VIctor Smaal

Prima ervaring, voor het eerst een bestelling gedaan en deze goed ontvangen.

Overzichtelijke website, ik was niet bekend met het bedrijf maar deze werd genoemd op de site van Fixables

Theo

Tot nu toe heel correct.

Nog niet gevonden, dit was de 1e keer.

Tot nu heel goed

Wette

Heel goede ervaring

Snelle levering, duidelijke website, prima produkt

Correct

A grade moet dan ook A grade zijn

snel en efficiënt

Cobien

Via Google heb ik jullie bedrijf gevonden en het aanbod en de prijzen zijn goed.
De productinformatie is erg duidelijke en uitgebreid.

Ik zou het niet weten, ik heb geen hulp nodig gehad via de chat. Alles was duidelijk voor mij.

Jullie site is er overzichtelijk en helder, info over de producten is goed en volledig.
Super snelle levering.

Overzichtelijke website, je wordt goed op de hoogte gehouden van je bestelling . Pakketje is netjes ingepakt en op tijd afgeleverd .

Een 1 woord: GEWELDIG!

Eigenlijk maar 1 ding: Je kunt op de pagina's met producten (na toepassen filters) niet zien of een product uitverkocht/op voorraad is. Dat zie je pas bij het aanklikken naar de eigenlijk productpagina toe. Dat is verwarrend en beetje irritant

Zeker: na bijna 2 jaar laat de accu van mijn iPhone sterk te wensen over. Deze wordt gratis vervangen en ongevraagd zit er ook een nieuw display op. Totaal kosteloos. Voor ons de reden om zonder twijfel de volgende refurbished iPhone meteen weer bij Forza te kopen!

Snel, kwaliteit

Alles in orde

Groot aanbod

Aanschaf Macbook Pro. Precies geleverd.