8.2/10
8.2/10

Nancy

Bedrijfsplaatje laten maken

Hele overzichtelijke website met makkelijke tools om je ontwerp te maken

Cees

Fantastische klantenservice. Nadat ikzelf een fout had gemaakt bij de bestelling (sepia afwerking aangekruist) kon dit niet meer worden gecorrigeerd in het productieproces, hoewel ik een dag later... Fantastische klantenservice. Nadat ikzelf een fout had gemaakt bij de bestelling (sepia afwerking aangekruist) kon dit niet meer worden gecorrigeerd in het productieproces, hoewel ik een dag later na bestelling hierover contact opnam. Na overleg mocht ik een nieuwe bestelling doen via overboeking zonder te betalen en kon ik alsnog de goede kleur reproductie ontvangen.

Snelle interactie en ook snelle levering van goede kwaliteit.

Geen tips

Marit

Fantastische klantenservice en super tevreden met het eindresultaat. Zelfs in decemberdrukte prima te bereiken. Ik raad dit bedrijf zeker aan als je een mooie foto op aluminium aan je muur wilt. We... Fantastische klantenservice en super tevreden met het eindresultaat. Zelfs in decemberdrukte prima te bereiken. Ik raad dit bedrijf zeker aan als je een mooie foto op aluminium aan je muur wilt. We komen hier zeker terug voor een volgende bestelling.

Goede klantenservice. Meedenken. Goede verhouding prijs/kwaliteit. En prachtig eindresultaat.

Die kan ik zo gauw niet bedenken.

Corine Foppen

Onlangs heb ik een fotocollage op aluminium besteld bij Fotoopaluminium.nl. Bij de opmaak koos ik voor fotocontrole om zeker te zijn dat het resultaat goed zou zijn. Helaas waren de foto’s allemaal... Onlangs heb ik een fotocollage op aluminium besteld bij Fotoopaluminium.nl. Bij de opmaak koos ik voor fotocontrole om zeker te zijn dat het resultaat goed zou zijn. Helaas waren de foto’s allemaal onscherp. Een mail naar de klantenservice gedaan. Hierop kwam snel reactie. Ik mocht de foto’s opnieuw insturen en er werd meteen een nieuwe collage voor me gemaakt. Een paar dagen later ontving ik een haarscherpe Fotocollage. Super goede service!!

Snelle reactie en afwikkeling van de klacht. Erg klantvriendelijk

Remco

Een foto printen op aluminium, het lijkt zo mooi en duurzaam. Het resultaat echter is om van te janken zo slecht. Delen van de foto worden niet eens geprint omdat dat transparant zou zijn, dus zie... Een foto printen op aluminium, het lijkt zo mooi en duurzaam. Het resultaat echter is om van te janken zo slecht. Delen van de foto worden niet eens geprint omdat dat transparant zou zijn, dus zie je 't aluminium er doorheen.

Ik wil FoA niet direct afschrijven, maar ik zou ze zeker niet aan anderen aanbevelen. Ik heb 48 euro weggegooid in ieder geval. Zonde.

Hun sterke punt is dat ze mensen teleurstellen

Hopelijk verbeteren ze hun diensten en luisteren wat meer naar de klanten

Sylvia Arts

Fantastisch! Ik had een bestelling geplaatst en kreeg hem snel in huis maar .... de foto stond in de linker bovenhoek en de rest van het paneel was leeg. Natuurlijk ook een fout van mezelf, maar... Fantastisch! Ik had een bestelling geplaatst en kreeg hem snel in huis maar .... de foto stond in de linker bovenhoek en de rest van het paneel was leeg. Natuurlijk ook een fout van mezelf, maar omdat ik dit niet online kon aanpassen dacht ik dat het in orde was. Nee dus, snel contact opgenomen via de mail en het probleem werd snel opgelost en kreeg kosteloos een andere. Ze hebben zelfs de foto iets lichter gemaakt voor me, super service!

Luisteren en lossen het probleem gewoon op!

Misschien een tip: als iemand een bestelling doet zoals bij mij gebeurt is. Dus de foto in een hoek en de rest van het paneel leeg, om contact op te nemen met de klant of dit wel de bedoeling is.

K goedhart

Niet te bereiken en geen foto alleen ophangsysteem.

niks

leveren en bereikbaar zijn

Nicastro Patricia

Waar blijft mijn levering

ze bieden mooie dingen aan

sneller leveren, beter communiceren, betere bereikbaarheid, communicatie omtrent uitstel levering

a van duijn

net mijn vergroting van 30 x 40 ontvangen en het resultaat is zeer slecht het bestand van 10 mb groot levert een zeer slecht en korrelig resultaat had er veel meer van verwacht

mooie website

kwaliteit

Anja Janssen

Heel behulpzaam en vriendelijke mensen