Goede snelle service
Niet-echt goedkoop

Beschrijf hier uw ervaring

Niet echt goedkoop maar door mooi losbladig systeem kan ik steeds kleinere aanvullingen maken voor mijn fotomap. Dat is prettig werken en makkelijk bijhouden van je fotoboek.
Voorkeur van mij...
Voorkeur van mij zou zijn om de paginaopmaak voorbeelden te wijzigen opdat ik dan zelf kan bepalen of een foto smaller of breder kan maken ( nu staan de verhoudingen vast)

Cees

Beschrijf hier uw ervaring

Mooie resultaten, zowel de boeken als de afdrukken

T. Kessens

Erg mooi resultaat, snel en betrouwbaar

Beschrijf hier uw ervaring

Niet goedkoop, maar Erg mooi resultaat, snel en betrouwbaar. Korting bij grotere bestellingen zou een mooie geste zijn!

Zijlstra

Scheve schaats wordt recht gezet ?

Beschrijf hier uw ervaring

Ik had ik een voucher besteld voor een fotoboek. Maar door de corona crisis is de vakantie niet geworden wat het was, je kunt natuurlijk weinig foto's maken van dagjes uit en zo. Ik had gevraagd om... Ik had ik een voucher besteld voor een fotoboek. Maar door de corona crisis is de vakantie niet geworden wat het was, je kunt natuurlijk weinig foto's maken van dagjes uit en zo. Ik had gevraagd om de voucher wat te mogen uitstellen. De strekking van de reactie was als volgt: het

Bedankt voor je bericht.
De kortingscodes van deze actie worden in principe niet verlengd.

Ik was not amused met deze mededeling. Zo'n voucher geeft je recht op een product, ik begrijp het nut van een geldigheidsduur wel, maar ga hier als bedrijf flexibel mee om Geld verdienen aan vouchers zonder iets te leveren is niet meer van deze tijd.

Gelukkig is fotoboeken.nl teruggekomen op hun besluit en heeft besloten om mijn code toch te verlengen. Compliment hiervoor!

En als ik een advies mag geven: Stuur voucher kopers regelmatig een bericht om ze over de voucher te informeren. Het is een relevante reden om met klanten in contact te treden. Misschien kun je ze aanreiken de voucher voor een ander (nieuw?) product te gebruiken. Pro- actief de mogelijkheid geven om de datum te verlengen zou helemaal een mooi staaltje marketing zijn. Ten slotte zou je ook nog de mogelijkheid kunnen bieden om een gedeelte van het bedrag retour te krijgen, waarbij er een reëel gedeelte van het bedrag wordt ingehouden voor reeds gemaakte kosten.

Luc Rooms

Af en toe de ik een bestelling.

Beschrijf hier uw ervaring

steeds een vlotte afhandelng en voor mij een perfecte afwerking. Heb al albums die meerdere jaren oud zijn en nog steeds 100 % OK. Prijs, kwaliteit zeker een aanrader.

Iris

Fotoboeken besteld

Beschrijf hier uw ervaring

Super kwaliteit en snelle levering

Astrid

Al jaren maak ik bij dit bedrijf mijn fotoboeken in allerlei formaten.
Altijd goede service. Duidelijke, vriendelijke en m.n. geduldige hulp bij telefonische vragen.

Beschrijf hier uw ervaring

- Mooie kwaliteit boeken. Gevarieerde keuze.
- Een heel fijn en werkzaam programma.
- Nodigt uit tot creativiteit!
- (Het tekstprogramma vind ik echter wat omslachtig werken. Graag...
- Mooie kwaliteit boeken. Gevarieerde keuze.
- Een heel fijn en werkzaam programma.
- Nodigt uit tot creativiteit!
- (Het tekstprogramma vind ik echter wat omslachtig werken. Graag zou ik een GROTE balk willen hebben waar ik eerst de tekst goed in kan typen om het vervolgens in het kader van de bladzijde te plaatsten. het is soms een gepriegel om fouten te verbeteren. Ik meen me te herinneren dat dit een aantal jaar geleden wel bestond.)
- Snelle (zeer verzorgde!) levering.
- Leuke aanbiedingen.

Jannet

Snelle levering en prima service!!

Beschrijf hier uw ervaring

Voor het eerst hier een fotoboek besteld. Heel mooi geworden, goede kwaliteit en op mooi papier gemaakt. Ik ben er heel blij mee! Iedereen aan te raden!

Linette van Eersel

Top

Beschrijf hier uw ervaring

Alles correct en nestjes en op Tijd.

Henriëtte

Bij vragen krijg je snel antwoord. Er is veel informatie op de site te vinden. De levering was binnen 1 week en netjes verpakt.

Beschrijf hier uw ervaring

Al meerdere keren een fotoboek XL besteld, ziet er super uit. Ook de bladen om je boek mee aan te vullen. Mooie kwaliteit en scherpe afdrukken.