Hans

Al vele jaren bestellen wij onze fotoboeken bij Fotoboeken.nl

Beschrijf hier uw ervaring

Er is gebruiksvriendelijk met de software te werken

Lianne

Heel blij met de navulbare boeken in het assortiment!

Beschrijf hier uw ervaring

Zeer tevreden met de service, aanbod en kwaliteit van de fotoboeken. Wel prijzig. Na een zeer geslaagde vakantie zocht ik een fotoboek zonder vaste pagina's omdat ik geen idee had hoeveel pagina's... Zeer tevreden met de service, aanbod en kwaliteit van de fotoboeken. Wel prijzig. Na een zeer geslaagde vakantie zocht ik een fotoboek zonder vaste pagina's omdat ik geen idee had hoeveel pagina's ik nodig had. Foto's wilde ik los bestellen en inplakken i.p.v. op de pagina's gedrukt hebben. Tot mijn grote vreugde bied fotoboeken.nl navulbare boeken aan in een mooi vierkant formaat. Sindsdien maak ik voor verschillende fotoboeken hier gebruik van, tot nu toe zeer tevreden met ontvangen bestellingen.

Erik van Egmond

Beschrijf hier uw ervaring

Klacht die ik had over de kwaliteit van een door mij besteld fotoboek is naar behoren opgelost.

Paula

Altijd Top fotoboeken

Beschrijf hier uw ervaring

Ik maak dikke platliggende fotoboeken als herinnering voor mijn kinderen. Het programma werkt makkelijk en de boeken zijn echt super!

Chantal

Cmrj de Lange

Mooie boeken. Snelle levering

Goed verpakt.

fotoboeken

Eenvoudig te maken, snelle levering. Prima!

Beschrijf hier uw ervaring

eenvoudig te maken, snelle levering. Prima!

Willeke de Boer

Spijtig genoeg niet goed

Beschrijf hier uw ervaring

Met veel plezier het fotoalbum voor mijn kleindochter samengesteld. Maar enorm teleurgesteld over het teruggekregen album en met name over de kaft waar nog extra voor betaald moest worden ook. Op de... Met veel plezier het fotoalbum voor mijn kleindochter samengesteld. Maar enorm teleurgesteld over het teruggekregen album en met name over de kaft waar nog extra voor betaald moest worden ook. Op de foto, die ik voor de kaft had uitgekozen stond het woord hoera. Dit woord bleek voor de helft op het album verdwenen te zijn terwijl ik bij het samenstellen en de voorvertoning hier geen waarschuwing over kreeg. De, overigens vriendelijke, medewerkers wijzen dan op rode randen, waarbinnen de foto moet vallen maar die ik bij het samenstellen van het album niet gezien heb en blijven herhalen dat het aan mijn onachtzaamheid ligt terwijl ik blijf volhouden, dat een waarschuwing hiervoor vanuit het systeem had moeten komen. Ook werd ik erop gewezen dat er nu eenmaal geen garantieregeling bestaat.En als het nu om een goedkoop grapje ging, dan had ik het nog een keer laten afdrukken,maar een album van 70 euro laat je niet zo snel voor een tweede keer afdrukken.

Cmrj de Lange

C. van velden

Op 20 april jongstleden bestelde ik bij Fotoboeken.nl drie fotoboeken, tezamen een waarde van ruim zevenhonderd euro. Een week later werden de boeken bij mij thuis afgeleverd.
Direct...
Direct constateerde ik in twee boek ernstige productiefouten, zodanig ernstig dat de boeken opnieuw moesten worden vervaardigd. (GARANTIE)
De volgende dag, 29 april, vroeg in de ochtend, heb ik de Klantenservice van Fotoboeken.nl gebeld om de problemen te bespreken. De medewerker die mij te woord stond begreep mij volkomen en zegde zonder meer toe dat de twee gemankeerde boeken opnieuw zouden worden vervaardigd.
Hij ging direct, zo zei hij, een ‘herstelopdracht’ aan de productieafdeling in Almere sturen.
Ik dacht: Dat is gelukkig geregeld.
Vervolgens vernam ik lange tijd niets.
Ik had vooralsnog alle vertrouwen in een goede afloop. Sterker nog: tussentijds, op 3 mei, deed ik een nieuwe bestelling van twee nieuwe boeken bij hen. Waarde deze keer: ruim tweehonderd euro.
(Inmiddels had ik voor bijna DUIZEND EURO aan bestellingen bij hen gedaan. Dan ben je toch een goede klant. Zou je denken…)
Tien dagen later kwam het verklarende telefoontje van de hoogste baas. zij, de medewerkers van Fotoboeken.nl, hadden die gehele, lange tijd nodig gehad om tot de beslissing te komen dat men de twee boeken NIET gingen herdrukken!!!! Absoluut geen denken aan!!! Viel niet meer over te praten. De inhoud van de boeken vond men té schokkend. Juridisch gezien een schandalig en volkomen verwerpelijk besluit!
Na een pittige discussie kwamen hij en ik door de telefoon tot een schikking: Ik zou de gebrekkige boeken houden, zij gingen niet over tot een corrigerende herdruk en ik zou 25 procent korting krijgen over de twee bewuste boeken.
Zo’n mondelinge afspraak is bindend en ik dacht, teleurgesteld, dat hiermee de kous af was. Niets bleek minder waar.
Inmiddels zat ik angstvallig te wachten op mijn twee nieuwe boeken. Ook die kwamen maar niet en ik werd ongerust. Klantenservice hierover gebeld. Er zouden productieproblemen zijn geweest, werd mij verteld. Maar met een dag of vijf, zes zouden ze worden geleverd.
Ook die tijd verstreek ruimschoots en ik belde opnieuw de klantenservice. Wederom werd melding gemaakt van productieproblemen, Inhoudelijk was deze verklaring anders en in strijd met de verklaring van een week eerder. Maar de boeken zouden binnen een paar dagen afgeleverd worden.

En inderdaad, drie dagen later, op 19 mei (zestien dagen na de datum van bestellen!) werden de pakketjes bij mij thuis afgeleverd.
Meteen zag ik dat ook van deze twee nieuwe boeken één een ernstige productiefout vertoonde.
Wat te doen?
Zelf maar oplossen mijn wat lijm en plakwerk besloot ik. Immers: ik wilde niets meer met Fotoboeken.nl te maken hebben.
Heb ik hen tot mijn grote spijt wederom gematst!!!!!

Nu zit ik met drie gemankeerde boeken en ben ik een hoop geld armer.
De schamele korting van 114 euro voelt als geen enkele troost.
De gehele affaire heeft mij bovendien uitermate veel stress gegeven.

Kort samengevat:
De kwaliteit van de producten van Fotoboeken.nl is ronduit slecht!
Er is geen sprake van enige service!
Fotoboeken.nl geeft geen garantie en komt zodoende zijn plichten niet na!
De werknemers van Fotoboeken. nl hebben meer te vertellen dan de werkgever. Er is daar sprake van de omgekeerde wereld!

Het moge duidelijk zijn dat ik nimmer meer zaken wens te doen met hen.
Dat vinden zij vast niet erg; want ik sta bij hen toch te boek als ‘Persona Non Grata’.

Direct...
Ik dacht: Dat is gelukkig geregeld.
Vervolgens vernam ik lange tijd niets.

Wat te doen?
Heb ik hen tot mijn grote spijt wederom gematst!!!!!

Nu zit ik met drie gemankeerde boeken en ben ik een hoop geld armer.
De schamele korting van 114 euro voelt als geen enkele troost.
De gehele affaire heeft mij bovendien uitermate veel stress gegeven.

Kort samengevat:
De kwaliteit van de producten van Fotoboeken.nl is ronduit slecht!
Er is geen sprake van enige service!
Fotoboeken.nl geeft geen garantie en komt zodoende zijn plichten niet na!

Het moge duidelijk zijn dat ik nimmer meer zaken wens te doen met hen.

Reactie Fotoboeken.nl:

Uiteraard vinden we het spijtig om te horen dat je niet tevreden bent met onze service.
Zoals aangegeven bevatten de eerste bestellingen dusdanig schokkende beelden, dat wij er als bedrijf voor kiezen om deze niet (nogmaals) te produceren. Gezien de samenloop van omstandigheden en hetgeen reeds geleverd is, vinden we de compensatie in verhouding staan tot de gebreken en dat hebben we ons inziens telefonisch ook in alle redelijkheid besproken. Van ons aanbod voor volledige restitutie bij het retour sturen van de boeken wenste je geen gebruik te maken.
Voor wat betreft de later geleverde boeken geldt uiteraard dat we deze graag voor je herstellen; stuur even een bericht aan onze klantenservice en dan helpen we je alsnog verder. Door een storing in onze productie voor boeken met hoogglans coating was de levertijd inderdaad langer dan normaal, waarvoor onze excuses. De storing is afgelopen week verholpen en de levertijden zijn weer normaal.