Je aankoop wordt beschermd

Mariëlle van Zuijlen

Zeer makkelijk online programma om je fotoboek te maken.
Na het bestellen van mijn fotoboek kreeg ik een e-mail dat er tekst op de achterkant van mijn fotoboek stond. Ik kon dit dus nog...

-Makkelijk online programma
-Goede service waarbij eventuele fouten worden opgespoord en je nog kan wijzigen nadat je hebt besteld
-Product voldoet volkomen aan de verwachtingen

Makkelijk in gebruik, snelle levering, goeie kwaliteit, mooie kleuren en extra mooi bij matte afwerking.

Zie hiervoor

Ondanks dat het programma aangaf dat de foto van 'matige kwaliteit' zou zijn, is het canvas heel mooi geworden.

Henk

Prima kwaliteit en snel geleverd, volgens afspraak

Goed en snelle levering

Helder, overzichtelijk, goede kwaliteit, accuraat

Joann Bos

Uitstekende klantenservice
Zeer oplossingsgericht.
Zeer behulpzaam o.a met het samenstellen van een produkt.

Chapeau!

Zie bovenstaande ervaring.

Super ervaring. Levering zoals ze aangeven op de site. Heel netjes. Mooi resultaat. Ik ben tevreden!

Snelle levering.
Mooi resultaat.

Renske

Website traag en crashte. uploadrn voorbeeldweergave duurde veel te lang. resultaat net op tijd binnen en was wel mooi.

Reactie Fotofabriek.nl:

Beste Renske,

Erg vervelend om te horen dat u problemen heeft ervaren met ons programma.
Ik zal u een email sturen, zodat we kunnen kijken hoe we dit een volgende keer kunnen voorkomen.

Groeten,
Team Fotofabriek

Karo

Het programma om een fotoboek te maken werkt redelijk makkelijk. De kwaliteit van de weergave van de foto's in de boeken valt iets tegen. Het is ook lastig om foto's op 1 pagina op precies dezelfde...

Makkelijk programma om mee te werken en snelle levering, net afhandeling via de mail.

Reactie Fotofabriek.nl:

Goedemorgen,

We vinden het vervelend dat de bestelling toch niet helemaal naar wens is.
We willen graag samen met u kijken of we hier een oplossing voor kunnen vinden.

Ik zal u hierover een mail sturen.

Groeten, Team Fotofabriek