Selina

Een makkelijk editor. Je kan het product opslaan en volgende ermee verder. Zelf tijdens oud en nieuw kreeg ik de bestelling binnen 2dagen. Ben al met het volgende album bezig dus een echt aanbeveling!

Mau

Prachtige snelle levering met kwaliteit uitvoering

Zeer tevreden, mooie afdrukken, snelle levering !

Perfect. Fotoboek kwam dag later dan gepland. Dit werd netjes gemeld.

Duidelijk programma, snelle correcte verwerking en verzending.
Prima prijs!

Esther

Positief. Kunnen nog wel wat mogelijkheden bij. Zoals achtergronden en standaard foto kaders per pagina ipv per 2. En losse kaders welke je weer kan kopiëren zodat je gelijke kaders krijgt. En... Positief. Kunnen nog wel wat mogelijkheden bij. Zoals achtergronden en standaard foto kaders per pagina ipv per 2. En losse kaders welke je weer kan kopiëren zodat je gelijke kaders krijgt. En foto's wisselen van het ene kader naar het andere kader.

ER

3x besteld tot nu toe tevreden

V. G.

Conform afspraken en aanzeggingen het product geleverd waarvoor complimenten. Het eindproduct, een A5 album zag er nog beter uit dan verwacht. We zijn erg blij met de mooie herinnering aan onze... Conform afspraken en aanzeggingen het product geleverd waarvoor complimenten. Het eindproduct, een A5 album zag er nog beter uit dan verwacht. We zijn erg blij met de mooie herinnering aan onze eerste vakantie samen met mijn vrouw.

Edyta

The album looks just awesome! Better than expected. But "additional page" could be cheaper..

Annelies van den heuvel

Snelle levering en een mooi product. Ondanks dat de resolutie niet zo hoog was en aangegeven was dat het resultaat niet mooi zou zijn, super mooie posters.