Inge Reichman

Ik had mijn Macbook Pro in 2 dagen tijd geleverd in Portugal vanuit Nederland. Nu 2 maanden later nog steeds erg blij met mijn aankoop.

Jean-Paul Stijnen

Hij doet het goed en ben tevreden voor het geen waar ik een telefoon voor nodig heb.en hij was ook optijd binnen gr J-P

Harry van Wijnen

Forza heeft mij verrast door een buitengewoon snelle respons op de vragen die ik niet eens zelf, maar mijn dochter heb laten stellen. En via die indirecte lijn heb ik de stellige indruk van grote... Forza heeft mij verrast door een buitengewoon snelle respons op de vragen die ik niet eens zelf, maar mijn dochter heb laten stellen. En via die indirecte lijn heb ik de stellige indruk van grote efficiency gekregen. Die indruk werd verder versterkt toen ik na de ontvangst van het bestelde apparaat (een zo goed als nieuwe 'opgepoetste' Apple i-phone) reclameerde, dat de aangekondigde nevenleverantie van een hoes niet in de doos bleek te zitten. Binnen een uur uitgebreide excuses en de ruimhartige toezegging van onmiddellijke nazending. Hetgeen binnen een dag gebeurde.
Mijn positieve indruk is dus gebaseerd op een zeer positieve ervaring.

Met vriendelijke groeten,

Harry van Wijnen,
(tevreden klant)
Vossiusstraat 65,
1071 AK Amsterdam

E.J.C. SCHOT

Snelle levering en goed verpakt.
Voldoet geheel aan de verwachting.
Voor die 3 jaar garantie kan beter bi Forza kopen dan een nieuwe.
Bedankt.

Cox Bosma

Super snelle levering, keurig verpakt en het toestel ziet er als nieuw uit. Echt top!