Is de informatie op de website duidelijk?
Heeft het evenement voldaan aan uw verwachtingen?
Hoe vond u de communicatie bij de voorbereiding?
Was de offerte overzichtelijk en duidelijk?
Waren de medewerkers professioneel?

Gijs Savenije/ gemeente Vianen

Positief, leuke spelelementen in een ongedwongen setting. De organisatie was goed op orde, daarnaast hielpen de toplocatie en het topweer ook goed mee!

Wat heeft u als hoogtepunt ervaren tijdens het evenement?

Met z'n allen bbq'en op het terras op een mooie nazomeravond.

Melissa

Fantastisch! Super goed geregeld!

Wat heeft u als hoogtepunt ervaren tijdens het evenement?

Gezelligheid, de locatie, het eten en drinken was super goed verzorgd!

Bugaboo International

Het was een erg leuke dag, waarbij we heel goed hebben samengewerkt met Waterproof Events.

Wat heeft u als hoogtepunt ervaren tijdens het evenement?

De Challenge was erg goed georganiseerd door Waterproof Events.

Esther Dijkstra, Unique Lights

Positief, maar niet bijzonder positief.

Het wedstrijdelement.

Top

Wat heeft u als hoogtepunt ervaren tijdens het evenement?

De teambuilding en het enthousiasme

Ministerie van BZK

Erg leuk

locatie

Eva Schaefers / Anja van Vliet van Eltag Electric

Over het algemeen goed. We hebben het erg gezellig gehad. De spellen werden goed begeleid. Communicatie met het horecapersoneel verliep wel wat stroef, met name m.b.t. het diner. Dit was zonder... Over het algemeen goed. We hebben het erg gezellig gehad. De spellen werden goed begeleid. Communicatie met het horecapersoneel verliep wel wat stroef, met name m.b.t. het diner. Dit was zonder overleg omgezet naar een andere locatie op het terrein waar we het niet mee eens waren. Het eten was bovendien niet naar verwachting. Weinig, hamburgers rauw, carpaccio was geen carpaccio. Personeel bij de spellen was super!
Ondanks bovenstaand hebben we erg genoten.

Wat heeft u als hoogtepunt ervaren tijdens het evenement?

De spellen waren erg leuk om te spelen en de locatie was prachtig.

G2 Speech bv

Heel gezellig. Gezellige locatie en leuke spelletjes. Verder een hele goede barbecue.

Tineke Zweers-van Giffen

We hebben de evenementen erg leuk gevonden. mogelijk zou er nog een vijfde activiteit bij kunnen, want de theepauze was aan de lange kant voor onze groep

- We vonden de theepauze aan de lange kant
- Bij het onderdeel knoop in touw leggen vonden we de knoop te moeilijk, een eenvoudiger knoop raden we aan
- De borreltijd vonden we te...
- We vonden de theepauze aan de lange kant
- De borreltijd vonden we te lang. Er was gevraagd om de barbecue om 17.30 te laten beginnen, maar er werd pas over 18.00 geserveerd.
- We vonden de prijs voor de catering aan de hoge kant voor hetgeen geboden werd.

CNV Internationaal

Als een leuke middag met juiste afwisseling tussen doe- en denkspellen. Voor mij had de pauze rond 16.30 uur wel iets korter gekund. 20 minuten ipv 30 minuten. De BBQ was goed verzorgd. De locatie... Als een leuke middag met juiste afwisseling tussen doe- en denkspellen. Voor mij had de pauze rond 16.30 uur wel iets korter gekund. 20 minuten ipv 30 minuten. De BBQ was goed verzorgd. De locatie prima, alleen een beetje moeilijk te vinden met de TomTom en met de fiets...

Ga zo door!