Jeroen Bijleveld

ZBA Schouten

Fantastisch

snelheid en resultaat

Jonathan

Ik heb een wisselend oordeel over Fotofabriek. Ze hebben veel verschillende producten en erg leuke ideeën, waardoor je echt iets unieks kan bestellen. Zo heb ik een gepersonaliseerde klok gekocht en... Ik heb een wisselend oordeel over Fotofabriek. Ze hebben veel verschillende producten en erg leuke ideeën, waardoor je echt iets unieks kan bestellen. Zo heb ik een gepersonaliseerde klok gekocht en het systeem om deze te personaliseren was goed te begrijpen. Ik had met spoed besteld en kreeg ook heel snel wat binnen, maar dit was 1 van de 2 producten die ik had besteld. Na een belletje met Fotofabriek is het andere product verzonden, maar dat kwam toch een dag te laat binnen. Bovendien werkt de klok niet helemaal als gewild. Het is de bedoeling dat je het kastje van het uurwerk achter de wijzerplaat legt en dan met een paar ringetjes en een bout de plaat vast schroeft aan het uurwerk. Dit schroefdraad was alleen te kort, waardoor ik geen ringetjes heb kunnen gebruiken en met moeite net de bout vastkreeg. Ook leek hij al na een paar uur achter te lopen.
Mijn andere product ziet er daarentegen tip top uit en van hoge kwaliteit. Bovendien kan ik Fotofabriek prijzen om hun klantenservice en levering, als ze tenminste alles leveren.

Eindoordeel dus 3/5: levering, fijne klantenservice en veel keuzemogelijkheid. Wat mist is soms de kwaliteit

Reactie Fotofabriek.nl:

Goedemiddag,
Bedankt voor het bericht en wat fijn dat u zo'n duidelijke terugkoppeling hebt kunnen geven.
Goedemiddag,
Jammer dat niet alles naar wens is verlopen, maar we waarderen het enorm dat u de tijd hebt genomen voor de feedback. Daar kunnen wij alleen maar van leren!
Ik heb contact met u gezocht via de mail. Als u daar op kunt reageren, komen wij u graag tegemoet met een oplossing!

Jolanda Caris

Geweldig!!!

Goede snelle levering en prachtige afdruk

Alexandra Pelsers

Snel en duidelijke fotoprogramma

Oude foto's worden door het programma nog mooier

Simone

Mooie foto's, snelle service!

Foto's verbeteren werkt erg goed

Hans Heemsbergen

Ik ben erg positief over de kwaliteit van het fotoboek dat ik heb besteld.

Druk kwaliteit. De mogelijkheden in het programma voor fotoboeken.

Joke Tiekstra

Een heel fijn programma om foto boeken te maken, ik doe het al op deze manier sinds 2010

Overzichtelijke indeling inhet programma elke achtergrond is mogelijk, makkelijk foto's toevoegen met het kiezen van frames

Van Halen

Lastig om foto's goed over de pagina's te verdelen. Verder wel gebruikersvriendelijk.

Het programma geeft zelf ook wel zaken aan die goed of minder goed zijn.

Liesbeth

Mooi product en snelle levering

Print is uitstekend en produkt naar wens