Aimée

Veel opties om een mok te maken. Snelle service.

Veel opties voor een fotocadeau. Gemakkelijk te maken en je kan geheel je eigen ontwerp maken. Snelle levering.

Bij Fotofabriek maakte ik een collage van 24 foto's. Met een donkere lijst is het een mooi geheel geworden.

Handige online editor, mooi ingelijst, snel ontvangen

Hurkmans

Slimme en goed werkende software om je foto’s mee uit te knippen en te bewerken. Goede klantenservice en snelle levering. Top!

Xxxx

Fijne begeleiding in het proces, zeer tevreden

Klaske Kassenberg

Snelle service, gemakkelijk je eigen projecten realiseren met behulp van duidelijke aanwijzingen. En het resultaat: uitstekend.
Ik had een probleem met de bezorging door DHL en op de website...
Ik had een probleem met de bezorging door DHL en op de website van DHL stond in het klachtenbeleid dat je het beste via de winkel een klacht kon indienen en dat heb ik gedaan. De Fotofabriek reageerde goed, er werd geluisterd en ze hebben contact opgenomen met DHL.

Goede communicatie

sam lorwa

Memorie spel laten maken, leuk met eigen foto's van de dieren op eigen boerderij. Leuk om te doen en het eindresultaat ziet er ook mooi uit

Echt goed stevige vierkantjes en zo afgewerkt dat ze niet snel vies worden of beschadigen. Prima memorie spel geworden, daar gaan we nog jaren plezier van hebben.

Loes Klein Kranenberg

Erg goed

Kon na foute bestelling toch nog corrigeren omdat ik op tijd was. Snelle levering. Prima product.

Mickey Overduin

Uitstekend

Aaaaa

Werkt makkelijk en duidelijk

Je krijgt wat je hoopt

Fotoheres

Prima en goed

Prijs, afspraak en levering.