Ingrid

Na wat mailcontact over een klacht over kleurverschil , ging foto op aluminium net zo lang door tot de klacht kosteloos verholpen was. Superservice en duidelijkheid, hebben tot een supermooi... Na wat mailcontact over een klacht over kleurverschil , ging foto op aluminium net zo lang door tot de klacht kosteloos verholpen was. Superservice en duidelijkheid, hebben tot een supermooi resultaat geleid.

Service, nemen je klacht serieus.

Nee, top zaak!!!

René

Prachtig resultaat. Foto mooi afgedrukt 120x80 cm voor buiten.

Afdrukken

Blind ophangsysteem meteen monteren voor die prijs. Werd apart geleverd. En communicatie over leveringsdatum is slecht. Lange(ere) levertijd en tot niets horen.

Renee Janssen

Van onze dochter hebben wij een een groot portret laten printen op aluminium! En het resultaat was echt mega gaaf!

prijs kwaliteit, service en snelheid! alles dus!

niks!

R. Makkinga

Prima service en snelle levering. Een foutje van ons zelf hebben zij voor ons opgelost. Met dit bedrijf doen we de volgende keer weer graag zaken!

Erg klantgericht

Vooral zo doorgaan

Jan Nouse

Foto op aluminium was voor mij een onbekend product. Ik was voornemens om een grote afdruk 150x100 cm op canvas tot doe tot ik getipt werd over een afdruk op aluminium. Via Google bij Foto op... Foto op aluminium was voor mij een onbekend product. Ik was voornemens om een grote afdruk 150x100 cm op canvas tot doe tot ik getipt werd over een afdruk op aluminium. Via Google bij Foto op Aluminium terechtgekomen en op geborsteld aluminium zijn mijn stoutste verwachtingen overtroffen. Een prachtig resultaat en zeer tevreden over de snelle levering.

Prachtig product van een hoge kwaliteit

Advies verstrekking betreffende de toepassing van beste van ophang mogelijkheden in relatie met de grote van de afmetingen.

Smets Myriam

Zeer vlotte levering, in huis na 3 dagen? het resultaat is prachtig, top gedaan en heel tevreden, blij verrast over het mooie resultaat! Een aanrader!

Vlotte levering, top product!

Geen commentaar

José Boerstal

Een hele en fijne service en een super snelle levering. Zeker voor herhaling vatbaar ??

Duidelijke foto

Eigenlijk geen verbeterpunt

Hazewinkel

Zeer goed ervaren, snelle levering en goed verpakt! De foto op aluminium ziet er fantastisch uit. Ik ben blij!

Overzicht en snelle levering

...?

Paula Stam

Eerste keer besteld bij foto op aluminium. Maar wat een sieraad nu in onze slaapkamer. Mooie grote foto op aluminium van zonsondergang . Elke avond voor het slapen gaan en bij ontwaken.....de... Eerste keer besteld bij foto op aluminium. Maar wat een sieraad nu in onze slaapkamer. Mooie grote foto op aluminium van zonsondergang . Elke avond voor het slapen gaan en bij ontwaken.....de zonsondergang op Terschelling. Mooie vakantie met mooie herinnering aan de muur! Bedankt!

Kwaliteit, prijs !

Kan ik niet bedenken

sandra van der graaf

We zijn heel tevreden met de afhandeling van een foto die licht was beschadigd toen we die ontvingen. Met een foto van het defect, werd snel geregeld dat wij een nieuwe foto ontvingen. Prima! We zijn heel tevreden met de afhandeling van een foto die licht was beschadigd toen we die ontvingen. Met een foto van het defect, werd snel geregeld dat wij een nieuwe foto ontvingen. Prima!
Kwaliteit van de foto is ook goed.

snelle afhandeling

niet