Martin

Hoge kwaliteit

Beschrijf hier uw ervaring

Fotoalbums worden op hoge kwaliteit afgedrukt. Snelle, acute levering. Software zeer flexibel.

m.van doorn

prima

Privé

Prima, goede kwaliteit albums en handige software

Redelijk snel geleverd

Ans van der Bijl

Ik ben zeer tevreden over de fotoboeken en de kwaliteit van de foto's. Ook de foto's die door fotoboeken worden aangegeven als van mindere kwaliteit.

Beschrijf hier uw ervaring

Ik vind het jammer dat er geen spellingcontrole in het systeem zit. Ook zou ik het op prijs stellen als de boeken digitaal te bestellen zouden zijn.

C.R. Rooijackers

Ik ben erg tevreden. Uw bedrijf houdt zich aan de afspraken en levert een goede kwaliteit fotoboeken. Met name over de gebruikte software ben ik erg blij. Deze stelt mij op een goede manier in staat... Ik ben erg tevreden. Uw bedrijf houdt zich aan de afspraken en levert een goede kwaliteit fotoboeken. Met name over de gebruikte software ben ik erg blij. Deze stelt mij op een goede manier in staat om de fotoboeken geheel naar eigen inzicht samen te stellen.

Zie hierboven.

J. Voerman

Meerdere boeken besteld, inmiddels 11 stuks met ringband. Liggend spriraalboek groot. Snel geleverd en goed verpakt.

Beschrijf hier uw ervaring

Wij zijn zeer tevreden over de kwaliteit van de boeken en het programma waarin de boeken tot stand komen. Van het laatste boek vinden wij de ringband aan de krappe kant waardoor het ombladeren niet... Wij zijn zeer tevreden over de kwaliteit van de boeken en het programma waarin de boeken tot stand komen. Van het laatste boek vinden wij de ringband aan de krappe kant waardoor het ombladeren niet soepel gaat. (60 pagina's)

Tony O'Connor

Fotoboeken were friendly and helpful, answering my questions about the photo-book creator quickly and helpfully.

Beschrijf hier uw ervaring

The end-result was completely perfect. Better than I imagined.

Dekker

Goed product

Wel duur

Isabelle Gavelle

Heel goed

Beschrijf hier uw ervaring

de site is gebruikersvriendelijk, de fotoboeken worden snel gemakt en opgestuurd

Ilse

Prima!