Knockaert

1woord:++TOP++
1woord:++TOP++
het samenstellen van het foto-album,de kwaliteit,de prijs,de levering,... allemaal even goed! Hier heb je geen ingewikkelde software nodig om uw album te maken,alles is even simpel!Zeker aan te raden! En voor een héél mooie prijs!

José Winkel

Goede snelle service
Helaas was van de laatste pagina een stukje papier uitgescheurd. Dit was jammer.

De kwaliteit en de service zijn geweldig! De sprankelende kleuren spatten van de pagina's af!

Aleksandra Szrejder

Zeer professioneel gemaakt en super snelle service. Echt een aanrader !!!

Het mij geleverde fotoalbum bevatte 5 lege pagina's, terwijl ik alle pagina's v.t.v. volledig vulde.

Reactie Fotoalbum.nl:

Bedankt voor uw bericht.
Bedankt voor uw bericht.
Uw fotoalbum wordt exact zo afgedrukt zoals opgemaakt in het fotoprogramma. U heeft hierin een aantal pagina’s blanco gelaten, waardoor deze dus ook niet gedrukt zijn met foto’s.
Ik heb uw een voorstel gestuurd en ik hoor graag of u nog gebruik wilt maken van dit aanbod.
Team Fotoalbum.nl

De fotobladen zijn te dik
Het boek is niet goed ingebonden Laat vlug los

Reactie Fotoalbum.nl:

Goedemorgen,
Jammer om te horen dat u niet tevreden bent over het fotoalbum.
Goedemorgen,
Jammer om te horen dat u niet tevreden bent over het fotoalbum.
Het is uiteraard niet de bedoeling dat pagina’s loslaten en ik wil er daarom graag voor zorgen dat u een album ontvangt waar u 100% tevreden over bent.
Ik heb contact met u opgenomen en ik hoor graag van u!
Team Fotoalbum.nl

Werken zeer correct
bij vragen antwoorden ze snel op mail
goede kwaliteit

Alexandra

Snelle service, mooie kwaliteit echt een aanrader !!!

Snelle levering, goede kwaliteit van de fotoboeken. Werd in twee delen geleverd.
Vraag bij klantenservice neergelegd op vrijdag, kwamen ze maandag netjes op terug.
Al met al, zeer...
Al met al, zeer tevreden!

Goede , snelle levering.