Carlo Garofalo

Excellent!

Easy to personalize, fast delivery, and good communication with the customer service

Frank

Je leert een bedrijf pas kennen als je de helpdesk belt; er zat nog een klein foutje in de foto die ik bestelde. Hierover de klantenservice gebeld en binnen enkele tellen contact met een echt... Je leert een bedrijf pas kennen als je de helpdesk belt; er zat nog een klein foutje in de foto die ik bestelde. Hierover de klantenservice gebeld en binnen enkele tellen contact met een echt persoon (geen doorkiesmenu oid) die direct het probleem oploste op een vriendelijke en snelle manier. Kwaliteit van de afdruk was ook nog eens top!

Zeer goede klantenservice

Karin Fatels

Makkelijk in gebruik
Mooi eindresultaat
Snel bezorgd

Karin Poldermans

Prima!

Mooie kwaliteit, snel bestellen, handige snelle creëer-tool

Liesbeth

Voor het eerst een fotoboek gemaakt en de hulp van de Fotofabriek was helemaal prima (zowel via de e-mail, als telefonisch).

De service bij problemen.

Fred Heisterkamp

Duidelijk offline programma (op hun server) om je fotoboekje te maken.

Duidelijk makkelijk en scherpe prijzen in vergelijking met andere fotobewerking sites

anoniem

Snelle service en mooie producten! muismatten besteld en fotokaart

snel en goede kwaliteit

Koos van der Waart

Prachtig resultaat

snelle levering

Marleen

Eenvoudig en relatief snel fotoboek gemaakt van vakantiefoto’s

Goede kwaliteit afdrukken, snelle levering

Leontine Stolk

Multomap A4 formaat met aan beiden kanten foto's.

Super mooi geworden! Wat een top product!! Precies geworden zoals ik had gehoopt. Foto's zo mooi glanzend en goed passend op de kaften. Verslavend zo'n map maken. Ik ben nu weer bezig een multomap... Super mooi geworden! Wat een top product!! Precies geworden zoals ik had gehoopt. Foto's zo mooi glanzend en goed passend op de kaften. Verslavend zo'n map maken. Ik ben nu weer bezig een multomap samen te stellen. Eerst goede foto's selecteren. Heel blij mee!