fotofabriek bij Feedback Company! Wij verbeteren graag onze service aan de hand van uw review.
Ik begrijp dat u foto's heeft ontvangen waarbij u...
Beste Marnix,
Ik begrijp dat u foto's heeft ontvangen waarbij u liever een randje had gezien. Wat ik kan zien in uw order heeft u foto's besteld en heeft u bij de meeste foto's er niet voor gekozen om een randje om de foto te plaatsen. Ik zal u een mailtje sturen om samen nog tot een oplossing te komen omdat wij u nog graag een product willen bieden wat naar wens is!
U zult spoedig van ons horen. Bedankt voor uw review.

Marco Kaartsteker

Zeer slechte kwaliteit van foto's. Is echt schandalig slechte kwaliteit. Ik ben drukker van beroep en schaam me diep.

Beste Marco,
Ik begrijp dat u niet helemaal tevreden bent over...
Beste Marco,
Ik begrijp dat u niet helemaal tevreden bent over het ontvangen boek en de kwaliteit lager is dan u had verwacht. Dat is natuurlijk jammer om te horen en we kijken graag naar een verbetering. Ik zie dat u onlangs geen contact had opgezocht met ons dus ik zal u meteen mailen!
Wij willen uiteraard graag nog kijken wat er mis had kunnen gaan en een gepaste oplossing bieden. Bedankt voor uw review en u hoort van ons.

Sander Koenen

Zeer slechte kwaliteit afdrukken op dibond en forex

Beste Sander,
Ik begrijp dat u niet helemaal tevreden bent over...
Beste Sander,
Ik begrijp dat u niet helemaal tevreden bent over de kwaliteit van het door u ontvangen wanddecoratie op forex en op dibond. Ik vind het vervelend voor u dat u niet tevreden bent en omdat ik geen recent mailcontact met u kan vinden hierover, ga ik u meteen een mailtje sturen.

Marc Steegen

Matige kwaliteit. Niet beter dan bv. Kruidvat.

Beste Marc,
Ik begrijp dat u niet helemaal tevreden bent over de...
Beste Marc,
Ik begrijp dat u niet helemaal tevreden bent over de kwaliteit van het door u ontvangen fotoboek. Dat is natuurlijk vervelend om te horen en lossen we uiteraard nog graag op. Ik zie dat u onlangs nog geen contact met ons heeft opgenomen over uw fotoboek en daarom zullen wij u meteen een mailtje sturen.
Wij willen uiteraard graag nog kijken wat er beter had gekund en een gepaste oplossing bieden. Bedankt voor uw review en u hoort van ons.

Saskia List

Uitstekend

sandro noce

Mooi fotoboek , snelle levering, goede service , zeer schappelijke prijzen

We hebben over een fout heen gezien en daar kregen we keurig bericht over zodat we het over konden doen en het wel goed ging , heel fijn dat jullie meedenken!

Ton Nuijten

Meerdere fotoboeken nabesteld (in aanbieding)

kwaliteit, enelheid, prijs

Sarah Toebast

Toegankelijk, snelle levering en mooi resultaat

G.A. Weder

Prima off-line applicatie om boeken samen te stellen

Stabiliteit van de applicatie, intuïtieve bediening, uitgebreide functionaliteit

Nicole vander Schaaf

Uitstekende service en snelle levering. Mooie afwerking. Alleen de tekstverwerker zou wat meer mogelijkheden moeten bieden.

Helder programma. Zelf indelen eenvoudig mogelijk en leuk om te doen!