Corine Foppen

Onlangs heb ik een fotocollage op aluminium besteld bij Fotoopaluminium.nl. Bij de opmaak koos ik voor fotocontrole om zeker te zijn dat het resultaat goed zou zijn. Helaas waren de foto’s allemaal... Onlangs heb ik een fotocollage op aluminium besteld bij Fotoopaluminium.nl. Bij de opmaak koos ik voor fotocontrole om zeker te zijn dat het resultaat goed zou zijn. Helaas waren de foto’s allemaal onscherp. Een mail naar de klantenservice gedaan. Hierop kwam snel reactie. Ik mocht de foto’s opnieuw insturen en er werd meteen een nieuwe collage voor me gemaakt. Een paar dagen later ontving ik een haarscherpe Fotocollage. Super goede service!!

Snelle reactie en afwikkeling van de klacht. Erg klantvriendelijk

Remco

Een foto printen op aluminium, het lijkt zo mooi en duurzaam. Het resultaat echter is om van te janken zo slecht. Delen van de foto worden niet eens geprint omdat dat transparant zou zijn, dus zie... Een foto printen op aluminium, het lijkt zo mooi en duurzaam. Het resultaat echter is om van te janken zo slecht. Delen van de foto worden niet eens geprint omdat dat transparant zou zijn, dus zie je 't aluminium er doorheen.

Ik wil FoA niet direct afschrijven, maar ik zou ze zeker niet aan anderen aanbevelen. Ik heb 48 euro weggegooid in ieder geval. Zonde.

Hun sterke punt is dat ze mensen teleurstellen

Hopelijk verbeteren ze hun diensten en luisteren wat meer naar de klanten

Sylvia Arts

Fantastisch! Ik had een bestelling geplaatst en kreeg hem snel in huis maar .... de foto stond in de linker bovenhoek en de rest van het paneel was leeg. Natuurlijk ook een fout van mezelf, maar... Fantastisch! Ik had een bestelling geplaatst en kreeg hem snel in huis maar .... de foto stond in de linker bovenhoek en de rest van het paneel was leeg. Natuurlijk ook een fout van mezelf, maar omdat ik dit niet online kon aanpassen dacht ik dat het in orde was. Nee dus, snel contact opgenomen via de mail en het probleem werd snel opgelost en kreeg kosteloos een andere. Ze hebben zelfs de foto iets lichter gemaakt voor me, super service!

Luisteren en lossen het probleem gewoon op!

Misschien een tip: als iemand een bestelling doet zoals bij mij gebeurt is. Dus de foto in een hoek en de rest van het paneel leeg, om contact op te nemen met de klant of dit wel de bedoeling is.

K goedhart

Niet te bereiken en geen foto alleen ophangsysteem.

niks

leveren en bereikbaar zijn

Nicastro Patricia

Waar blijft mijn levering

ze bieden mooie dingen aan

sneller leveren, beter communiceren, betere bereikbaarheid, communicatie omtrent uitstel levering

a van duijn

net mijn vergroting van 30 x 40 ontvangen en het resultaat is zeer slecht het bestand van 10 mb groot levert een zeer slecht en korrelig resultaat had er veel meer van verwacht

mooie website

kwaliteit

Anja Janssen

Heel behulpzaam en vriendelijke mensen

Maaike van Steen

Foto’s op aluminium besteld; zaten roze strepen op. Gemaild en kreeg direct antwoord en paar dagen later nieuwe foto’s op aluminium geleverd. Top geregeld!

Direct antwoord en actie

J. Feikes de Groot

Zeer goed ! na foutje in de bestelling werd dit onder garantie opnieuw geleverd ! Ouderwetse garantie, klasse ! Eerder ook 60 x 40 geborsteld alu foto besteld, ziet er prachtig uit en snel geleverd.... Zeer goed ! na foutje in de bestelling werd dit onder garantie opnieuw geleverd ! Ouderwetse garantie, klasse ! Eerder ook 60 x 40 geborsteld alu foto besteld, ziet er prachtig uit en snel geleverd. Een aanrader voor iedereen die een mooie foto nog mooier wil maken en wil vereeuwigen, voor aan de muur.

goede prijs, uitstekende kwaliteit en snel geleverd

ik zou het niet weten

Ingrid

Na wat mailcontact over een klacht over kleurverschil , ging foto op aluminium net zo lang door tot de klacht kosteloos verholpen was. Superservice en duidelijkheid, hebben tot een supermooi... Na wat mailcontact over een klacht over kleurverschil , ging foto op aluminium net zo lang door tot de klacht kosteloos verholpen was. Superservice en duidelijkheid, hebben tot een supermooi resultaat geleid.

Service, nemen je klacht serieus.

Nee, top zaak!!!