J.E. (Edo) van Leersum

Gemaakte afspraken zijn keurig nagekomen. Toestel dat geleverd is vertoont geen mankementen en ziet er keurig uit. Als nieuw

George Ophuis

Goed website, overzichtelijk en snelle levering.

de bock

Nadat de reparatie van de ipad mislukt was, bleek die bij het terugzenden om opnieuw te repareren beschadigd, waardoor we van Forza refurbished te horen kregen dat ze die niet meer konden repareren.... Nadat de reparatie van de ipad mislukt was, bleek die bij het terugzenden om opnieuw te repareren beschadigd, waardoor we van Forza refurbished te horen kregen dat ze die niet meer konden repareren. Case closed. Aankoop 440 € + mislukte reparatie 219 € = weggegooid geld.

Beste Cedric,
Beste Cedric,
Zoals eerder al met je besproken, helaas valt het toestel wat je ons hebt geretourneerd buiten garantie omdat het is verbogen. Hierdoor kunnen we het helaas niet in behandeling nemen en repareren, anders hadden we dat graag voor je gedaan. Het toestel is inderdaad eerder buiten garantie gerepareerd tegen een betaling. 2 maanden later gaf je aan dat het probleem weer terug was, echter stuurde je het toestel op met veel schade en een verbuiging. We vinden het jammer dat we je niet verder kunnen helpen, maar toestellen met dergelijke schade vallen buiten garantie.

Merijn

Forza kijkt anders naar gebruikssporen dan ik. Wat zij licht gebruikt noemen lijkt mij intensief gebruikt. Refurbished blijkt in de praktijk vooral veel gedoe.

Beste Merijn,
Beste Merijn,
We hebben elkaar via de mail gesproken. Jammer om te horen dat het toestel iets meer gebruikssporen had dan verwacht! We hebben je aangeboden het toestel op onze kosten om te ruilen, of door middel van een kleine terugbetaling je tegemoet te komen. Helaas konden we je hier niet tevreden mee stellen en gaf je aan het aankoopbedrag liever terug te ontvangen. Dit is bij ons in orde gemaakt nadat we het toestel terug hebben ontvangen van je, en het bedrag zal snel weer bij je op de rekening staan.
Je gaf ook aan dat je niet tevreden was over de klachtafhandeling en het moeizaam retourneren. Hier kan ik niet in meegaan, we hebben je snel geantwoord en omruiling en coulance als extra opties aangeboden. Toen je aangaf liever een terugbetaling te krijgen hebben we dit meteen geaccepteerd en je daar instructies voor gedeeld. Je feedback over het retourformulier zal ik wel delen zodat we hier naar kunnen kijken.
We vinden het jammer dat we je niet hebben mogen helpen met een omruiling! Het liefst hadden we je natuurlijk een toestel bezorgd waar je tevreden over was, zoals we dat normaal ook doen. In ieder geval bedankt voor de mailwisseling, en je uitleg. Wel jammer dat je nu namens twee verschillende orders (in Dec en Jan) een review hebt achtergelaten voor 1 toestel, terwijl je met de order van Dec geen problemen hebt en deze ook niet hebt geretourneerd.
Groet,

Jan van de liefvoort

Niet naar wens

Beste Jan,
Beste Jan,
We hebben elkaar via de mail gesproken, en je hebt ook met onze klantenservice contact gehad. Het is jammer dat er een issue met je toestel was! Helaas zijn er bij uitzondering soms toestellen die onze hardware, software en fysieke testen goed doorkomen, en op een later moment toch een issue geven. Gelukkig komt dit niet vaak voor. We hadden het toestel graag voor je omgeruild om het op te lossen. Je hebt gekozen voor een terugbetaling en we hebben je geholpen met het retourneren van het toestel, en de terugbetaling is voor je afgerond.
Ik ben blij dat je wel aangaf dat je ervaring met de klantenservice als behulpzaam en positief werd ervaren.

Piet Janse

Keurig op tijd geleverd en de telefoon ziet er prima uit.

J.Z. Stoel

Erg correct. Snelle levering. Telefoons als nieuw

Rik Van de Langenberg

Refurbished Iphone gekocht, welke er zeer goed uit ziet. Zat alleen geen oplader bij, na contact deze gelijk toegestuurd gekregen. Goede service