Fotofabriek.nl

Fotofabriek.nl Ook benieuwd naar feedback over de webshop Fotofabriek.nl? Bekijk de ervaringen en reviews op deze site. Powered by The Feedback Company18972
96 % van de klanten beveelt dit bedrijf aan.
Klanten beoordelen Fotofabriek.nl met 8.9/10. Gebaseerd op 18972 ervaringen.
Bezorgsnelheid
Zeer goed (9/10)
Informatie over de status van de bestelling
Reactiesnelheid klantenservice

Fotofabriek.nl 1 beoordeling

Voor de eerste keer bij de fotofabriek besteld en alles was prima in orde. heel leuk dat we tussendoor een filmpje ontvingen van het maken van de omslag van ons fotoboek. we zijn zeer tevreden!.

Claire
Claire

Product werd veel sneller geleverd dan vantevoren aangegeven werd

Kwaliteit van foto zou niet goed zijn, maar bleek prima

Zou u Fotofabriek aanbevelen?Ja

Makkelijke site, snelle en nette levering.

Adri Bleeker
Adri Bleeker

De sterke klant gerichtheid en het willen leveren van een topprodukt

Ik heb geen verbeterpunten

Zou u Fotofabriek aanbevelen?Ja

Aanvankelijk waren er enige mankementen met mijn fotoboek, maar de mensen van fotofabriek hebben dat samen met mij op een goede manier aangepakt met uiteindelijk een prima resultaat..
dank voor de perfecte service ook als er een keer iets mis gaat.

Lieke
Uitstekend (10/10)
Lieke

De communicatie is heel goed en heel snel.
De afdrukkwaliteit is uitstekend.

Waarschuw mensen dat lettertypes in werkelijkheid groter uitvallen dan op een beeldscherm lijkt. Leg uit (zoals ik hierboven doe) hoe je dat kan controleren.
Verder: een vakje om opmerkingen te kunnen maken (svp drukken in Adobe RGB bijvoorbeeld) zou handig zijn.

Score voor Fotofabriek.nl:5/5
Zou u Fotofabriek aanbevelen?Ja

Fotofabriek drukt uitstekend af ook in adobe rgb (waar je wel direct om moet vragen via de mail nadat je het bestand hebt geüpload). er worden prachtige vloeiende overgangen gemaakt. hun communicatie is ook uitstekend. de software is eenvoudig. een schaduw aan 2 kanten rond de foto's, geeft minder het idee dat het gedrukt is en meer dat het om echte foto's gaat. let op (maar dit geldt voor alle fotoboeken die je waar dan ook maakt): als je tekst erbij schrijft en je kiest een lettertype, knip zo'n pagina dan uit met het windows knipprogramma en plak het in een liggend a4tje in word. bedek de hele pagina. dan krijg je een beeld hoe groot het lettertype is dat je gebruikt. omdat je op twee pagina's werkt in het programma zelf, krijg je het gevoel dat het lettertype kleiner is dan wanneer je het boek in handen hebt. als je een kleurenprinter hebt, is het nog beter, want dan kan je achtergrond en letter ook op kleur goed beoordelen..
bewerk.

Conchita
Conchita

Uitgebreidheid programma, niet perse eenvoudig

Nog wat meer opties
meer lijsten
kaders zouden om de foto moeten vallen zodat deze formaat behoud

Zou u Fotofabriek aanbevelen?Ja

Wel goed maar programma werkt niet goed op imac.

T. dreijer
T. dreijer

De foto,s hebben een prachtige kleur

Ik vond het moeilijk in te schatten hoe groot mijn letters zouden worden in het boek. Dit had dus achteraf wel wat kleiner gekund

Zou u Fotofabriek aanbevelen?Ja

Het is eert even puzzelen maar dan kom je er wel uit.

Goed (8/10)

de eenvoud van het programma

Zou u Fotofabriek aanbevelen?Ja

Bevalt mij prima. ben nu bezig met het 3e album en word er steeds beter in door het eenvoudige programma.

Ruud de Bruin
Ruud de Bruin

Het gemak van het samenstellen

Eigenlijk niet maar een 9 gegeven want er is altijd ites te verbeteren

Zou u Fotofabriek aanbevelen?Ja

We zijn erg tevreden over de kwaliteit van het fotoboek, het gemak om het fotoboek samen te stellen en de snelheid van de verwerking en bezorging.

Dirk Karten
Uitstekend (10/10)
Dirk Karten

Uitgebreide sjabloonbibliotheek in de software met cliparts, achtergronden etc. Makkelijke verwerking. Transparante manier van prijzen en mogelijkheden. Goede melding wanneer fotoresolutie onder de maat is. Sterke verbeter- bewerkingstools.

Lastig, ik ben heel tevreden! Mijn fotoboek 30 x 30 cm met harde kaft is een juweeltje geworden. Dikke tranen bij de moeder die het kreeg (ging om 1 jaar haar baby in woord en beeld).

Score voor Fotofabriek.nl:5/5
Zou u Fotofabriek aanbevelen?Ja

Prachtig fotoboek, mooie kleuren, mooi papier en omslag, scherpe prijs/kwaliteitverhouding. makkelijke software. wie een beetje verstand heeft van vormgeving, maakt een schitterende productie.

Ineke van der Heijden
Ineke van der Heijden

Zie bovenstaande

nvt

Zou u Fotofabriek aanbevelen?Ja

Zeer goede begeleiding bij het maken, verwerken en afleveren van mijn fotoalbum. kortom een aanbeveling waard!.

Bedrijfsinformatie

Fotofabriek biedt gratis professionele software voor het vormgeven en bewerken van hoogwaardige fotoproducten, zoals: fotoboeken, kaarten, kalenders, agenda’s, canvasdoeken, tuinposters, schoolschriften en meer!
Adres
Osloweg 75