Sophie

Uitstekende service en mooi product

Ghislaine Roga

Goede ervaring

Snelle levering en goede prijs-kwaliteit

Marja Vrees

Zeer goed

Snelle levertijd, goede kwaliteit en service

Patricia Valcarcel Arevalo

Uitstekend

Goede en makkelijke website, snelle levering,

Milou Buitenhuis

Fijne service en makkelijke website

Kwaliteit service

Veronica Dollekamp

Geweldige site, gebruikersvriendelijk en mooi resultaat

Productie en kwaliteit

Bibianne Lambrechts

Tijdens het maken van mijn fotoboek heb ik contact gehad met de klantenservice over wat vragen dit ging heel soepel en werd direct geholpen. Bij bestelling kwam het boek helaas kapot binnen. Ik heb... Tijdens het maken van mijn fotoboek heb ik contact gehad met de klantenservice over wat vragen dit ging heel soepel en werd direct geholpen. Bij bestelling kwam het boek helaas kapot binnen. Ik heb hiervoor direct contact gehad met een medewerker over de chat. Die bood direct aan een nieuw boek te laten maken. Ondertussen is dat boek ook binnen en die is een stuk mooier qua papier kwaliteit en qua bedrukking. Heel tevreden over hoe ze zijn om gegaan met mijn klacht en hoe ze het hebben opgelost. Wij genieten van een mooi boek! Ik raad fotofabriek zeker aan

Klantenservice

Marie Louise van Erp

Fijne software. Makkelijk en toegankelijk. Prachtig resultaat.

Denise

Heel tevreden met het baby album dat ik heb laten maken!

Uitstekende klantenservice (iemand keek met me mee voordat ik het album liet afdrukken), mooie kwaliteit foto’s en papier, veel opties om het album eigen te maken.

mieke de Haan

Heel goed, ik werkte voor het eerst met het programma. Eerder met dat van de Hema. Het is heel duidelijk en gebruiksvriendelijk.. de volgende keer moet ik wat betreft de teksten meer afstand houden... Heel goed, ik werkte voor het eerst met het programma. Eerder met dat van de Hema. Het is heel duidelijk en gebruiksvriendelijk.. de volgende keer moet ik wat betreft de teksten meer afstand houden van de randen. Echt een stukje binnen die lijnen. Op smiige plekken zat de tekst erg tegen de snijtand aan , dat is niet mooi.

Gebruiksvriendelijk, een bestand om alvast te bekijken bij bestelling. Ziet er prima uit