Monique Zaal

Snel.. netjes verpakt

Snel . Netjes verpakt

AT Garvi

Ik heb over het span van een aantal weken rustig mijn verjaardagskalender kunnen designen. Het was erg prettig dat het bestandje gespaard kon worden om een volgende keer verder te gaan. Er waren... Ik heb over het span van een aantal weken rustig mijn verjaardagskalender kunnen designen. Het was erg prettig dat het bestandje gespaard kon worden om een volgende keer verder te gaan. Er waren veel opties om uit de kiezen, de website in zijn geheel is zeer gebruikervriedelijk. Het product is compleet afgeleverd, alles is netjes afgedrukt. De levering was ook snel en probleemloos.

Frans Oorschot

Geweldig mooie afdrukken en heel snel geleverd volgens bevestiging na betaling

Foto’s uploaden gaat heel gemakkelijk en een erg aantrekkelijke prijs voor het afdrukken hiervan. Toppie!!!!!!!

Astrid Haans

Geweldig

snelle service en mooie producten

Denise

Snel verzonden mooie prijs kwaliteit

Petra Koene

Top kwaliteit

Monique Hamers Steins

Perfect

Goed product snelle levering

Kimberly verheyen

Ik vond het een fijne winkel

Willeke

Levering en afdrukkwaliteit foto’s zijn erg goed. Daarnaast is de hulpdesk ook zeer behulpzaam en denken goed mee. Alleen bij het grote topalbum die ik ook had besteld vond ik de foto op de voorkant... Levering en afdrukkwaliteit foto’s zijn erg goed. Daarnaast is de hulpdesk ook zeer behulpzaam en denken goed mee. Alleen bij het grote topalbum die ik ook had besteld vond ik de foto op de voorkant er niet zo mooi uitkomen, omdat het op leer was bedrukt. Misschien kunnen ze je hier meerdere keuzes in geven. Dat je ook kn kiezen uit een normale foto kaft of aangeven dat kwaliteit dan iets minder is.

Goede kwaliteit van afdrukken en