8.5/10

R. Van Nunen

Goede prijs, snelle levering. Helaas was het beschadigd geraakt met leveren. Klachtformulier ingevuld en op zondag een reactie dat een nieuwe in 2 werkdagen geleverd word.

Snelle levering, goede prijs

Ophang materiaal al monteren

Levering binnen 24 uur
Prachtig resultaat.
Aanrader als je een persoonlijk cadeautje zoekt

Goede service, snelle levering

Henry woppie

Top kwaliteit en snelle levering.
Prijs kwaliteit verhouding is heel goed

Makkelijke site

Stan Geurts

Een print op als besteld van 1.80 bij 1.20. Was eerst wat onzeker of dit wel goed zou gaan lukken nou....al mijn verbazing overtroffen.... GEWELDIG. Ook vriendelijke mensen aan de telefoon. Top.

bezorging zou misschien iets duidelijker kunnen zijn maar waarschijnlijk lag dat aan het grote formaat.

Jeroen Stoffels

Fantastische service en snel geregeld

Wij hebben zonder dat we er om hebben moeten vragen een nieuwe foto op aluminium gekregen.
Echt top service.....bedankt!

Ga zo door...

Kuijpers

Prima service, gebruikersvriendelijk en snelle levering.

Zie boven

John

De foto’s zijn prachtig afgedrukt.

Mooie overzichtelijke website

Lever alle doeken met eigen koerier. En laat voorbeelden zien van de bestelde foto’s bij het besteloverzicht. Er is tot 2x toe een foto verkeerd afgedrukt. En de doos is via DHL beschadigd geleverd.

Petra Lamberts-Blind

Tja, wat zal ik zeggen. Ik ging van de beoordelingen uit toen ik mijn bestelling plaatste, maar ik weet niet of ik het nog een derde keer zou doen. Mijn eerste bestelling ging over 3 foto’s die ik...

Check of de prijzen wel kloppen, want als ik niet toevallig twee verschillende maten had besteld had ik er ook nooit achtergekomen dat ik voor de 40 x 40 cm € 1,50 teveel betaalde voor het ophangsysteem.

Binnen enkele dagen ontving ik mijn product, helaas zat er een kras op. Kan gebeuren natuurlijk. Ik heb er een foto van gemaakt en naar de klantenservice gestuurd, en ik kreeg direct reactie dat ze...

Goed dat eerst gecontroleerd wordt of de foto van voldoende kwaliteit is.

Nvt.

De ingestuurde foto stond er niet helemaal op. Belangrijk detail rechts stond er niet op. Wellicht had dit te maken met de afmeting?????