Toon van Meel

Na de bestelling van onze ipad, is alles volgens afspraak verlopen. Het is wel even wennen, maar het is ook onze eerste ipad, maar het gaat steeds soepeler

Johan Van der Hasselt

Directe en correcte toelichtingen op mijn vraag (telefonisch en via mail)

Marco Laponder

Super snel geleverd en ook prima in orde

Van der loo

Mijn zoon heeft een iPhone daar gekocht. Bij aankomst blijkt dat er geen officiële batterij in zit dus je kunt de status van de batterij niet controleren hoe goed die nog is. Ook doet de microfoon... Mijn zoon heeft een iPhone daar gekocht. Bij aankomst blijkt dat er geen officiële batterij in zit dus je kunt de status van de batterij niet controleren hoe goed die nog is. Ook doet de microfoon het niet altijd soms wel soms goed. Deze twee zaken voorgelegd via de app. Waarop ik alleen antwoord krijg over de batterij. Een bericht teruggestuurd voor de microfoon. Nu bijna een week later en nog geen reactie. Ik weet dus nog niet of de service helemaal goed gaat zijn.

Mary Romijn

Mijn mac book pro voldoet aan al mijn verwachtingen. 's Avonds heb ik hem besteld en de volgende dag werd hij, stevig verpakt, al bezorgd. Met alleen aan de buitenkant een heel klein krasje op het... Mijn mac book pro voldoet aan al mijn verwachtingen. 's Avonds heb ik hem besteld en de volgende dag werd hij, stevig verpakt, al bezorgd. Met alleen aan de buitenkant een heel klein krasje op het deksel is nauwelijks te zien dat hij gebruikt is. Prima service!