Slijp

Zeer goeie kwaliteit fotoboeken

Beschrijf hier uw ervaring

Bezorging op tijd volgens afspraak

M. Manders

Meerdere jaren en meerdere fotoboeken gemaakt

Goede lay-out en afdrukken

Martin

Professioneel. Hoge kwaliteit fotoalbums.

Beschrijf hier uw ervaring

Snelle en correcte upload en levering fotobestellingen.

Schoof

Heb onlangs foto's af laten drukken maar de kwaliteit viel erg tegen. Anders dan de fotoboeken die ik regelmatig laat maken en waar ik erg tevreden over ben.
De foto's worden mat afgedrukt,...
De foto's worden mat afgedrukt, een andere, b.v. glans, mogelijkheid is er niet.
Het bedrijf heeft mijn klacht over de foto's naar behoren afgehandeld.

Beschrijf hier uw ervaring

Ik zou het bedrijf v.w.b. de fotoboeken zeer zeker aanbevelen. Losse foto's afdrukken zou ik niet doen.

Heel goed

Beschrijf hier uw ervaring

Goede en betaalbare producten. En als er toch iets niet goed is gegaan wordt het correct en snel opgelost

Super goed

Beschrijf hier uw ervaring

een foto album zelf maken is erg makkelijk. Er zijn veel opties om er elke keer wat persoonlijker te maken en iets leuks toe te voegen. Heldere communicatie, de levertijden prima en de beloftes... een foto album zelf maken is erg makkelijk. Er zijn veel opties om er elke keer wat persoonlijker te maken en iets leuks toe te voegen. Heldere communicatie, de levertijden prima en de beloftes worden nagekomen. Altijd op aangegeven ( of zelfs eerder) klaar en van top kwaliteit. Mogelijkheid om het zelf op te halen is voor mij ook super handig. Ik heb al een paar albums gemaakt. De eerste album was zo'n succes dat ik daarna nog meer heb gemaakt, voor verschillende gelegenheden. Kwaliteit, gemak en ook de korting van 25% maakten het voor mij aantrekkelijk om er meer te maken dan eigenlijk gepland.

Alleen maar positieve

Goede kwaliteit/ prijsverhouding.

Saskia

Ik maak mijn fotoboeken al jaren via Fotoboeken.nl en ben nog steeds tevreden.

Beschrijf hier uw ervaring

Overzichtelijk programma om mee te werken, goede afwerking en correcte levering.

J van der Maarel

Verschillende fotoboeken gemaakt

Beschrijf hier uw ervaring

Boeken zien er goed uit. Afwerking is netjes

Goede snelle service
Niet-echt goedkoop

Beschrijf hier uw ervaring

Niet echt goedkoop maar door mooi losbladig systeem kan ik steeds kleinere aanvullingen maken voor mijn fotomap. Dat is prettig werken en makkelijk bijhouden van je fotoboek.
Voorkeur van mij...
Voorkeur van mij zou zijn om de paginaopmaak voorbeelden te wijzigen opdat ik dan zelf kan bepalen of een foto smaller of breder kan maken ( nu staan de verhoudingen vast)