Theo Kanters

Duidelijke site, snelle bevestiging van opdracht en snelle levering

goed

E.H. van der Stelt-Keijzer

Onze ervaring is goed. Je kan altijd bellen en je vraag wordt uitstekend beantwoord wij zíjn zeer tevreden dat waarderen wij en gaan voor foto Jos Droog

Uw ervaring

Snelle levering en goede kwaliteit

Margriet de Mots

Ik was op zoek naar een mooie foto puzzel en kwam online bij Jos Droog terecht.

Uw ervaring

Het was eenvoudig om de houten puzzel zo samen te stellen en deze vervolgens te bestellen. Het product zag er kwalitatief zeer hoogwaardig uit en werd bovendien snel geleverd.

Marcella van Kraaij

Advies zoals het hoort

Uw ervaring

Ik had online een bestelling gedaan. Jos belde me daarna terug met een advies. Uiteindelijk ervoor gekozen om met de litho naar zijn zaak te gaan, alwaar wij samen de juiste lijst en passe-partout... Ik had online een bestelling gedaan. Jos belde me daarna terug met een advies. Uiteindelijk ervoor gekozen om met de litho naar zijn zaak te gaan, alwaar wij samen de juiste lijst en passe-partout hebben geselecteerd.

Resultaat is geweldig. Veel beter dan wat ik aanvankelijk dacht online te bestellen. De passie, vakkennis en vooral ook zijn streven om de beste service voor zijn klanten te kunnen leveren maakte het een mooie ervaring. Zeer gewaardeerd en aanbevelingswaardig.

wally van bijsterveldt

Steeds dezelfde aardige man

Uw ervaring

super goed, gezellig, vertrouwd.

Monique Smetsers

Mooie onderzetters

Uw ervaring

snelle levering, keurig verpakt en erg goede communicatie.

Kelly Wiggers

Redelijke levering tijdens de laatste maand van het jaar en goede communicatie wat betreft ophalen/thuis bezorgen.

Uw ervaring

Goede communicatie met de klant. Product ziet er na behoren prachtig uit.

LUDO DEVUE

Super snelle levering, goede prijs en kwaliteit.

Uw ervaring

Aan te bevelen, zeker een naar het web gaan van Jos.

Emmy Boosten

Heel erg tevreden

Uw ervaring

Mijn ervaring is zeer goed

Ad de Graaf

We komen al jaren bij Jos Droog, dit geeft al aan dat wij zeer te vrede zijn met de diensten die hij aanbied.

Uw ervaring

Wij plaatsten er recent een kleine orde, en hadden een vraag over een fotoshoot.
Hij nam er ruimschoots de tijd voor, gaf de mogelijkheden door en een prijs opgave.
Geheel vrijblijvend,...
Geheel vrijblijvend, klant vriendelijk als altijd.